Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  عماد میرجوان، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره نیمکت نشینی خود برابر پرسپولیس اظهار داشت: شرایط بازی و تصمیم کادرفنی این بود که روی نیمکت باشم. برای بازی با پرسپولیس برنامه داشتیم، اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ابتدای نیمه دوم گل خوردیم و برنامه‌های ما به هم ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرجوان افزود: در طول هفته برای بازی با پرسپولیس کار کرده بودیم. روی یک اتفاق گل خوردیم و اگر گل نمی‌خوردیم، شرایط فرق می‌کرد. کمالوند هم بین ۲ نیمه گفت که باید حواسمان باشد در وقت طلایی گل نخوریم، اما غفلت کردیم و این اتفاق رخ داد. ان شاالله بازی بعدی این باخت را جبران کنیم.

بازیکن نفت مسجد سلیمان درباره غیبت کمالوند روی نیمکت گفت: قطعا نبود او روی نیمکت تاثیرگذار بود، اما همه دیدند که هفته گذشته چه اتفاقی رخ داد. می‌شد که اشتباهات داوری رخ ندهد تا کمالوند محروم نشود. داور بازی با پرسپولیس مشکل نداشت، اما هفته گذشته ۲ پنالتی برای ما نگرفتند.

او درباره پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان نفت مسجد سلیمان گفت: حدود ۳۰ درصد مطالباتمان را دریافت کردیم. امیدوارم در طول فصل پرداختی‌ها منظم باشد و مشکل مالی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس یک - نفت مسجدسلیمان صفر / پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادمند: خداراشکر که در این بازی چَک خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، حسین مرادمند  مدافع استقلال درباره بازی با شمس آذر گفت: خدا را شکر در این بازی شرمنده هواداران‌مان نشدیم. بازی در زمین خودمان بود. بازی تماشاگر پسندی بود. ۵ دقیقه بازی از دست‌مان در رفت اما بازی را بردیم و باز هم خدا را شکر.

ویدئو: 330473

او درباره کورس بالای جدول گفت: خیلی حساس است. ۶تا فینال داریم و باید هر روز توان و تمرکزمان را در تمرین بگذاریم.

او درباره شادی بعد از گلش توضیح داد: دو تا از رفیق‌های خوب من این فصل مصدوم شدند و دوست داشتم به یاد خوشحالی گل‌هایی که در این تیم انجام دادند این گل را تقدیم آن بچه‌ها، محمد دانشگر و مهدی‌پور، کرده باشم.

او درباره صحنه کرنری که توپ را به جلالی داد عنوان کرد: آدرس به او دادم و گفتم بریز تیر یک.

او درباره گل‌ خوردن پشت هم استقلال در نیمه دوم گفت: به نظر من دلیلش عدم تمرکز بود. آنقدر که باید و شاید تمرکز نداشتیم و در ۵ دقیقه دو گل خوردیم. خدا را شکر می‌کنم که این چک را الان خوردیم و باید بدانیم در فوتبال باید ۱۰۰دقیقه تمرکز داشته باشیم. خدا را شکر این سه امتیاز را گرفتیم.

دیگر خبرها

  • اعلام سرنوشت نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده
  • حسینی : ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!
  • مرادمند: خداراشکر که در این بازی چَک خوردیم!
  • عکس| چرا کنعانی‌زادگان گل زد و خوشحالی نکرد؟
  • شجاعیان: همسرم در روند خوبم تاثیرگذار است
  • شجاعیان: بعضی دنبال گذشته هوادار هستند!
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا