Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:35:04 GMT

جایزه کوپا به ستاره بارسا رسید (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۶۴۲۸

جایزه کوپا به ستاره بارسا رسید (عکس)

ستاره جوان بارسلونا جایزه ریموند کوپا 2021 را مال خود کرد.

به گزارش ورزش سه، پدری، ستاره 18 ساله بارسلونا بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل موفق در این تیم، نمایش تحسین برانگیزی در یورو 2021 داشت؛ او در نقش مغز متفکر تیم ملی اسپانیا جای خالی بزرگانی چون ژاوی و اینیستا را بعد از چند سال به خوبی پر و همه نگاه ها را به سمت خود جلب کرد و امشب در نبرد با رقبایی سرسخت موفق به دریافت جایزه ریموند کوپا در مراسم فرانس فوتبال 2021 شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره جوان بارسا که به زودی قدم در 19 سالگی خواهد گذاشت هفته گذشته جایزه پسر طلایی 2021 را از آن خود کرد و اینک سخت مورد توجه بایرن مونیخ قرار دارد اما به نظر نمی رسد که آبی اناری ها به هیچ قیمتی به جدایی او رضایت دهند. این ستاره جوان در 56 بازی برای بارسا در فصل گذشته 4 گل زد و در سنی پایین به خوبی در میانه میدان، نقش یک بازیساز را ایفا کرد.

 

پدری در 17 سالگی به پیراهن اول بارسلونا رسید و خیلی زود نیز به تیم ملی اسپانیا دعوت شد. او در یورو 2021 و المپیک توکیو نیز بازیکن ثابت لاروخا بود و بدون استراحت کافی به فصل جدید رسید. اتفاقی که باعث شد او دچار مصدومیت شود و تا پایان سال 2021 نیز قادر به بازگشت نخواهد بود. او که اخیرا قراردادش را تا 2026 تمدید کرد، بند فسخ یک ملیارد یورویی هم دارد.

 

میسون گرین‌وود(منچستریونایتد) و بوکایو ساکا(آرسنال) دو ستاره جوان تیم ملی انگلیس از رقبا جدی پدری بودند اما فاصله عملکردی آنها فاصله زیادی با ستاره بارسا داشت و به نظر می رسد که این جایزه یکی از کم بحث ترین جوایز فرانس فوتبال 2021 باشد.

 

 

10 نامزد این جایزه به شرح زیر بود:
میسون گرین‌وود(منچستریونایتد-انگلیس)
بوکایو ساکا(آرسنال-انگلیس)
پدری(بارسا-اسپانیا)
ژرمی دوکو(رن-بلژیک)
رایان گراونبرخ(آژاکس-هلند)
جمال موسیالا(بایرن-آلمان)
فلورین فیرتز(لورکوزن-آلمان)
جود بلینگهام(دورتموند-انگلیس)
جیووانی رینا(دورتموند-آمریکا)
نونو مندز(پی اس جی-پرتغال)

 

گفتنی است که این جایزه از سال 2018 وارد لیست جوایز سالیانه فرانس فوتبال شده و کیلیان امباپه (پی اس جی-فرانسه) اولین برنده آن به شمار می رود. ماتیس دی لیخت (آژاکس-یوونتوس) در سال 2019 این جایزه را برد و پدری از اسپانیا سومین برنده جایزه کوپا بود که آن را امسال به دست آورد.

پدری بارسلونا مراسم توپ طلا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدری بارسلونا مراسم توپ طلا ستاره جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچستر سیتی به میدان رفت و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی شکست دهد و حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی شود.

شاگردان پپ گواردیولا در حالی در این بازی شکست خوردند که در اکثر دقایق این دیدار مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و فرصت‌های بسیار زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به درستی از این فرصت‌ها استفاده کنند و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید که درخشش لونین باعث حذف آنها شد.

بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان پس از پایان این بازی از عملکرد رئال مادرید به دلیل دفاع مطلقی که خصوصا در نیمه دوم به نمایش گذاشت انتقاد کردند اما آنری معتقد است که عملکرد رئال در این بازی فوق العاده بود.

او در گفتگو با سی بی اس اسپورت اظهار داشت:« چیزی به نام دفاع کردن وجود دارد. ما می‌توانید با دفاع کردن خوب بازی را کنترل کنید.  بسیاری از مردم می‌گویند که سیتی بهترین تیم بود اما دفاع کردن هم بخشی از فوتبال است. من فکر می‌کنم بهترین تیم که همان تیمی بود که بهتر دفاع کرد توانست صعود کند.

دنی کارواخال خیلی زود در این بازی کارت زرد گرفت اما در برابر گریلیش به خوبی دفاع کرد و پس از آن توانست جرمی دوکو را مهار کند. عملکرد او واقعاعالی بود. به صورت کلی نمایش دفاعی رئال مادرید در این بازی خیره کننده بود.»

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • تنش بالا گرفت: جواب قاطعانه آرائوخو به گوندوگان
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!