Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدری گونزالز پس از کسب عنوان کوپا از مسی، خانواده‌ و هم تیمی هایش تشکر کرد.

پدری پس از کسب جایزه گلدن بوی، عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان "کوپا ۲۰۲۱" را هم به دست آورد.

طرفداری | یکی از جوایزی که به شکل سالانه توسط نشریه فرانس فوتبال اهدا می شود، عنوان "کوپا" است که برای بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان در نظر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۲۰۲۱، این عنوان به هافبک ۱۹ ساله بارسلونا رسید. پدری پس از دریافت این جایزه گفت:

در ابتدا می خواهم از خانواده ام تشکر کنم. از کاپیتان هایم و البته از لئو مسی تشکر می کنم که می توانم او را اینجا [در مراسم] ببینم. او در داخل و خارج از زمین به من بسیار کمک کرد. بابت چیز هایی که به من آموخت ممنونش هستم.

کسب این جوایز باعث افتخار است و موجب می شود که برای بهتر شدن تلاش کنید.

دقایق زیاد بازی در سال گذشته؟ به آن فکر نمی کنم چون بازی کردن را دوست دارم و از این بابت خوشحالم. فعلا باید مراحل ریکاوری ام را انجام بدهم، گذر زمان مشخص خواهد کرد که کی به زمین بر میگردم.

دلیل اصلی هماهنگی سریع من با ترکیب بارسا، کاپیتان های تیم و کمک هایی که از طرف آن ها دریافت می کردم بودند. در طول زندگی ام همیشه هوادار بزرگ این باشگاه بوده ام. به دنبال بازگشت به زمین بازی زیر نظر ژاوی هستم. او ایده های مشخصی دارد.

 

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان حمایت راموس از پیروزی مسی در رقابت توپ طلا فوری؛ مهدی طارمی نامزد جایزه پوشکاش شد درگیری لفظی شدید روی کین و کرگر؛ رونالدو چرا به یونایتد بازگشته است؟ (زیرنویس فارسی) / فیلم برترین های قرن با فریدون موسوی: برای انتخاب هافبک ها در تیم قرن دچار افسردگی می شوم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطر نشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسیون فرهنگی که جز اولین واحدها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 6086255

دیگر خبرها

  • عکس/ تشکر جالب یک کارگر از رهبر انقلاب
  • رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!