Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@04:38:11 GMT

کمیته ویژه پرورش ماهى در هرمزگان تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۵۲۲۲

کمیته ویژه پرورش ماهى در هرمزگان تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی فیروزی عصر امروز در نشست کارگروه شیلات استان هرمزگان، عنوان کرد: باید کمیته ویژه ای براى پرورش ماهى در هرمزگان با تعیین اهداف مشخص برای کسب و کارهای نوین و توسعه کسب و کارهای موجود و تعیین وظایف مشخص برای هر یک از دستگاه های مسئول در این زمینه تشکیل شود.

وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف بیمه در زمینه پرورش ماهى با برگزاری جلسات تخصصی، ادامه داد: برای پرداخت تسهیلات مرتبط نیز می توان از ظرفیت منابع تبصره ۱۸ استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگى امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: جلسات کمیته پرورش ماهى باید پروژه محور باشد و نیاز است کسب و کارهای خرد در این زمینه نیز تعریف شود.

فیروزی همچنین از پیگیری حمل و نقل هوایی مناسب محصولات شیلاتی و کشاورزی استان هرمزگان با جذب سرمایه گذاری در این زمینه خبر داد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: علی فیروزی معاون اقتصادی هرمزگان تبصره 18 استانداری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در برخی شهرستان‌های هرمزگان به علت سیلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد حسن زاده در گفتگو با شبکه خبر گفت: سامانه بارشی از صبح امروز در استان هرمزگان از جمله در شهرستان‌های بندر لنگه، بستک، بندر خمیر، میناب، رودان و بشاگرد آغاز شده است.

­
این مقام مسئول افزود: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر صدور هشدار سطح قرمز در جنوب کشور به ویژه استان هرمزگان، تمهیدات ویژه‌ای برای مقابله با خسارات احتمالی در سطح استان در نظر گرفته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­
­مدیرکل مدیریت بحران استان هرمزگان گفت: از جمله اقداماتی که در ستاد بحران استان هرمزگان برای امروز تصویب شد؛ غیرحضوری شدن تمامی مدارس استان و لغو مرخصی و ماموریت تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی بود.
­
وی با اشاره به آمادگی کامل در سطح استان افزود: تمامی تجهیزات، امکانات و ماشین آلات برای مقابله با خسارات احتمالی به شهرستان‌ها ارسال شده است.
­
وی با بیان اینکه تا این لحظه گزارشی مبنی بر خسارت در سطح استان دریافت نکردیم، گفت: در برخی از شهرستان‌ها از جمله شهرستان بستک و غرب جزیره قشم قطعی موقت برق داشتیم که در حال رفع شدن است و انسداد موقت در دو مسیر جاسک و آب نمای گوهران به علت طغیان رودخانه داشتیم که به زودی مسیر بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • ضرورت تشکیل هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان
  • دو سناریوی تل‌آویو برای پاسخ به تهران
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • قطعی برق در برخی شهرستان‌های هرمزگان به علت سیلاب
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن در کشور
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن کشور