Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@22:27:52 GMT

آبدانان آبی شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۵۰۱۴

آبدانان آبی شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محبوب رستم‌زاد رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی علاوه بر ۲ شهرستان هلیلان و سیروان، شهرستان آبدانان از وضعیت زرد خارج و به رنگ آبی تغییر پیدا کرد.

او  بیان کرد: در حال حاضر یک شهرستان استان نارنجی، ۸ شهرستان زرد و ۳ شهرستان دیگر در وضعیت آبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه تاکنون ۶۶ هزار و ۲۰۰ نفر در استان به کرونا مبتلا شده است، تصریح کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماری کرونا ۶۵ هزار و ۴۵۰ نفر بوده است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی رنگ بندی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از ادامه فعالیت میز خدمت در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به‌صورت مستمر خدمات و اقدامات دولت را بیان کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات صبح امروز در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر با تقدیر از حمله موشکی سپاه به رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: این مأموریت موفقیت‌آمیز و اقدام مقتدرانه که در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت، کام ملت ایران و همه آزادی‌خواهان جهان را شیرین کرد و پاسخ کوبنده با همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت عملیاتی و اجرایی شد.

وی افزود: این مأموریت ارزشمند نشان داد که اراده رهبری عزیز و ملت شریف ایران اسلامی بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیرند و این حمله در پاسخ به ظلم و تجاوزگری بود که رژیم صهیونیستی هفته‌ها و روزها نسبت به زنان و کودکان مظلوم غزه صورت می‌گرفت و از طرفی جسارت رژیم جعلی اسرائیل به خاک ایران در سوریه غیرقابل بخشش بود که باید به آن پاسخ کوبنده داده می‌شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر اینکه کمیته‌های زیر مجموعه شورای اطلاع‌رسانی باید پویا و فعال‌تر شوند، تصریح کرد: هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی، تجهیز و توسعه روابط عمومی‌ها و حمایت از اصحاب رسانه یکی از راهبردها در شورای اطلاع‌رسانی استان است.

وی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به‌صورت مستمر خدمات و اقدامات دولت را بیان کنند و طبق سال گذشته یکشنبه و سه‌شنبه‌های پاسخگویی به‌صورت منظم دنبال شود.

پورات با اشاره به اینکه ایجاد میز خدمت در شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت گفت: یکی از کارهایی که با درایت استاندار بوشهر دنبال شده، راه‌اندازی کاروان‌های خدمت و نشست‌های مردمی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های مختلف مردم در بخش‌ها و دهستان‌های استان بوده است تا به مهم‌ترین شعار دولت یعنی مردم‌گرایی عمل کرده باشیم و مردم، مسئولان را در دسترس خود بدانند.

وی اظهار کرد: امسال عملکرد مدیران در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی توسط شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر ارزیابی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در ابعاد گوناگون با استفاده از ابزارهای هنر و رسانه توسط دستگاه‌های اجرایی امری ضروری است و اطلاع‌رسانی باید هنرمندانه باشد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • تصاویری از حضور مردم آبدانان در جوار مزار شهید داریوش رضایی نژاد
  • آغاز تست استعدادیابی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان
  • پیش بینی برداشت ۱۵ هزار تن کلزا در دهلران
  • جسد مرد مفقودشده در ارتفاعات دینارکوه کشف شد
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران
  • پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی بیمارستان ملکشاهی