Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل که در این سرقت‌ها سارقان درب منازل را تخریب کرده و وارد آن‌ها شده بودند موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت رد پای ۳ نفر که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورده و پس از شناسایی مخفیگاه آنان در شهرستان خمینی شهر با اخذ نیابت قضائی به این شهرستان رفته و در یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: با اعترافات متهمان دستگیر شده، مخفیگاه ۷ نفر دیگر که با آنان همدست بودند در یکی از نقاط استان تهران شناسایی و کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی آن‌ها را نیز دستگیر و به استان اصفهان منتقل کردند.

سرهنگ تُرکیان خاطر نشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته متهمان به ۱۶ فقره سرقت از منازل مردم در شهرستان خمینی شهر، اصفهان و استان تهران اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باند سارقان سرقت منزل انهدام باند سارقان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 مشاور خانواده کلاهبردار در دام پلیس جویبار 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: ماموران انتظامی شهرستان جویبار در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری در فضای مجازی با استفاده از پیام رسان تلگرام مبنی بر سرقت مقادیر قابل توجهی از طلاجات یک خانم، تحت عنوان مشاور خانواده، بررسی موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ عبداله اکبری از شناسایی متهم در یکی از شهر‌های غرب کشور خبر داد و افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی متهم با دریافت نیابت قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر و به جویبار منتقل کردند.
او  گفت: متهم دستگیر شده که خود را مشاور خانواده معرفی می‌کرد، در بازجویی‌های پلیس به کلاهبرداری حدود ۴۰۰ گرم طلا از مال باخته، پس از جلب اعتماد وی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار با بیان اینکه کارشناسان ارزش طلا‌های ربوده شده را حدود ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: متهم دستگیر شده که دارای ۲ فقره سابقه کلاهبرداری نیز بوده که با تشکیل پرونده به دستور مرجع قضائی روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت با ۷ سارق و ۱۰ مالخر
  • دلیل توبه رئیس باند سارقان از دزدی
  • انهدام ۲۰ باند حرفه‌ای واردکننده سلاح در لرستان
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران/ کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • سارقان آجیل و خشکبار و اماکن در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • انهدام باند فروش طلا‌های تقلبی در تهرا
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران
  • انهدام باند هرمی موسوم به شرکت هیونت
  •  مشاور خانواده کلاهبردار در دام پلیس جویبار 
  • سرقت ۳۰ میلیاردی ۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها