Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:05:53 GMT

هشتمین نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۱ گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۵۳۶۵

هشتمین نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۱ گشایش یافت

به گزارش ایرنا، بخش نمایشگاهی رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۱ (نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی) عصر دوشنبه با حضور سعید محمد مشاور رییس جمهوری و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری گشایش یافت.
این نمایشگاه متشکل از ۸۰ غرفه و در بخش های مختلف است که ۲۰۰ سازمان دولتی و شرکت سرمایه گذاری از امروز هشتم تا ۱۱ آذر در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش آماده بازدید علاقه مندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رویکردها و محورهای این رویداد برگرفته از مسائل روز اقتصادی کشور شامل الگوهای نوین مالی از بازار پول و سرمایه، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بانک داری بین المللی، دیپلماسی اقتصادی توسعه تجارت با کشورهای منطقه، اقتصاد الکترونیک و تاسیس بورس بین الملل، اقتصاد مسکن، آینده پژوهی و چند محور دیگر است.
رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۱  نخستین رویداد صنعت مالی و بازار سرمایه از زمان شیوع کرونا در کشور بوده که مانند سنوات گذشته در دو بخش نمایشگاهی و محتوایی برگزار می شود که در بخش محتوایی همه روزه در مرکز همایش های بین المللی جزیره ۲۵ نشست تخصصی و همایش جانبی برگزار می شود.
با توجه به رویکردهای اقتصادی دولت سیزدهم رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۱ در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و با توجه به مشارکت سیاست گذاران، دست اندرکاران، فعالان بازارهای مالی، بازار سرمایه، اتاق های بازرگانی، شرکت های نوآور و دانش بنیان و سایر ذینفعان و علاقمندان، فرصت تازه ای برای بازنگری اقدامات انجام شده و ترسیم چشم اندازهای نو و شکوفایی اقتصادی است که با وضعیت مورد انتظار، فاصله بسیاری دارد.
بازدیدکنندگان می توانند هر روز از ساعات ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید از این نمایشگاه به محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش مراجعه کنند.

برچسب‌ها سعید محمد کیش دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی هرمزگان بازار سرمایه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سعید محمد کیش دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی سعید محمد کیش دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی هرمزگان بازار سرمایه کیش اینوکس ۲۰۲۱ بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه  گفت: نمایشگاه هفته مشاغل با هدف معرفی رشته‌های هنرستان‌ها برای دانش آموزان و اولیای آنها بر پا شده و دانش آموزان علاقمند به رشته‌های فنی، مهارتی و هنری می‌توانند برای انتخاب رشته با بازدید از این نمایشگاه به رشته‌های فنی و مهارتی برای تحصیل ادامه دهند.

علی ابوالفضلی افزود: در شهرستان فیروزه حدود ۸۰۰ هنرجو‌ی دختر و پسر در ۷ هنرستان فنی و کاردانش در شهر‌های فیروزه، همت آباد و گرماب مشغول تحصیل هستند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۴ رشته فنی و مهارتی شامل: خیاطی و طراحی دوخت انواع لباس زنانه و بچه گانه، گرافیک رایانه‌ای، مدیریت خانواده، معماری، ساختمان، الکتروتکنیک، برق خودرو، برق ساختمان، برق صنعتی، جوش، فلز در هنرستان‌های این شهرستان فعال می‌باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه افزود: هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان یکی از مهمترین مراحل در زندگی آینده است و بازدید از این نمایشگاه‌ها و آثار دانش آموزان محل مناسبی برای معرفی رشته‌های مهارتی برای دانش آموزان است.

نمایشگاه معرفی رشته‌ها همراه با آثار و توانمندی‌های هنرجویان هنرستان‌های شهرستان فیروزه در محل هنرستان فنی آیت الله خامنه‌ای این شهرستان به مدت یک هفته برای بازدید دانش آموزان و اولیا در ساعات آموزشی دایر است.

دیگر خبرها

  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • نمایشگاه کتاب تهران محل رونق اقتصادی نشر است
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران محلی برای رونق اقتصادی نشر