Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هواپیمایی آریانا اعلام کرد که پرواز‌هایش به عربستان سعودی را پس از سه ماه وقفه، از چهارم دسامبر (۱۳ قوس/ آذر) از سر می‌گیرد.

شرکت هواپیمایی آریانا اعلام کرد: مسافرانی که قصد سفر به عربستان را دارند، باید واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

بعد از تسلط طالبان بر افغانستان، تقریبا همه پرواز‌ها از افغانستان متوقف شد و هنوز این پروازها به حالت عادی برنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان آریانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت افراد مرتبط با داعش و وهابیت در افغانستان

منابع محلی در شمال شرق افغانستان اعلام کردند حکومت طالبان یک مولوی را به اتهام وهابیت و ارتباط با داعش در ولایت «کنر» زندانی کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، منابع محلی به رسانه‌ها در افغانستان گفته‌اند «اسدالله مسرور» که گفته می‌شود وهابی و سلفی است به اتهام همکاری با گروه تروریستی داعش در ولایت کنر زندانی شده است.

برخی رسانه‌ها گفته‌اند اسدالله مسرور به اتهام همکاری با داعش بازداشت شده است اما منابعی به هشت صبح گفته‌اند این مولوی به دلیل گرایش به سلفی و وهابیت زندانی شده است.

 پیش از این نیز بارها طالبان تاکید کرده بودند پیروی از افکار وهابیت و سلفیت به‌دلیل ایجاد تفرقه بین مردم افغانستان ممنوع است.

حکومت طالبان تیرماه 1401 نیز لویه جرگه‌ای در کابل برگزار کرد که در قطعنامه پایانی این نشست با داعش و سلفی‌گری مرزبندی شده بود.

 در قطعنامه پایانی نشست «لویه جرگه» حکومت طالبان در کابل هرگونه ارتباط با داعش به صراحت غیرمجاز برشمرده شد.

امضای تفاهم‌نامه با وزارت معارف عربستان گامی برای گسترش وهابیت در افغانستانتلاش برای گسترش وهابیت در افغانستان؛ عربستان 100 مدرسه دینی می‌سازدتأثیرگذاری کتاب‌های ایرانی در مبارزه با وهابیت در افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بازداشت افراد مرتبط با داعش و وهابیت در افغانستان
  • ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • جابه جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • جابه‌جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!
  • نوروز و باز هرج و مرج در پرواز‌های داخلی