Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:29:38 GMT

رفع مشکلات خراسان جنوبی نیازمند همگرایی است

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۵۵۸۵

رفع مشکلات خراسان جنوبی نیازمند همگرایی است

حجت الاسلام مجید نصیرایی روز دوشنبه در آیین تکریم و ‌معارفه استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: تشکیل ستاد خاوران از کارهای خوب، ملانوری استاندار سابق خراسان جنوبی بود که دنبال شد و جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی از بالاترین واجبات است افزود: هر حرکتی که موجب تضعیف نظام شود از بالاترین منکرات است و در مقابل باید به آرمان‌های انقلاب، فسادستیزی، عدالت و مبارزه با مستکبرین که از مصادیق حفظ نظام است، توجه ویژه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هر مدیری که عمل و کارکرد او در راستای تقویت ارزش‌های نظام اسلامی نباشد اقدامات او ماندگار و موثر نخواهد بود.
 
وی گفت: با شناختی که از قناعت استاندار جدید خراسان جنوبی دارم، او انسانی خوش فکر و بی‌حاشیه و نسبت به ارزش‌های نظام مستحکم و بدون تعارف است که با همه ظرفیت‌ها می‌تواند کار کند.
 
رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از شکل‌گیری اتحاد در بین قوای سه گانه کشور، اظهار امیدواری کرد: در خراسان جنوبی نیز این اتحاد همگانی شکل بگیرد.

وی با اشاره به روند انتخاب استاندار و جمع‌بندی نمایندگان مجلس در این زمینه گفت: سوابق درخشانی که ایشان در استان گلستان داشتند مجمع نمایندگان استان را به این نتیجه رساند که از جهات فکری و گفتمانی و سوابق انقلابی امتحان پس داده است.

حجت الاسلام نصیرایی گفت: در استان گلستان که از لحاظ سیاسی متفاوت با برخی از استان‌ها بوده و گرایش‌های سیاسی پر رنگ است برخی آقایان که از لحاظ سیاسی هم فکر ما نیستند هم از آقای قناعت به نیکی یاد کردند لذا در تعامل و ارتباط درون استانی خراسان جنوبی هم نیاز به همین نکته است.
  
 وی یادآور شد: استاندار سابق را فرزند انقلاب می‌دانیم زیرا ریشه و اساس وی فرد انقلابی و ارزشی است که در خانواده مومن و مذهبی رشد یافته‌اند که امید است از ظرفیت ایشان در جاهای دیگر استفاده شود و ما از آقای ملانوری راضی هستیم. 

وزیر کشور بعد از ظهر امروز (دوشنبه) به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان جنوبی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند وارد مرکز این استان مرزی شد.

وی سپس با همراهی استاندار و جمعی از مسوولان خراسان جنوبی در گلزار شهدای بیرجند حضور یافت و به مقام شامخ ۲ هزار شهید خراسان جنوبی ادای احترام کرد.

وزیر کشور سپس در ششمین نشست شورای اداری استان در سال جاری با موضوع تکریم استاندار سابق و معارفه استاندار جدید خراسان جنوبی در سالن فرهنگسرای شهر بیرجند حضور یافت.

"جواد قناعت" که در جلسه چهارشنبه سوم آذر ماه هیات وزیران به عنوان نهمین استاندار خراسان جنوبی رای اعتماد گرفت، امروز (هشتم آذر) با حضور وزیر کشور در بیرجند معرفی می‌شود.

همچنین در این آیین از خدمات "حمید ملانوری" استاندار سابق خراسان جنوبی که از آبان سال گذشته تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت، قدردانی می‌شود.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی خراسان جنوبی جواد قناعت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خراسان جنوبی جواد قناعت مجلس شورای اسلامی خراسان جنوبی جواد قناعت خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی