Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@10:12:07 GMT

مسی برای هفتمین بار برنده توپ طلا شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۶۶۴۵

مسی برای هفتمین بار برنده توپ طلا شد

لیونل مسی به عنوان برنده توپ طلای ۲۰۲۱ جهان معرفی شد.

به گزارش ایسنا، بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ جهان و برنده توپ طلای مجله فرانسوی فرانس فوتبال دوشنبه شب برگزار شد و طی آن لیونل مسی مهاجم آرژانتینی توانست عنوان برترین بازیکن جهان را کسب کند و توپ طلا را به دست بیاورد.

توپ طلای ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا و پایان زودهنگام رقابت‌ها در بعضی از کشورها برگزار نشد و حالا بعد از یک سال، بار دیگر این مراسم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواندوفسکی سال گذشته در مراسم برترین‌های فیفا عنوان بهترین بازیکن سال جهان را کسب کرد.

جایزه کوپا- برنده: پدری

پدری بازیکن جوان برنده جایزه کوپا شد. اخیرا نیز پدری، بازیکن جوان بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن جوان سال انتخاب شد.

جایزه بهترین دروازه بان (یاشین)- برنده: جانلوئیجی دوناروما

دوناروما بعد از قهرمانی در یورو توانست عنوان بهترین دروازه بان سال را در این مراسم به دست بیاورد.

جایزه بهترین مهاجم- برنده: روبرت لواندوفسکی

مهاجم بایرن مونیخ توانست جایزه بهترین مهاجم سال را به دست بیاورد و این عنوان را به افتخارات خود بیفزاید.

جایزه بهترین باشگاه- برنده: چلسی

قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا توانست عنوان بهترین باشگاه را به خود اختصاص دهد. این بخش جدیدی در مراسم توپ طلا است که از امسال گنجانده شده است.

جایزه برترین بازیکن سال- برنده:

1- لیونل مسی

2- روبرت لواندوفسکی

۳- جورجینیو

۴- کریم بنزما

۵- انگولو کانته

۶- کریستیانو رونالدو

۷- محمد صلاح

۸- کوین دی بروین

۹- کیلیان ام باپه

۱۰- جانلوئیجی دوناروما

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی تیم فوتبال بایرن مونیخ عنوان بهترین جایزه بهترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت دفاعی بازی کردن استقلال/ آیا جوان‌گرایی در تیم‌ملی آغاز شده است؟

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد نکونام در فصل جاری بیان کرد: نکونام مربی جوان و پرتلاشی است که با استقلال به دنبال موفقیت است.

ادموند اختر بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با ایسنا، درباره برد یک بر صفر دیشب (یکشنبه) این تیم مقابل هوادار در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد : استقلال مقابل هوادار به دنبال ۳ امتیاز بود و توانست به این مهم دست پیدا کند. در شبی که همه مدعیان بالای جدول پیروز شده بودند آبی پوشان توانستند صدر نشینی را همچنان حفظ کنند و با روحیه خوب به تعطیلات بروند.

او درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند استقلال دفاعی بازی کرد، افزود: وقتی همه تیم‌های بالای جدول پیروز شده بودند فشار روانی روی استقلال بیشتر بود اما این تیم توانست خیلی زود به گل برسد و ۳ امتیاز را کسب کند. در حال حاضر با توجه به فشردگی امتیازات در بالای جدول مهم برد است.

بازیکن سابق استقلال درباره صدرنشینی این تیم در پایان سال ادامه داد: اتفاق خوبی است که استقلال با وجود تمام مشکلاتی که در طول فصل برای این تیم به وجود آمده بود، توانست بهترین نتایج را کسب کرده و صدرنشین شود. استقلال اگر بتواند تمرکزش را حفظ کند می‌تواند به موفقیت در پایان فصل امیدوار باشد.

اختر درباره عملکرد نکونام در فصل جاری بیان کرد: نکونام مربی جوان و پرتلاشی است که با استقلال به دنبال موفقیت است. کسی فکر نمی‌کرد این تیم با نکونام بتواند در اولین سال چنین نتایجی را بدست بیاورد اما این مربی با تلاش و انگیزه بالا توانست بهترین نتایج را کسب کند. امیدوارم که این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد تا این تیم بتواند قهرمانی را بدست بیاورد.

بازیکن سابق تیم ملی درباره لیست اعلام شده برای دو دیدار مقابل ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ توضیح داد: خیلی از بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند برای اولین بار ملی‌پوش شدن را تجربه می‌کنند. امیر قلعه نویی و کادرش تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را به اردو دعوت کرده است. میانگین سنی تیم‌ملی خیلی پایین آمده است و این یک حسن است که در آینده تیم‌ملی روی به جوانگرایی خواهد آورد.

او درباره دیدار مقابل ترکمنستان نیز گفت: در ظاهر تیم‌ملی بازی آسانی مقابل این تیم خواهد داشت اما نباید این تیم را دست کم گرفت. تیم ملی می‌تواند در ورزشگاه آزادی با تعداد گل‌های فراوان ترکمنستان را شکست دهد و به صعود از این گروه امیدوار باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مستند «صیادکاپلو» از تبریز برنده جایزه دن کیشوت اسپانیا
  • جایزه جشنواره «رُم اواردز» ایتالیا در دست‌های فیلم‌ساز خوزستانی
  • علت دفاعی بازی کردن استقلال
  • فیلم‌نامه نویس برنده اسکار درگذشت
  • علت دفاعی بازی کردن استقلال/ آیا جوان‌گرایی در تیم‌ملی آغاز شده است؟
  • درگذشت فیلمنامه‌نویس برنده اسکار
  • برنده جایزه نوبل می‌گوید ما ممکن است جهان را اشتباه درک کرده باشیم!
  • نسبت به کلاهبرداری‌های مرتبط با ماه مبارک رمضان هوشیار باشید
  • عکس| رونمایی از عکس خانوادگی و ۵نفره محسن تنابنده
  • اسکار‌های «اوپنهایمر» یادآور خاطرات خوش دوران اوج سینما