Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس کل دادگستری لرستان گفت: ارتقای سلامت جامعه در گرو اهتمام و توجه به ورزش‌های همگانی است.

محمد رزم در مراسم تجلیل از قهرمانان پارالمپیکی که در سالن اجتماعات دادگستری لرستان، برگزار شد، اظهار کرد: مسئولین و متولیان ورزش و جوانان اعتبارات لازم را جذب و اسپانسرهایی را شناسایی و در راستای کشف استعدادهای ورزشی و رشد و توسعه ورزش لرستان تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ورزش کردن و دوری از کسالت نقش بسزایی در زندگی افراد دارد، بیان کرد: ورزش ضامن سلامت و تعادل روان انسان است.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه جسم سالم بر روح تاثیرگذار است، گفت: ارتقای سلامت جامعه در گرو اهتمام و توجه به ورزش‌های همگانی است.

رزم بیان کرد: ورزش‌های قهرمانی موضوعی ویژه و استثنایی بوده و از جنبه‌های مختلف دارای ارزش و اهیمت فراوان است که برای رسیدن به پرورش ورزش‌های قهرمانی نیاز  به برنامه‌ریزی علمی و سعی و تلاش و هم افزایی همه مدیران استان است.

وی با اشاره به اینکه دو نعمتی که بر ما مجهول است یکی سلامت و دیگری امنیت است، گفت: بنا به فرموده رهبری، ورزش دروازه طلایی صدور معنویت و ارزش‌های متعالی اسلام است.

رئیس شورای قضایی لرستان اظهار کرد: امکانات به نسبت به کشورهای قدرتمند بیشتر باشد اما این مهم در اراده فولادین قهرمانان و ورزشکاران تاثیری  نداشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دادگستری لرستان محمد لرستان ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    حجت الاسلام بهنام دلریش در همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه با بیان اینکه تامین نان و آب در راس معیشت جامعه قرار دارد، افزود :سلامت جامعه و مردم در گرو تغذیه سالم به ویژه نان است که اگر توجه ویژه ای به آن نشود سلامت جامعه دچار تهدید خواهد شد.

حجت الاسلام دلریش تصریح کرد: نیاز است در جلسات و کارگروه های مختلف که در حوزه آرد و نان برگزار می شود، جایگاه و نقش اساسی این محصول استراتژیک در زندگی مردم بررسی و تبیین شود.

وی در ادامه از همه کسانی که در امر تهیه و تولید نان در استان وظایفی دارند تقدیر و بر لزوم  توجه به تولید و خرید گندم با کیفیت تاکید کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در اردبیل