Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  پاسکال فره، سردبیر نشریه معتبر فرانس فوتبال  در گفت و گو با نشریه آمریکایی مدعی شده بود که  کریستیانو رونالدو  بطور خصوصی به او گفته است آروزیش این است که توپ طلاهای بیشتری از لیونل مسی کسب کند  و پس از آن از فوتبال خداحافظی کند

رونالدو با انتشار پست بلند بالایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "افتضاح امروز دلیل اظهارات پاسکال فره در هفته گذشته را توضیح می دهد که گفت من به او اطمینان دادم که تنها جاه طلبی ام پایان دادن به فوتبالم با توپ طلای بیشتر از لیونل مسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسکال فره دروغ گفت، از نام من برای تبلیغ خود و تبلیغ نشریه ای که برای آن کار می کند استفاده کرد.  غیرقابل قبول است که مسئول اعطای چنین جایزه معتبری به این شکل دروغ بگوید، بی احترامی کامل به کسی که همیشه به فرانس فوتبال و توپ طلا احترام گذاشته است.

و امروز دوباره دروغ گفت و غیبت من در گالا را به یک قرنطینه ربط داد که درست نیست.  من همیشه به هر کسی که برنده می شود تبریک می گویم، با اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه که از ابتدا به حرفه من شکل داد، و این کار را انجام می دهم زیرا هرگز با کسی مخالف نیستم.  من همیشه برای خودم و باشگاه هایی که نماینده‌شان هستم برنده می شوم، برای خودم و کسانی که برای من آرزوی خوبی دارند برنده می شوم.

من در مقابل کسی پیروز نمی شوم  بزرگترین آرزوی دوران حرفه ای من کسب عناوین ملی و بین المللی برای تیم های که نماینده آنها هستم و برای تیم ملی کشورم است.  بزرگترین آرزوی دوران حرفه ای من این است که الگوی خوبی برای همه کسانی باشم که می خواهند فوتبالیست حرفه ای باشند.  بزرگترین آرزوی حرفه ای من این است که نامم با حروف طلایی در تاریخ فوتبال جهان نوشته شود.  من با این جمله تمام می کنم که تمرکز من روی بازی بعدی منچستریونایتد و همه چیزهایی است که با هم تیمی هایم و هوادارانمان هنوز می توانیم این فصل را فتح کنیم.  بقیه اش؟  بقیه فقط بقیه هستند.  

کد خبر 640226 برچسب‌ها رونالدو کریستین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رونالدو کریستین حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غزه : روزانه ۲۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد از آغاز جنگ در ۷ اکتبر روزانه به طور میانگین ۲۱۳ فلسطینی در غزه به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش ایسنا، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد از آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر گذشته، به طور میانگین روزانه ۲۱۳ فلسطینی به شهادت رسیدند.

در این بیانیه آمده است: روزانه ۳۸۵ فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه زخمی شدند.

علاوه بر این، هر روزه به طور میانگین ۷۵ کودک و ۵۰ زن در حملات اشغالگران صهیونیست به غزه شهید شدند.

در این بیانیه همچنین آمده است به طور میانگین هر روز ۹ فرد سالخورده و مسن هم به شهادت رسیدند.

 در این بیانیه تأکید شده است از آغاز جنگ غزه به طور میانگین، ۸۵ کودک، والدین خود یا یکی از آن‌ها را از دست داده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • غزه : روزانه ۲۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا