Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍‍‍‍‍‍ دانلود (7.5MB)

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنت‌شکنی قلعه نویی در انتخاب اردونشینان/ دعوت از بی‌نام ونشان‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، باید روزهای دوم و هفتم فرودین در دو دیدار رفت و برگشت برابر تیم ملی ترکمنستان صف آرایی کند. شامگاه یکشنبه ۲۷ اسفند و پس از اتمام رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی اسامی ۲۹ بازیکن دعوت شده برای این دو دیدار را اعلام کرد که نام ۴ بازیکن آینده دار فوتبال ایران در آن به چشم می‌خورد.

پس از اینکه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نتوانست به دیدار فینال صعود کند انتقادهای زیادی نسبت به عدم دعوت از بازیکنان جوان از سوی قلعه نویی مطرح شد و جلساتی هم طی هفته‌های اخیر بین سرمربی تیم ملی و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بابت همین جوان‌گرایی و مسائل دیگر شکل گرفت.

قلعه نویی از جمله مربیانی است که در دوران حضور خود در تیم‌های باشگاهی هم کمتر از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش استفاده می‌کرد اما حالا ۴ بازیکنی را به اردوی تیم ملی فراخوانده که شاید اهالی فوتبال نسبت به آنها آشنایی زیادی ندارند.

آریا شکوری

آرشا شکوری، دروازه بان تیم ملی فوتبال نوجوانان که در جام جهانی زیر ۱۷ سال و در دیدار با برزیل به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد یکی از شگفتی‌های لیست قلعه نویی است. سرمربی تیم ملی بدون توجه به عملکرد دروازه‌بانان لیگ برتری از جمله محمدرضا اخباری، حسین پورحمیدی و… تصمیم گرفت تا از شکوری در تیم ملی و در کنار علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و سید حسین حسینی استفاده کند. مطمئناً حضور شکوری در بین دروازه بانان با تجربه تیم ملی می‌تواند به اعتماد به نفس او اضافه کند.

جواد آقایی پور

اگر تا پیش از دیدار رفت دو تیم فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس نامی از جواد آقایی پور به میان می آمد کمتر کسی شناخت به مهاجم جوان استقلال خوزستان داشت. این بازیکن با عملکرد خوبی که از خود برابر پرسپولیس نشان داد و توانست هر دو گل تیمش را وارد دروازه بیرانوند کند مورد توجه رسانه‌ها و سایر باشگاه‌ها قرار گرفت و حتی در پایان نیم فصل دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران به دنبال جذب این بازیکن بودند که با مخالفت مدیران و اعضای کادر فنی استقلال خوزستان همراه شد تا او در نیم فصل دوم هم به کار خود در جمع شاگردان سید سیروس پورموسوی ادامه دهد.

حسین گودرزی

مدافع ۲۲ ساله اهل بروجرد که با حضور در تیم نفت مسجد سلیمان خود را معرفی کرد در فصل بیست و سوم پیراهن شمس آذر قزوین را بر تن دارد. عملکرد خوب این بازیکن در نیم فصل اول و گلزنی برابر استقلال تهران و پرسپولیس باعث شد تا نگاه‌ها به سمت او جلب شود. گودرزی همچنین در تیم امید و در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز به عنوان یکی از بازیکنان ثابت ایران حضور داشت و رضا عنایتی در بازی‌ها از او استفاده کرد.

مهدی لیموچی

قشقایی شیراز، فولاد خوزستان و پیکان از جمله تیم‌های مهاجم جدید تیم ملی ایران بودند اما حضور او در آلومینیوم باعث شد تا رشد فوتبالی‌اش آغاز شود. لیموچی در ۱۹ دیداری که برای آلومینیوم در این فصل به میدان رفته توانسته ۵ گل به ثمر برساند و بهترین بازیکن تیمش باشد. او سابقه حضور در تیم امید را هم در کارنامه خود دارد. با توجه به حضور بازیکنانی از جمله مهدی طارمی و سردار آزمون او کار سختی برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی خواهد داشت و باید تلاش خود را دوچندان کند.

کد خبر 6057703

دیگر خبرها

  • جهانبخش با بازوبند مصدومیت!(عکس)
  • حسرت بزرگ دانیال بعد از نیم فصل رویایی
  • حضور ادگار داویدز در تمرین تیم ملی؛ از گفتگو با قلعه نویی تا هدیه گرفتن پیراهن!
  • بازگشت چپ‌پای جنگنده به اردوی ملی
  • سنت‌شکنی قلعه نویی در انتخاب اردونشینان/ دعوت از بی‌نام ونشان‌ها
  • گل های نوراللهی هم نظر قلعه‌نویی را عوض نکرد
  • تحقق وعده قلعه‌‎نویی برای جوان‌گرایی؛ چه کسانی جای خود را به جوان‌ترها دادند؟
  • مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اردوی تیم ملی
  • بزرگترین غایبان فهرست جدید تیم ملی
  • ستاره‌های مورد علاقه قلعه‌نویی در نبرد تن به تن!