Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرم افزار های زیادی نیز وجود دارند که از لینوکس برای سیستم عامل زیر ساخت خود بهره می‌برند. هر یک از این نرم افزار ها میلیون ها کاربر دارند و از این جهت یک آموزشگاه تخصصی لینوکس نوعی عمومیت نیز در بین افراد جویای تخصص دارد.

با دوره های آموزش لینوکس ، کاربر توانایی این را خواهد داشت که سیستم عامل را توسعه داده، به شبکه ها دسترسی پیدا کرده و با زبان های مختلفی مثل پایتون و PHP و چندین زبان دیگر، برنامه نویسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام این مزایا و ویژگی های بیشتری مثل سرعت عملکرد بالای لینوکس، به شما پیشنهاد می‌شود که آموزش لینوکس را بعنوان یک ضرورت برای حرفه خود پیگیری کنید.

شروع کار با لینوکس

در عصر مدرن، همه ما بیشتر با سیستم عامل ویندوز آشنا هستیم، اما وقتی وارد بخش تخصصی فناوری اطلاعات می‌شوید اینطور نیست. برخی از شرکت‌های IT کاملاً به لینوکس وابسته هستند زیرا قابل اعتمادتر، سبک وزن تر، ایمن تر، سریع تر و منبع باز است.

کاربران لینوکس این آزادی را دارند که در هنگام انتخاب توزیع های لینوکس بر اساس نیاز خود، از یک آزادی بی نظیر و فوق العاده برخوردار باشند. یک آموزشگاه تخصصی لینوکس در قدم اول در پی این است که با استفاده از فناوری‌های متن باز مختلف، به دانش‌پذیران، خلق چیزی جدید و شگفت‌انگیز را بیاموزند. و از محیط ایستا و ساکن ویندوز، به دنیای جدیدی قدم بگذارند.

آموزشگاه تخصصی لینوکس در ابتدا، قدم فراتر از سیستم‌عامل‌های ابتدایی مثل ویندوز که کاربران غیر فنی از آن خسته شده‌اند می‌رود. عمدتاً روی توسعه‌دهندگان جوانی که تازه وارد دنیای متن‌باز شده اند تمرکز می‌کند. توسعه را به عنوان مجموعه ای از تم ها و برنامه های طراحی شده آغاز می‌کند، بنابراین جذابیت بصری بی‌نهایتی را می‌تواند ایجاد کند.

اگر می خواهید برای یادگیری دستورات، اسکریپت نویسی پوسته، پایتون و اصول توسعه وب در ترمینال لینوکس ثبت نام کنید، امروز برای شروع وقت مناسبی است. دوران آکادمی  برگزار کننده دوره های آموزش لینوکس شما را در مسیر یاری خواهد کرد.

مهاجرت از ویندوز به لینوکس

آیا با لینوکس غریبه هستید و نمی‌دانید چگونه شروع کنید؟ پاسخ ساده تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. چه از سمت macOS  چه سمت لینوکس می‌روید یا از ویندوز، آمده باشید، مطمئناً با شرکت در اولین جلسه یک آموزشگاه تخصصی لینوکس ، تمام مسیر برای شما روشن خواهد شد. اگر شما به یک کاربر مبتدی لینوکس تبدیل شوید و به دنبال چیزی دوستانه و آشنا هستید، برخی از گزینه‌های خوب لینوکس مینت، لینوکس Manjaro، یا Elementary OS برای شما راه‌گشا خواهند بود. پس در ابتدای راه آموزش لینوکس ، ترس را از خودتان دور کنید چون با مسیر پیچیده و وحشتناکی روبرو نیستید.


این واقعیت که لینوکس منبع باز است به شما امکان می دهد که در یک آموزشگاه تخصصی لینوکس پایه را یاد بگیرید و سیستم عامل خود را از آن بسازید. نفوذ بدافزار به هسته لینوکس بسیار سخت است که امنیت و قابلیت اطمینان آن را افزایش می‌دهد.

اما این کار را باید با کمی صبر انجام دهید. فوراً سیستم عامل خود را تغییر ندهید، جدا از جنبه های توسعه و فناوری اطلاعات، ممکن است لینوکس مانند ویندوز سرگرم کننده نباشد. شما می‌توانید آموزش Linux را آغاز کنید، با آن کار کنید و در عین حال ویندوز را نیز کنار نگذارید.

کلید طلایی در دنیای متن باز لینوکس

اگر اغراق نباشد، درباره درخشش لینوکس در دنیای فناوری اطلاعات، می‌شود گفت لینوکس چیزی شبیه اختراع برق یا کامپیوتر بود که سرآغاز تغییرات بزرگی بود. لینوکس که در ابتدا چیزی شبیه سرگرمی بود و مورد غفلت متخصصین قرار گرفته بود، به حاکمِ دنیای فناوری تبدیل شد.

