Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا نوایی لواسانی عصر دوشنبه در افتتاح رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۱ اظهار داشت: هدف از ایجاد مناطق آزاد این است که تمام سرمایه گذاران برای ساخت هر کسب و کار مشروعی با داشتن صلاحیت آزاد هستند  ولی این هدف در سالیانی وارونه شده است.
وی افزود: نکته مشهود این است که برخی برای گرفتن مجوزهای کسب و کار شرایط و روند سخت تری نسبت به سرزمین اصلی دارند و علت آن نیز ایجاد بروکراسی های سخت تر از سوی سازمان های منطقه آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یاد آور شد: معتقدیم رفع این چالش ها یا همان ایجاد راه های سریع برای خلق سرمایه گذاری ها در این منطقه با شفاف سازی این رویه ها را اصلاح  کنیم به گونه ای باشد که سرمایه گذاران  با یک بروکراسی بسیار ساده و روان کار خود را شروع و ادامه دهند.
وی یاد آور شد: هم اکنون علاوه بر کاهش بروکراسی ها ماموریت هایی همچون شهر هوشمند، بورس بین الملل، جذب و ورود تکنولوژی های نوین و انواع توریسم دستور کار قرار گرفته است.

سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی موسوم به کیش اینوکس ۲۰۲۱ عصر دوشنبه با حضور سعید محمد مشاور رییس جمهوری و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری گشایش یافت.
این نمایشگاه متشکل از ۸۰ غرفه و در بخش های مختلف است که ۲۰۰ سازمان دولتی و شرکت سرمایه گذاری از امروز هشتم تا ۱۱ آذر در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش آماده بازدید علاقه مندان است.
رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۱  نخستین رویداد صنعت مالی و بازار سرمایه از زمان شیوع کرونا در کشور بوده که ۲ بخش نمایشگاهی و محتوایی برگزار می شود که در بخش محتوایی همه روزه در مرکز همایش های بین المللی جزیره ۲۵ نشست تخصصی و همایش جانبی برگزار می شود.
بازدیدکنندگان می توانند هر روز از ساعات ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید از این نمایشگاه به محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش مراجعه کنند.

برچسب‌ها سعید محمد کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سعید محمد کیش سازمان منطقه آزاد کیش سعید محمد کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منبعی در خاندان حاکم سعودی مدعی شد: ریاض در مقابله با حمله شامگاه شنبه ایران نقش داشت.

شنبه کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول سیاسی صهیونیست گفت: همکاری خوبی با تعدادی از کشورها در کنار آمریکا وجود دارد که از جمله آن‌ها فرانسه، انگلیس و کشورهای عربی مجاوری هستند که پیام‌هایی را ارسال کردند مبنی بر اینکه قصد دارند با تهدیدات هوایی که در مسیر اسرائیل است مقابله کنند.

اواسط فوریه رویترز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: عربستان آماده قبول تعهدات سیاسی اسرائیل برای تشکیل کشور فلسطین در ازای عادی سازی روابط است. این تلاشی برای دستیابی به موافقت با معامله دفاعی با واشنگتن قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

دو منبع در منطقه در گفتگو با رویترز تأکید کردند: عربستان برای تقویت امنیت خود و مهار تهدیدات تلاش می‌کند تا بتواند چشم‌اندازهای خود را برای تغییر اقتصاد و جذب سرمایه‌گذاری خارجی پیش ببرد. به خاطر ایجاد فضایی برای تلاش در مذاکرات درباره به رسمیت شناختن اسرائیل و توافق با آمریکا مسئولان عربستانی به همتایان آمریکایی خود اعلام کردند ریاض بر این مسئله اصرار ندارد که اسرائیل گام‌های ملموسی را برای تشکیل کشور فلسطین اتخاذ کند و به جای آن تعهد سیاسی را درباره راه حل تشکیل دو دولت قبول خواهد کرد. مسئولان عربستانی محرمانه واشنگتن را ترغیب کردند تا بر اسرائیل برای پایان جنگ غزه و تعهد به یک افق سیاسی برای تشکیل کشور فلسطین فشار بیاورد. این مسئولان تأکید کردند ریاض پس از آن روند عادی سازی روابط و کمک به بازسازی غزه را آغاز خواهد کرد.

ژانویه فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان اعلام کرد ریاض از مذاکرات با رژیم صهیونیستی برای حل مسئله فلسطین و تحقق ثبات در منطقه استقبال می‌کند.

سایت آکسیوس پیشتر گزارش داد عربستان همچنان به توافق برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بعد از پایان جنگ غزه توجه دارد. مذاکرات عادی سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی در هفت اکتبر و شروع جنگ غزه متوقف شد.

کد خبر 844667 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه عربستان

دیگر خبرها

  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • چه بازیگری مصدر تنش بود؟/وارونه نمایی به سبک فرانسوی‌ها
  • سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون
  • دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است
  • فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در منطقه آزاد دوغارون ایجاد می‌شود
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت
  • مناطق آزاد و ویژه، سرپنجه‌های اقتصاد ایران در عرصه بین‌المللی هستند