Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم توپ طلا با حضور بزرگان دنیای فوتبال در سالن دو شاتلیه پاریس درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از حواشی و شایعات فراوان، سرانجام مراسم اهدای توپ طلا توسط مجله فرانس فوتبال در سالن «دو شاتلیه پاریس» با اجرای دیدیه دروگبا و سندی هربرت آغاز شد.

همه چیز آماده است و در همین لحظه دو توپ طلا توسط «فرناندو آلونسو» راننده فرمول یک و «استبان اوکون» وارد سالن شد، یکی برای اهدا به برنده در رده‌ی بانوان و دیگری برای سپردن به فرد برنده در بخش آقایان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدری بازیکن بارسلونا پیراهنی از اسپانیا را برای «اوکون» و «امباپه» هم پیراهنی برای آلونسو امضا کرد و به او اهدا کرد.

فابیو کاناوارو به عنوان یکی از مهمان‌های ویژه به روی سن مراسم آمد و در خصوص موضوعات مختلف با مجریان مراسم گفت و گو کرد.

پدری بازیکن تیم فوتبال بارسلونا، برنده بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال شد؛ «جود بلینگهام» از دورتموند و جمال موسیالا از بایرن مونیخ به ترتیب دوم و سوم شدند

پدری پس از دریافت جایزه گفت: «می‌خواهم از تمام اعضای تیم بارسلونا تشکر کنم و همچنین از مسی. ممنونم لئو برای تمام کارهایی که برای من انجام دادی»

«روبرت لواندوفسکی» مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ که فصل فوق العاده‌ای با باواریایی‌ها پشت سر گذشته و بالای ۵۵ گل به ثمر رسانده بود، جایزه بهترین مهاجم سال را تصاحب کرد.

لواندوفسکی پس از دریافت جایزه گفت: حضور در اینجا پس از یک سال سخت پاندمی کرونا باعث افتخار است، می‌دانم که آمادگی برای گل‌زنی چه معنایی دارد و این جایزه را دوست دارم؛ باید از هم تیمی و مربیانم تشکر کنم زیرا اگر آنها نبودند، کسب این موفقیت امکان نداشت؛ آنها از من بازیکن بهتری ساختند.

وی تاکید کرد: می‌خواهم از خانواده‌ام نیز تشکر کنم، حمایت آنها برای من ارزش زیادی دارد و کمک می‌کند احساس بهتری داشته باشم.

در بخش بهترین بازیکن بانوان، «الکسی پوتیاس» از تیم فوتبال زنان بارسلونا، این عنوان مجله فرانس فوتبال را از آن خود کرد و توپ طلا را دریافت کرد.

پوتیاس پس از دریافت توپ طلا، اظهار کرد: «از دریافت این جایزه احساس افتخار می‌کنم، اینجا بودن با دوستانم عالی است؛ این یک موقعیت ویژه برای من است که به لطف هم تیمی‌هایم و کادر فنی ام پس از یک فصل عالی که داشتیم، اینجا هستم. این یک جایزه فردی است، اما فوتبال یک ورزش تیمی است و من به لطف هم تیمی‌هایم اینجا هستم، از مربی سابقمان هم تشکر کرده و این جایزه را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.»

* جیان لوئیجی دوناروما دروازه بان تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه پاری سن ژرمن؛ موفق شد جایزه لویاشین یا همان بهترین دروازه بان سال را تصاحب کند. رقبای وی نویر، گلرهای بزرگی مثل ادرسون و اوبلاک بودند.

* تیم فوتبال چلسی که با توخل شرایط فوق العاده ای پشت سر می‌گذارد، به عنوان بهترین تیم سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.

* بالاخره پس از ساعت‌ها انتظار نام لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ مجله فرانس فوتبال توسط دروگبا مجری مراسم اعلام شد که تشویق شدید حاضرین را در پی داشت

* جالب است که ناصر الخلیفی مالک قطری پاری سن ژرمن و خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا هم بشدت لئو را تشویق کردند.

* مسی به واسطه عملکرد فوق العاده که با تیم ملی فوتبال آرژانتین توانست با برتری مقابل برزیل آن هم در خاک دشمن توانست بالاخره به جام ملی دست پیدا کند؛ صاحب هفتمین توپ طلا خود شد

* مسی پس از دریافت هفتمین توپ طلا خود اظها کرد: می‌خواهم از تمامی هم تیمی‌های سابقم در بارسا تشکر کنم و تمامی هم تیمیوهایم در ارژانتین. فکر می‌کنم که بردن کوپا آمریکا تلاش کل تیم بود. این جایزه رو می‌خواهم با هم تیمی‌هایم در آرژانتین و بارسا و پاریس شریک شوم. این جایزه استثنایی است.

