Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@23:40:27 GMT

راه اندازی قرارگاه جهادی اجرای کاداستر

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۵۱۸۲

قرارگاه جهادی اجرای کاداستر در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور راه‌اندازی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اگر کاداستر و حدنگاری به طور کامل در کشور اجرا شود ورودی پرونده به مراجع قضایی حدود ۲۰ درصد در حوزه‌های دعاوی خلع ید، رفع تصرف، فروش مال غیر و کلاهبرداری، کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای بابایی از صدور سند برای ۴۷ میلیون هکتار زمین در سال ۹۹ خبر داد و گفت: در ۴۰ سال پیش از آن فقط برای ۱۱ میلیون هکتار زمین سند صادر شده بود. رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از ۱۶۲ میلیون هکتار، مساحت کل کشور، تاکنون برای ۸۷ میلیون هکتار، سند کاداستری صادر شده و اولویت اصلی سازمان اجرای این طرح است. برچسب ها: طرح کاداستر ، حد نگاری ، قرارگاه جهادی ، بابایی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طرح کاداستر حد نگاری قرارگاه جهادی بابایی میلیون هکتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاه شدن دست دلال‌ها با سامانه خودنویس محقق شد

حسین هاشمی، کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه خودنویس از سال گذشته گفت: سامانه خودنویس از بهمن ماه سال گذشته راه اندازی شده بود و مشاوران املاک ملزم به ثبت قراردادهای اجاره در این سامانه هستند.

وی افزود: با تکمیل این سامانه دست دلالان و سوداگرانی که پیش از این اقدام به تغییر و افزایش قیمت اجاره ها می‌کردند کوتاه شد‌.

هاشمی با اشاره به اینکه با استفاده از این سامانه خیال مستاجرانی که پیش از افزایش و تغییر قیمت ها نگران بودند راحت می شود گفت: سامانه خودنویس یکی از مهم ترین اقدامات و برنامه های دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی به شمار می رود که توانسته است حق الزحمه های نجومی که مشاوران املاک می گرفتند را کاهش چشم گیری دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کوتاه شدن دست دلال‌ها با سامانه خودنویس محقق شد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است