Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در بیست و چهارمین سال حماسه‌سازی خداداد عزیزی در ملبورن با حضور سیدعبدالله ارجائی شهردار مشهد و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و مدیران شهری و ورزشی از این ورزشکار مشهدی تجلیل شد.

خداداد عزیزی ملی‌پوش سابق مشهدی، در مراسم تجلیلی که برای او برگزار شده بود گفت: ۲۴ سال از آن گل تاریخی به استرالیا می‌گذرد، اما تاکنون چنین مراسمی در مشهد برگزار نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پیشکسوتان ورزشی در مشهد چنان که باید عزت نمی‌شوند به همین دلیل از این اتفاق شگفت زده شدم؛ همینطور فوتبال خراسان جایگاهی در کشور ندارد و صاحب یک تیم شخصی در لیگ است که آن هم مشکلات زیادی دارد.

بیشتر بخوانید

باید کمیته‌ ویژه رسیدگی به ورزش خراسان رضوی تشکیل شود

اسماعیل شجیع، پیشکسوت فوتبال هم در این مراسم گفت: اولین دیدار من با خداداد عزیزی در زمین پارک ملت بود و خوشحالم از اینکه یک بازیکن مردمی را تکریم می‌کنیم.

قاسم زردکانلو، پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی هم گفت: باید به این باور برسیم که خراسان بزرگ توانمندی‌های زیادی دارد و فوتبال آن می‌تواند الگو در کشور باشد.

تقدیر شهردار مشهدالرضا (ع) از حماسه ساز ملبورن

سیدعبدالله ارجائی شهردار مشهد در مراسم تجلیل از خداداد عزیزی گفت: سرمایه انسانی، منبع اصلی قدرت است؛ انسان‌ها هستند که برای خانواده، محله، شهر و کشور خود قدرت آفرین‌اند اگر می‌خواهیم نیروی انسانی را تقویت کنیم، باید در مردم میل حرکت به سوی قله را ایجاد کنیم.

او افزود: خداداد افتخار فوتبال خراسان است و خوشحال هستیم او را داریم، او که محکم پای کشور، وطن، انقلاب و مردم ایستاده و امروز مردم به او احترام می‌گذارند.

شهردار مشهد ادامه داد: پیشنهاد من به هیات فوتبال استان و شورای اسلامی شهر مشهد این است که تلاش کنند تا روز هشت آذر، سالروز حماسه سازی خداداد در ملبورن، به عنوان روز فوتبال خراسان نامگذاری شود.

انتهای پیام//ص.ب.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خداداد عزیزی فوتبال خراسان رضوی ملبورن استرالیا فوتبال خراسان خداداد عزیزی شهردار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است

موسی الرضا حاجی بگلو روز دوشنبه در صد و سیزدهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد در تذکری افزگفتود: یک نفر در کمیته تطبیق فرمانداری برای ۱۵ نفر عضو شورا تصمیم گیری می‌کند و از فرماندار تقاضا می‌کنیم از افراد متخصص برای بررسی مصوبات شورا استفاده کند.

وی اضافه کرد: از آنجا که هزینه کرد شهرداری بدون داشتن بودجه خلاف قانون است لذا باید یک دوازدهم بودجه را به شهرداری ابلاغ کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.

مجید دبیریان دیگر عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: رفع ابهام بودجه شهرداری در کمیته تطبیق باید به سرعت انجام شود تا این بودجه ابلاغ شود.

بودجه امسال شهرداری مشهد مبلغ ۵۶۰ هزار میلیارد ریال است.

بلاتکلیفی طرح سوال از شهردار مشهد

عضو دیگر شورای اسلامی شهر مشهد نیز در تذکری گفت: طرح سوال از شهردار مشهد از قبل از نوروز ۱۴۰۳ مطرح است، اما همچنان بلاتکلیف است و در دستور کار‌های نشست علنی شورا نیامده است.

هاشم دائمی افزود:طرح سوال از شهردار در اسفندماه پارسال به ثبت رسید، اما به دلیل فرایند استقبال از بهار مهلتی به شهردار داده شد تا پاسخ را بعد از فرایند استقبال از بهار بدهد.

وی ادامه داد: مهلت قانونی طرح سوال ۲ هفته است لذا انتقاد جدی به هیات رییسه وارد است که چرا طرح در دستور کار قرار نگرفته است و هیچ پاسخی نیز از شهردار به شورای شهر انعکاس نیافته است.

موسی الرضا حاجی بگلو عضو دیگر شورا نیز در این خصوص اظهار کرد: طرح سوال از شهردار مربوط به قبل سال جدید بوده و زمان پاسخگویی آن منقضی شده است از این رو دوباره باید درخواست طرح سوال داده شود.

توجه مساله محور به حاشیه شهر مشهد

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این نشست گفت:در بودجه امسال شهرداری به موضوع حاشیه شهر به صورت ویژه و مساله محور توجه شده و محرومیت زدایی از این مناطق در اولویت است.

فاطمه سلیمی افزود: شورای شهر طی ۲ و نیم سال گذشته اقدامات مهمی در حوزه منابع انسانی داشته که تبدیل وضعیت چهار هزار نیروی ایثارگر و تبدیل وضعیت نیرو‌های پیمانی شهرداری از آن جمله است.

وی اضافه کرد: اصلاح احکام کارمندی سال گذشته در خصوص نحوه ترسیم حقوق کارمندان شهرداری و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارگری نیرو‌های شرکتی از دیگر اقدامات است.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تشکیل اداره امور کارگری و ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره و نیز استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان نیز از اقدامات مهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در مشهد اجرا می‌شود
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • آغاز عملیات ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در خراسان رضوی