Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، هیئت مدیره این شبکه اجتماعی از سال گذشته خود را برای جدایی دورسی آماده کرده و جانشینی برای او تعیین شده است.

پاراگ آگراول که پیش‌تر مدیر بخش فناوری توییتر بود، جای دورسی را خواهد گرفت.

دورسی علاوه بر مدیر اجرایی توییتر، مدیرعامل شرکت پرداخت Square نیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که یکی از بنیانگذاران توییتر محسوب می‌شود، از سال ۲۰۱۵ و به دنبال استعفای دیک کاستولو، مسئولیت این شبکه اجتماعی را بر عهده گرفت و مدیرعامل آن شد. دورسی همچنین برای مدت کوتاهی به‌عنوان نخستین مدیرعامل توییتر در سال ۲۰۰۷، کار کرده بود.

در سال ۲۰۲۰، شرکت «مدیریت الیوت» که یک سرمایه‌گذار فعال است کوشید تا دورسی را از سمت مدیرعاملی توییتر برکنار کند، اما در این راه موفقیتی به‌دست نیاورد.

دورسی نوشت: «من معتقدم واقعا مهم است که به پاراگ فضایی را که برای هدایت تیم نیاز دارد، داده شود.» او همچنین گفته است تا پایان سال ۲۰۲۲ در برد مدیریت توییتر خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

روسیه همچنان سرعت توییتر را کم می‌کند

دورسی در آخرین توییت خود در روز یکشنبه نوشت: «من عاشق توییتر هستم». پس از گزارش‌های امروز (دوشنبه)، تعداد لایک‌های آن توییت به‌شدت افزایش پیدا کرد.

کد خبر 640215 برچسب‌ها شبکه‌ اجتماعی اینترنت - توییتر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شبکه اجتماعی اینترنت توییتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس عبدی: انجام کار غیرقانونی با تذکر حل نخواهد شد

عباس عبدی در واکنش به توییت فضائلی؛ عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: بی‌قاعده تعریف روشنی ندارد. غیرقانونی باید گفت. اگر چنین است دقیق باید موارد را اعلام و خاطیان بویژه آمران را مجازات کرد.

انجام کار غیر قانونی با تذکر حل نخواهد شد. کدام یک از اقدامات گشت ارشاد قانونی است؟

مهدی فضائلی عضو دفتر رهبر انقلاب، توییتی در رابطه با کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری در ایکس منتشر کرده بود.

فضائلی در این توییت نوشت: رهبر انقلاب کشف حجاب هم حرام_شرعی است هم حرام_سیاسی است... منتها... دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کارهای بی قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

پ.ن بتازگی برخی مسئولان بدلیل کارهای بی قاعده تذکر دریافت کرده اند.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • عباس عبدی: انجام کار غیرقانونی با تذکر حل نخواهد شد
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • خبرنگار اسرائیلی حرفش را درباره حمله اسرائیل به ایران پس گرفت!
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • چگونه در شبکه های اجتماعی بحث کنیم؟
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد