Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:22:38 GMT

تقدیر از کاپیتان دانمارک در مراسم توپ طلا (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۶۶۰۷

ملی پوش دانمارکی میلان در مراسم توپ طلای امشب مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

به گزارش ورزش سه، سیمون کیائر، کاپیتان تیم ملی دانمارک و ستاره باشگاه میلان که در رده هجدهم لیست برترین های توپ طلا 2021 قرار گرفت، در حاشیه مراسم امشب با یک تقدیر ویژه هم روبرو شد.

 

او که در جریان بازی تیم های دانمارک و فنلاند در دور گروهی یورو 2021 با حرکت به موقع خود، جان کریستین اریکسن را نجات داده بود، مورد تقدیر مسئولان برگزاری مراسم امسال فرانس فوتبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در میانه های مراسم امشب با اشاره به اقدام انسان دوستانه و ماندکار کیائر، از حاضرین در سالن دو شاتله شهر پاریس خواسته شد تا به افتخار او دست بزنند.

 

کیائر شاید هجدهمین بازیکن برتر جهان نباشد اما هرکسی که ادعا می کند او فقط به خاطر کمک به نجات جان کریستین اریکسن در آنجا حضور دارد، به وضوح سری آ را تماشا نکرده چرا که این بازیکن یکی از بهترین مدافعان حال حاضر فوتبال ایتالیا بوده و نقش مهمی در میلان ایفا می کند.

 

 

 

دروگبا در بخش تجلیل از کیائر، حرکت او را فراتر از فوتبال دانسته و از حاضرین خواست تا به افتخار کاپیتان دانمارک دست بزنند.

سیمون کائر تیم ملی دانمارک مراسم توپ طلا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی دانمارک مراسم توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت فدراسیون فوتبال نوشت: با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی «مربی» تیم استقلال تهران مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ ۳۱/۱/۱۴۰۳ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، رحمتی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

همچنین با اعلام کمیته انضباطی،سید حسین حسینی،دروازه بان تیم استقلال جهت ادای پاره ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.حسینی بعد از بازی با شمس آذر روی مواضع خود در قبال رفتار با تماشاگر اراکی تاکید داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلامت زیر بنا و اساس جامعه است
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد
  • دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی
  • کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • تقدیر از کارکنان علوم آزمایشگاهی در انتقال خون یزد