Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-19@11:32:24 GMT

چلسی بهترین تیم 2021

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۶۶۸۷

به گزارش جام جم آنلاین، یکی از جوایز جدید مراسم امسال فرانس فوتبال، جایزه بهترین تیم فوتبال بود که تیم چلسی برای اولین بار این جایزه را به نام خودش کرد. البته اعضای تیم چلسی در سالن دو شاتله شهر پاریس حضور نداشتند و بعد از اعلام این خبر، در ارتباطی تصویری برای حاضرین در سالن صحبت کردند. با توجه به غیبت اعضای تیم آبی پوش لندن در مراسم امشب، دیدیه دروگبا، ستاره سابق آنها که افتخارات بسیاری را با پیراهن چلسی کسب کرد، وظیفه دریافت جایزه را به عهده گرفت تا اتفاقی جالب را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه چلسی در سال 2021 هم در بخش مردان و هم در بخش زنان عملکرد بسیار خوبی داشت؛ این تیم در بخش مردان فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و در بخش زنان ضمن قهرمانی در لیگ برتر، به مقام دوم لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: چلسی فرانس فوتبال فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد سال آسیا در عربستان هم اول شد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته الهلال در دیداری سخت و دشوار به زحمت توانست که به لطف گل ثانیه های پایانی میشائیل دلگادو از سد ضمک گذشته و سه امتیاز این مسابقه را کسب کند و بیست و نهمین پیروزی متوالی را نیز به ثبت برساند.

گل نخست الهلال در این بازی در دقیقه 79 توسط سالم الدوسری به ثمر رسید. کاپیتان آبی های ریاض و مرد سال فوتبال آسیا موفق شد قفل دروازه تیم سخت کوش ضمک را باز کند.

مرد سال فوتبال آسیا که یک وینگر هجومی است، با گلی که وارد دروازه حریف کرد توانست نام خود را به عنوان بهترین گلزن عربستانی تاریخ الهلال در لیگ این کشور به ثبت برساند.

الدوسری یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال الهلال و عربستان است که نمایش خیره کننده ای در فوتبال باشگاهی و ملی داشته است.

مرد سال آسیا تاکنون ۶۳ گل برای الهلال در لیگ عربستان به ثمر رسانده که این بهترین آمار در تاریخ این باشگاه پرافتخار عربستانی است.

پیش از این یاسر القحطانی با ۶۲ گل زده بهترین گلزن عربستانی تاریخ الهلال در لیگ عربستان بود که الدوسری با درخشش خود در فصل جاری این رکورد را به خود اختصاص داد. او تا اینجای فصل ۱۰ گل برای تیمش در لیگ به ثمر رسانده که این بهترین آمار بعد از میتروویچ و مالکوم در الهلال است.

دیگر خبرها

  • مستند صیادکاپلو از تبریز برنده جایزه دن کیشوت اسپانیا
  • مستند «صیادکاپلو» از تبریز برنده جایزه دن کیشوت اسپانیا
  • جایزه جشنواره «رُم اواردز» ایتالیا در دست‌های فیلم‌ساز خوزستانی
  • فیلم‌نامه نویس برنده اسکار درگذشت
  • مرد سال آسیا در عربستان هم اول شد
  • جایزه بهترین کارگردانی جشنواره مادرید به «برنو» رسید
  • جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم سینمای مستقل مادرید به «برنو» رسید
  • ۱۱ اسفند یکی از بهترین انتخابات در قرچک برگزار شد
  • درخواست آتش‌بس فوری و دایمی در مراسم اهدای جایزه رسانه GLAAD
  • عکس| رونمایی از عکس خانوادگی و ۵نفره محسن تنابنده