رده بندی پایانی توپ طلا در سال ۲۰۲۱ به شکل زیر شد؛

۱- لیونل مسی
۲- روبرت لواندوفسکی
۳- جورجینیو
۴- کریم بنزما
۵- انگولو کانته
۶- کریس رونالدو
۷- محمد صلاح
۸- کوین دی‌بروینه
۹- امباپه
۱۰- دوناروما

این خبر به روز رسانی می‌شود…

کد خبر 538626

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مراسم توپ طلا فرانس فوتبال پاریس فرانسه فوتبال اروپا بازیکن فوتبال توپ طلا 2021 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پس از دریافت تیم فوتبال تشکر کنم توپ طلا هم تیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه بهترین کارگردانی جشنواره مادرید به «برنو» رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، «محمد ثریا»، کارگردان فیلم کوتاه «برنو»، موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی از چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی سینمای مستقل مادرید در کشور اسپانیا شد.  
جشنواره سینمای مستقل مادرید FICIMAD، رویدادی سالانه در اسپانیا است. این جشنواره به دنبال آثاری است که زبان یا ادبیات شفاهی را، نوشتاری، تصویری یا نمادین بررسی می‌کند. این رویکرد شامل کارهای غیرروایی و آوانگارد نیز می‌شود؛ آثاری که روش‌های ارتباط بصری سنتی و فعلی را به چالش می‌کشند و درعین‌حال به عملکرد خود به‌عنوان حالتی برای کاوش روایت و بیان شخصی ادامه می‌دهند. مأموریت و هدف این جشنواره کشف این فیلم‌سازان با استعداد از سراسر جهان و ارائه آثار آنان به عموم، عنوان شده است.
این رویداد 15 مارچ 2024 ( 25 اسفند 1402) در شهر مادرید کشور اسپانیا برگزار شد. 
«برنو» پیش از این جایزه، موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر، نامزدی بهترین فیلم‌نامه سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و کسب لوح تقدیر و تندیس بخش ملی دومین دوره جشن مهر سینمای ایران نیز شده است.
در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «تفنگ بِرنو، کام مریم و قباد را در شب عروسی‌شان تلخ می‌کند.»
حسن عسگری و کیانا منتجبی بازیگران اصلی این فیلم هستند و پخش بین‌الملل اثر بر عهده نگار فیلم به مدیریت محمد هرمزی است. 
عوامل «برنو»  عبارتند از: 
تهیه‌کننده و کارگردان: محمد ثریا، نویسنده: محمد ثریا و مرتضی شهبازی، تهیه‌ شده در انجمن سینمای جوانان ایران، مدیر تصویربرداری: بهروز بادروج، تدوین: پویان شعله‌ور، صدابردار: سامان شهامت، صداگذار: علی علی‌دوستی، طراح صحنه و لباس: اشرف شاه‌حسینی، جلوه‌های بصری: بنیامین قچاق، طراح گریم: نوید فرح‌مرزی، مدیر تولید: علی کشاورز، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رامین پورعبدالله، دستیار اول فیلم‌بردار: بهتاش کمه‌زهی، دستیار صحنه: محمد امیدی، دستیار گریم: ترمه فرح‌مرزی، منشی صحنه: مهناز درودی، موسیقی: مجتبی شاداب‌فر، سایر بازیگران: کوروش شاداب‌فر، روح‌الله خالدی، الیاس حسنی، عباس ایمانی، عکاس: صالح بهمن‌آبادی، طراح تیزر تبلیغاتی و پوستر: بهمن قهاری و سلاله سلیمی طاری، استوری‌برد: مرضیه محتشمی‌فر و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز

دیگر خبرها

  • مستند «صیادکاپلو» از تبریز برنده جایزه دن کیشوت اسپانیا
  • جایزه جشنواره «رُم اواردز» ایتالیا در دست‌های فیلم‌ساز خوزستانی
  • فیلم‌نامه نویس برنده اسکار درگذشت
  • درگذشت فیلمنامه‌نویس برنده اسکار
  • جایزه بهترین کارگردانی جشنواره مادرید به «برنو» رسید
  • برنده جایزه نوبل می‌گوید ما ممکن است جهان را اشتباه درک کرده باشیم!
  • نسبت به کلاهبرداری‌های مرتبط با ماه مبارک رمضان هوشیار باشید
  • عکس| رونمایی از عکس خانوادگی و ۵نفره محسن تنابنده
  • اسکار‌های «اوپنهایمر» یادآور خاطرات خوش دوران اوج سینما
  • جایزه کتاب سال «نِرو» به «نیش زنبور» رسید