یک آموزشگاه تخصصی لینوکس ، باید یک تازه وارد لینوکس را تبدیل به فردی آگاه کند. و به افراد، جادوی بی‌نظیر و الهام بخش لینوکس را انتقال دهد تا از آن به عنوان یک کلید طلایی در دنیای متن باز استفاده کنند.

محیط متنی لینوکس بستری برای پرورش ایده های جدید و خلاقیت های نوین است. تمام ابتکار عمل ها و شخصی سازی ها در محیط باز متنی لینوکس در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید در ساختارها دستکاری کرده و حتی حاصل کار خود را در اختیار سایرین نیز قرار دهید.

در آموزشگاه تخصصی لینوکس دوران آکادمی ، توانایی کار با شل (محیط متنی) با بهره‌مندی از دوره آموزش تخصصی دوره 1 Linux LPIC   آمادگی برای ورود به دوره های تخصصی تر آموزش لینوکس برای فرد در پایان دوره فراهم شده است.

پس از فراگیری دستورات اولیه لینوکس و آشنایی با فایل سیستم‌ها و ساختار آن‌ها، دوره لینوکس با برگزاری مدیریت پیشرفته سیستم ، از جمله وظایف رایج در مورد هسته لینوکس ، راه اندازی و نگهداری سیستم ادامه می‌یابد.

برای کارشناسان و مدیران ارشد شبکه های لینوکسی، دومین دوره چند سطحی آموزش لینوکس تحت عنوان دوره

2 Linux LPIC   برگزار می‌شود تا توانایی نظارت بر دستیاران و مشاوره در زمینه اتوماسیون و راهنمایی کارکنان را از طریق آموزش لینوکس در آموزشگاه تخصصی لینوکس بدست آید. این دوره که قدم دوم در آموزش Linux  است، در دوران آکادمی بصورت کاملاً عملی و با استفاده از لابراتوار های مجهز در اختیار دانشپذیران قرار می‌گیرد.

این دوره که دروازه ورود به دنیای آموزش لینوکس است، به شما کمک می‌کند تا بتوانید محیط و فضاهایی سازگار با سلیقه‌ی خودتان ایجاد کنید.

سخن پایانی

اگر به دنبال شغلی در امنیت سایبری هستید و می‌خواهید با ابزارهایی که متخصصان استفاده می‌کنند آشنا شوید، آموزش لینوکس جزو گزینه‌های ضروری است. آموزش لینوکس اولین انتخاب برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان در سراسر جهان بوده است. با توجه به سطح پیچیدگی آن به عنوان یک سیستم عامل، اکثر توسعه دهندگان حرفه ای ترجیح می‌دهند از آن برای کارهای روزانه خود استفاده کنند.

آموزشگاه تخصصی لینوکس دوران آکادمی با ارائه مدرک معتبر در سطح استاندارد جهانی، اقدام به برگزاری دوره های آموزش لینوکس بصورت به روز و طبق آخرین استاندارد ها می‌کند. چون این فناوری به طور قابل توجهی در حال تغییر است، به ویژه پس از انتشار بسیاری از توزیع های لینوکس کاربر پسند. امروز، توزیعی برای همه افراد وجود دارد، خواه کدنویس، کاربر خانگی، کودک، و حتی برای معلمان و مدارس نیز توزیع های متناسب لینوکس وجود دارد.

اگر قصد استفاده از گواهی پایان دوره آموزش لینوکس در شرکت های معتبر در ایران و جهان را دارید، یا هدف‌تان بالا بردن توانایی های فنی خود در یک سیستم عامل حرفه ای است، با آکادمی دوران ، مجری آموزش تخصصی دوره های فناوری اطلاعات، خود را به یک حرفه‌ای در موقعیت کاری‌تان تبدیل کنید.

www.douran.academy

کد خبر 640194 برچسب‌ها سیستم عامل - لینوکس برنامه‌ نویسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سیستم عامل لینوکس برنامه نویسی فناوری اطلاعات دوران آکادمی آموزش لینوکس سیستم عامل متن باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح آموزشگاه مشارکتی خدجیه نجم‌الدین که با حضور تعدادی از خیرین مدرسه‌ساز استان سمنان صورت گرفت، گفت: مدرسه باید دالان زندگی باشد و اگر امروز در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت کرده‌ایم، ماحصل فعالیت و زحمات معلمان در تربیت فرزندان این کشور بوده است.
خدامراد صحرایی با اذعان به وجود کم و کاستی‌ها افزود: در حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت سیاست توسعه متوازن را در پیش گرفته است؛ به‌نحوی که حدود نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم به سمت هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و حرفه‌ای رفته‌اند که این به معنای تضمین آینده کشور در بسیاری از حوزه‌ها و رفع مشکل بیکاری است.

دیگر خبرها

  • ۷۲هزار نفر در کشور آموزش‌های هنر را فرا گرفتند
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌های هنری
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌ها هنری
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • نحوه انتخاب بهترین سیستم عامل برای سرور
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد