Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور کشورمان شامگاه دوشنبه (هشتم آذرماه) در تماس تلفنی با همتای فرانسوی خود درباره مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای اروپایی گفت و گو کرد.

به گزارش ایمنا، «سید ابراهیم رئیسی» و «امانوئل مکرون» در این گفت و گوی تلفنی که یک ساعت و نیم به طول انجامید، درباره مسائل دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و فرانسه و همچنین موضوع مذاکرات هسته‌ای که میان ایران و طرف‌های غربی در ژنو در حال انجام است را مورد بحث قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کد خبر 538746

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور فرانسه مذاکرات وین تحریم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کاخ ریاست جمهوری فرانسه امروز دوشنبه اعلام کرد که ماکرون در تماس تلفنی با نتانیاهو گفته است که پاریس مصمم به جلوگیری از تشدید تنش منطقه‌ای است.

همچنین ماکرون در تماس با نتانیاهو اینطور ادعا کرده است که فرانسه مصمم به افزایش اقدامات علیه تلاش‌های ایران برای بی‌ثبات کردن منطقه است.

رئیس جمهور فرانسه در جریان این تماس تلفنی تاکید کرده است که فرانسه در حال کار بر روی کاهش تنش بین اسرائیل و لبنان و همچنین خواستار یک آتش بس فوری و پایدار در غزه است.

گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • تأکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • شروع کار سفارت در هتل و مذاکرات سفیر برای خرید جنگنده از اتیوپی
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و صربستان
  • رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ایران و پاکستان
  • سکوت برای کاهش تنش؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • «سکوت برای کاهش تنش»؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران