Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهران طیران عصر دوشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه تولیدات پوشاک دستاوردهای مشاغل خرد، خانگی و کوچک در کرج اظهار کرد: از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی استان البرز از سال گذشته تاکنون تقویت واحدهای تولیدی خرد و خانگی است.

وی بیان کرد: براساس مباحث کارشناسی و مشاوره‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد دانشگاهی و سایر ادارات مرتبط، قطب پوشاک برای استان البرز در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج سازندگی استان البرز تصریح کرد: استان البرز به لحاظ بومی یک استان شهرنشین محسوب می‌شود و جمعیت روستایی آن نسبت به جمعیت شهرنشین کمتر است و بخشی اعظم جمعیت در مناطق حاشیه نشین ساکن هستند.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس استان البرز از لحاظ جغرافیای جمعیت و جغرافیای سرزمینی مستعد ایجاد کارگاه‌های پوشاک و قطب پوشاک است.

طیران گفت: از سال گذشته تاکنون، ایجاد نزدیک به ۳۷ واحد اشتغالزایی به ویژه در حوزه پوشاک در دستور کار بسیج سازندگی البرز قرار گرفت.

وی اظهار کرد: بر این اساس با اعتباری که برنامه و بودجه اختصاص دادند، بخشی از کارگاه‌ها تجهیز شدند و ظرفیت‌ها و اماکن موجود در بسیج و سپاه را برای ایجاد قطب پوشاک بسیج کردیم.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز بیان کرد: نمایشگاه تولیدات پوشاک دستاوردهای مشاغل خرد، خانگی و کوچک در مرحله دوم افتتاح هستند که بخشی واحدها شکل گرفتند و تولید می‌کنند، بنابراین از این پس، فضایی را در حوزه کسب و کار برای بحث بازاریابی و فروش و اشتغال پایدار نیز، فراهم می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ۲۳ واحد تولیدی در این نمایشگاه شرکت دارند که محصولات تولیدی خود را به عموم مردم عرضه می‌کنند.

طیران خاطرنشان کرد: امیداست در مدتی که این نمایشگاه پابرجاست با دعوت از بازرگانان و افرادی که در حوزه بازاریابی فعالیت دارند و همچنین مراکزی که در حوزه صادرات پوشاک هستند، دعوت کنیم هم از توان تولید مجموعه استان و شهرستان آگاه شوند و هم زمینه ایجاد انعقاد قرارداد شود تا کار توسعه و در این جهت گام بردارند.

وی متذکر شد: در ایام برگزاری نمایشگاه بحث مشاوره‌ها و آموزش‌های رایگان تخصصی انجام می‌شود و علاقه مندان از این خدمات بهره مند می‌شوند.

کد خبر 5364019

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس بسیج سازندگی البرز بسیج ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا هفته بسیج گرگان خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بسیج واکسن کرونا زلزله آلودگی هوا عکس استانها شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران بسیج سازندگی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد عصر چهارشنبه در نشست بسیج سازندگی که در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت گروه‌های جهادی در پیشبرد طرح‌های بهداشتی، آموزشی، عمرانی، آب‌رسانی و راه‌سازی و … هم مشکلات دست و پاگیر قوانین واگذاری به پیمانکار را ندارد و هزینه‌های خدمات را کاهش می‌دهد.
وی در ادامه افزود: از گروه‌های جهادی در تأمین ماشین آلات و تأمین مکان استقرار حمایت می‌کنیم.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردمی انتظار داریم بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تأسیس خراسان شمالی منشأ خدمت ویژه باشد.

کد خبر 6063874

دیگر خبرها

  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • برپایی بازراچه نوروزی صنایع دستی در اردستان
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • واحدهای راکد مشکل اصلی صنعت بابل
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود