Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@05:57:16 GMT

آل کثیر: دربی بدون تماشاگر شبیه پلی استیشن است

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۵۸۶۸

آل کثیر: دربی بدون تماشاگر شبیه پلی استیشن است

مهاجم سرخ‌ها مدعی است که تیمش بابت تاخیر در شروع بازی متضرر شده و تمرکز بازیکنان گرفته شد. 

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر درباره بازی برابر نفت مسجدسلیمان و برتری تیمش در این بازی و همچنین مشکلات مالی سرخ‌پوشان به صحبت پرداخت.


مهاجم پرسپولیس با تبریک برد به هوادران این تیم درباره از دست دادن موقعیت ایده آلی که برای عبدی شکل داده بود گفت: این برد شیرین را به هواداران تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به آن توپ حواسم بود و توپ ناگهان بلند شد و بنده خدا نتوانست ضربه بزند. مهم برد بود که خدا را شکر به آن رسیدیم. 

 

وی درباره استوری مشترک در اعتراض به شرایط مالی نیز گفت: خب الان هفته نمی دانم چندم است اما هیچ دریافتی نداشتیم. دریافتی نداشتیم و حالا همه ما زندگی و خانواده داریم. امیدوارم مشکلات حل شود. یک سری از بازیکنان متاهل هستند و همه خانواده دارند که به خانواده نان می رسانند و امیدوارم قبل از دربی مشکلات حل شود. خودم هم تا الان هیچی در جیبم نیست.

 

آل کثیر درباره تاخیر بازی نیز اینطور واکنش نشان داد: نمی دانم چرا این اتفاقات افتاد. ما گرم کردیم و ناگهان 20 دقیقه در رختکن منتظر ماندیم. کیفیت لازم را در نیمه اول نداشتیم و به همین خاطر بود و نمی دانم چه خبر بود. 

 

وی درباره مدیرعاملی صدری و حل مشکلات این تیم گفت: امیدوارم که مشکلات را حل کند. هفت هفته است که دریافتی درست و حسابی نداشتیم. کار و زندگی ما فوتبال است. امیدوارم مشکلات تا قبل از دربی حل شود. 

 

مهاجم پرسپولیس که سابقه گلزنی در دربی را نیز در کارنامه دارد، درباره بازی بعدی مقابل استقلال گفت: بله، دربی دارم و می دانم! 

 

آل کثیر در واکنش به اینکه در آخرین دربی پنالتی تیمش را از دست داده واکنش جالبی داشت و گفت: از کجا یادتان مانده است! دربی همیشه بازی خاصی است و هر کس بیشتر تلاش کند و تمرکز داشته باشد موفق خواهد شد. 

 

مهاجم سرخپوشان درباره اینکه آیا مشکلات مالی روی عملکردشان در دربی تاثیرگذار خواهد بود یا خیر گفت: الان هفته هفتم است و با تمام وجود کار کردیم. وقتی وارد زمین می شویم مشکلات را دور می ریزیم. اما بالاخره باید مشکلات تمام شود. اما وقتی مشکلات جمع شود تاثیر خواهد داشت اما امیدوارم قبل از این بازی حل شود. 

 

آل کثیر با ابراز امیدواری برای حضور هواداران گفت: بازی قبل که هواداران بودند خیلی خوب بود و ذوق خاصی داشتیم. بدون تماشاگر نمی دانم اصلا حال نمی دهد و انگار دارید پلی استیشن بازی می کنید. سوت و کور است و امیدوارم در دربی اجازه حضور تماشاگران را بدهند. تماشاگران هم پروتکل را رعایت کرده بودم و امیدوارم در این بازی حاضر شوند.

پرسپولیس تهران عیسی آل کثیر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران عیسی آل کثیر آل کثیر حل شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: طبق آمار ما الان جزو سه تیم برتر گل‌زن لیگ هستیم و این موضوع خیلی شفاف است ولی متاسفانه در لیگ ایران کسی دنبال فوتبال زیبا نیست و همه دنبال نتیجه‌گیری هستند.

حسن روشن در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: خداراشکر بازیکنان خیلی خوب کار می‌کنند و خیلی خوشحالم که توانستیم در خارج از خانه به ۳ امتیاز حساس برسیم. فقط یک دلیل دارد که استقلال خیلی خوب بازی می‌کند و آن هم نداشتن ستاره است. استقلال بازیکنانی دارد که فقط به خاطره هواداران بازی می‌کنند و امیدوارم در آخر فصل بتوانند دل هواداران را خوشحال کنند.

وی در مورد نقاط قوت استقلال گفت: نقاط قوت استقلال دویدن و کاور کردن یکدیگر است که در طول فصل در همه بازی‌ها شاهد آن هستیم. تنها ضعف استقلال هم عدم هماهنگی بین دفاع و هافبک‌های دفاعی تیم است که امیدوارم در بازی‌های آینده این موضوع برطرف شود.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه می‌گویند تیم دفاعی بازی می‌کند، یادآور شد: این مسئله شخصی دیگران است. طبق آمار ما الان جزو سه تیم برتر گل‌زن لیگ هستیم و این موضوع خیلی شفاف است ولی متاسفانه در لیگ ایران کسی دنبال فوتبال زیبا نیست و همه دنبال نتیجه‌گیری هستند. امیدوارم در پایان فصل قهرمانی استقلال را شاهد باشیم.

روشن در خصوص کلین شیت‌های سیدحسین حسینی در طول فصل، خاطرنشان کرد: خوشبختانه حسینی این فصل عملکرد خوبی داشته است. قطعا این کلین‌شیت‌هایی که داشته فقط به خاطر تمرکزهای کافی قبل بازی است. امیدوارم او در آینده بتواند دروازه استقلال را بیمه کند.

وی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمان لیگ شود، تصریح کرد: شک نکنید می‌توانیم به قهرمانی برسیم چون بازیکنان باغیرت بازی می‌کنند. خیلی افراد قبل از فصل می‌گفتند تیم‌های تراکتور و سپاهان جزو مدعیان قهرمانی هستند ولی قهرمانی فقط به در اختیار داشتن بازیکنان گرانقیمت بستگی ندارد. در حال‌حاضر هم پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی می‌جنگنند و این مسئله به زیبایی لیگ کمک کرده است.

پیشکسوت استقلال درباره گل‌زنی گوستاوو بلانکو گفت: بلانکو خیلی خوب بازی می‌کند. خیلی‌ها هم در ۴ بازی گذشته استقلال به عملکرد این بازیکنان اعتراض می‌کردند ولی خیلی خوشحالم که در این بازی او گل زد. بلانکو در حال‌حاضر در اختیار تیم است و گل هم می‌زند و امیدوارم این روند برای او ادامه‌دار باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حسن روشن: من بقال بودم نه فوتبالیست مرد همیشه منتقد

دیگر خبرها

  • اپل اشتباهش را پذیرفت
  • برای اولین بار: اعلام سازوکار محرومیت تیمها از تماشاگران
  • بدون تماشاگر شدن لیگ فوتبال در اراضی اشغالی بعد از حملات ایران
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس
  • پست عیسی آل کثیر بعد از گلزنی مقابل ملوان + عکس
  • سیدعلی:فدراسیون فوتبال مقصر بیانیه‌های استقلال و پرسپولیس است/ منصوری تا 5 صبح به خاطر گل آل‌کثیر مزاحم تفلنی داشته!
  • واکنش آل‌کثیر به گلزنی مقابل ملوان
  • ماجراهای نوه و مادربزرگ ۷۸ساله پلی‌استیشن‌باز