Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کریستیانو رونالدو دقایقی قبل از اعلام بهترین بازیکن فوتبال دنیا که امشب در پاریس و با همت نشریه فرانس فوتبال معرفی شد اقدام به انتشار پستی جنجالی درباره برگزار کنندگان این مراسم کرد.

ستاره فوتبال دنیا و تیم ملی پرتغال که جزو یکی از نامزدهای نهایی برای انتخاب بهترین بازیکن بود در این باره در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «افتضاحِ امروز، توضیح می‌دهد که بیانیه هفته قبل «پاسکال فره»، مبنی بر اینکه تنها جاه‌طلبی من تمام کردن حرفه‌ام با توپ طلاهای بیشتری نسبت به لیونل مسی هست، دروغ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسکال فره دروغ گفت. او از اسم من استفاده کرد که خودش و نشریه‌ای که برایش کار می‌کند را بالاتر ببرد. قابل‌قبول نیست شخصی که مسئولیت چنین جایزه بزرگی را برعهده دارد، می‌تواند اینگونه دروغ بگوید. آن هم نسبت به کسی که همیشه برای «فرانس فوتبال» و جایزه «بالون‌دور» احترام قائل بوده.

او امروز هم دروغ گفت که من در مراسم گالا به‌دلیل قرنطینه نیستم. هیچ دلیلی وجود ندارد. من همیشه با اخلاق‌ورزشی و طبق اصول بازی جوانمردانه به هرکسی که برنده شده تبریک گفتم. بازهم انجامش می‌دهم چون من دشمن کسی نیستم. من همیشه برای خودم و باشگاهی که برایش بازی می‌کنم، بُردم.

رونالدو در ادامه نوشته خود گفت: بزرگترین جاه‌طلبی و انگیزه من بردن جام با باشگاه و تیم‌ملی پرتغال است. بزرگترین انگیزه من این شده که الگوی خوبی برای هرکسی که رؤیای فوتبالیست حرفه‌ای بودن در سر دارد شوم. بزرگترین انگیزه من این است که اسمم در تاریخ فوتبال اینگونه حک شود.

کد خبر 5364016 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: توپ طلای فیفا کریستیانو رونالدو لیونل مسی فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تکواندو تنیس روی میز کاراته تیم ملی فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان لیگ کشتی تیم ملی بسکتبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دروغ صهیونیست‌ها درباره جنایت جدید ارتش اسرائیل در میدان الکویت غزه

یک سازمان حقوق بشری با رد ادعاهای رژیم اشغالگر درباره جنایت کشتار مردم گرسنه غزه در میدان الکویت اعلام کرد که شواهد حاکی از نقش مستقیم ارتش اسرائیل در این قتل عام بوده و تل‌آویو نمی‌تواند از مسئولیت جنایاتی که علیه غیرنظامیان انجام می‌دهد فرار کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بعد از گذشت زمان کمی از جنایت شنیع اشغالگران در کشتار مردم گرسنه‌ای که در خیابان الرشید غزه منتظر دریافت کمک‌های غذایی و مشخصا آرد بودند، ارتش صهیونیستی پنجشنبه شب و جمعه قتل عام جدیدی در میدان الکویت در اطراف شهر غزه انجام داد که طی آن بیش از 80 نفر از کسانی که منتظر دریافت کمک‌های غذایی بودند شهید و بیش از 200 نفر زخمی شدند.

اما این بار هم رژیم اشغالگر همانند ماجرای کشتار خیابان الرشید، با ادعاهای واهی در تلاش برای فرار از مسئولیت جنایتی است که برای همه جهان فاش شده است. در سایه سکوت جامعه بین‌المللی و عدم هیچگونه اقدام عملی برای محاکمه اشغالگران بعد از همه جنایات فجیعی که علیه غیرنظامیان مرتکب می‌شوند، رژیم صهیونیستی سعی دارد از طریق یک استراتژی تبلیغاتی گمراه کننده همچون انتشار کلیپ‌های ویدئویی جعلی و تکه تکه شده از کشتار میدان الکویت، توجهات جهانی را از جنایت جدیدی که علیه مردم گرسنه غزه مرتکب شده، منحرف کند.

در همین زمینه ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار کلیپی از یک فرد مسلح ادعا کرد که افراد حاضر در میدان الکویت که منتظر کمک‌های غذایی بودند با گلوله یک فرد مسلح فلسطینی کشته شده‌اند!

مدارک موثق از نقش مستقیم ارتش اشغالگر در جنایت میدان الکویت

اما سازمان دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه که پیشتر، ابعاد جنایات صهیونیست‌ها در خیابان الرشید را آشکار و دروغ بودن ادعاهای آنها را فاش کرده بود این بار هم به مستندسازی جنایت تازه اشغالگران پرداخته و در گزارشی 4 دلیل در رد این ادعای اشغالگران ارائه داد که به شکل زیر است:

-در ویدئوی منتشر شده توسط ارتش اسرائیل دیده می شود که عملیات تیراندازی توسط فرد مسلح مذکور در محلی غیر از محل قتل عام مردم رخ داده و این فرد در نزدیکی یک میدان در جنوب شرقی شهر غزه که نزدیک به دو کیلومتر با میدان الکویت یعنی محل جنایت فاصله دارد، درحال تیراندازی بود.

-معاینه اجساد شهدا و بدن زخمی‌ها نشان می‌دهد که آنها با گلوله‌های ناتو هدف قرار گرفته‌اند که در اسلحه‌های ارتش اسرائیل وجود دارد. همچنین برخی از گلوله‌هایی که در بدن زخمی‌ها و اجساد شهدا یافت شده همان گلوله‌هایی است که در بدن مجروحان و شهدای جنایت خیابان الرشید که اواخر فوریه اتفاق افتاد و صدها مجروح و شهید بر جای گذاشت، وجود داشت.

گزارش دیده‌بان حقوق بشر از ابعاد جنایت شنیع اسرائیل در خیابان الرشید غزه/ افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌هاسازمان ملل: داستانسرایی اسرائیل درباره حادثه الرشید غزه نادرست استهاآرتص: روایت‌های اسرائیل درباره حوادث الرشید غزه کسی را متقاعد نمی‌کند

-در ویدئویی که ارتش اسرائیل منتشر کرده صراحتا روشن است که تنها یک نفر در این حادثه در تصویر حضور دارد و او هم احتمالا در تلاش برای جلوگیری از نزدیک شدن غیرنظامیان به منطقه‌ای که خودروهای نظامی ارتش اسرائیل در آن حضور داشتند، بوده و شلیک هوایی می‌کرده است. در این کلیپ همچنین نشان داده می‌شود که با وجود تیراندازی اما هیچ کس روی زمین نیفتاده و هیچ مجروح یا جسدی روی زمین دیده نمی‌شود.

طبق تصاویری که در این کلیپ مشاهده می‌شود، زمانی که فرد مسلح مذکور شروع به تیراندازی می‌کند در جهتی ایستاده که یکی از غیرنظامیان فلسطینی دقیقا مقابل اوست و اگر قصد فرد مسلح کشتار مردم بود طبیعتا باید به سمت این غیرنظامی شلیک می‌کرد اما او (فرد غیرنظامی) همراه با سایر مردم حرکت می‌کند و هیچ نشانه‌ای از ترس یا سردرگمی در وی نیست.

- تصاویری که رسانه‌ها و شاهدان در پی این کشتار منتشر کردند، خسارات و ویرانی گسترده‌ای را نشان می‌دهد که در محل جنایت به جا مانده است. طبیعتا این میزان از ویرانی و تخریب نمی‌تواند ناشی از شلیک گلوله توسط یک فرد مسلحی باشد که در ویدئوی منتشر شده توسط ارتش اسرائیل نشان داده می‌شود.

دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه اعلام کرد که این شواهد علاوه بر گفته‌های شاهدان عینی این جنایت که در زمان کشتار، در نزدیکی میدان الکویت بودند ثابت می‌کند که غیرنظامیان فلسطینی در این میدان توسط هلی‌کوپترها و پهپادها و نیز گلوله‌های توپخانه‌ای تانک‌ها هدف قرار گرفته‌اند و ارتش اسرائیل به دنبال کشتار عامدانه این مردم بوده است.

در ادامه این گزارش آمده است که ارتش اسرائیل نمی‌تواند از مسئولیت کشتار هولناکی که در میدان الکویت رخ داد و نیز دیگر قتل‌عام‌هایی که روزانه علیه غیرنظامیان مرتکب می‌شود فرار کند. جنایت‌های عامدانه‌ای که اسرائیل انجام می‌دهد مستقیما با هدف گرسنگی دادن به مردم غزه و نابودی آنهاست.

این سازمان حقوق بشری تاکید کرد که اسرائیل نه تنها از گرسنگی به عنوان یک ابزار جنگی استفاده می‌کند بلکه این روش را در چارچوب جنایت نسل‌کشی که از 5 ماه قبل علیه ساکنان غزه آغاز کرده، اجرا می‌کند. کشتارها و اعدام‌های عامدانه و غیرقانونی که ارتش اسرائیل در حق غیرنظامیان فلسطینی مرتکب می‌شود نقض آشکار قوانین بین‌المللی بشردوستانه و جنایت واقعی علیه بشریت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژوائو: دیگر تحمل این دروغ‌ها را ندارم
  • واکنش عباس عبدی به ماجرای باغ ازگل
  • تارتار: اگر انگیزه نداشته باشیم در لیگ مشکل پیدا می‌کنیم
  • ادعای بزرگ علیه الهلال: رکوردتان دروغ است!
  • تارتار: اگر انگیزه لازم را نداشته باشیم، در لیگ به مشکل می‌خوریم/ امیدوارم فردا روند خوب ملوان بازگردد
  • نجف زاده در گفت و گو با قدس: با سامانه خودنویس از انحصار طلبی بنگاههای مسکن کاسته می شود
  • دلداری «رم» به سردار آزمون
  • اهواز در انتظار تماشای فوتبال آرژانتینی
  • اعلام سه رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • افشای دروغ صهیونیست‌ها درباره جنایت جدید ارتش اسرائیل در میدان الکویت غزه