Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، طبق پیگیری‌های انجام شده اساسنامه تنظیمی کمیته حرفه‌ای در ۵ فصل و ۱۰ ماده در جلسه مورخه ۱۴۰۰/۰۹/۰۷به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ج. ا. ا رسید.

کمیته حرفه‌ای فدراسیون بدنسازی که طی روز‌های گذشته در این فدراسیون راه اندازه شده بود در نهایت اساسنامه اش مورد تایید نهایی قرار گرفت و به نوعی وجاهت حقوقی کمیته مشخص شد که نوید بخش روز‌های درخشانی برای این جامعه ورزشی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به فدراسیون فوتبال روی آنتن زنده؛ این شخص صلاحیت ندارد!

مسعود اقبالی کارشناس و مدرس برجسته فوتبال ایران در گفت‌وگویی تلویزیونی نسبت به پست مجید جلالی در تیم ملی واکنش تندی نشان داد.

اقبالی با اشاره به پست تکنیکال دایرکتور یا کمیته فنی در باشگاه‌ها گفت: اصلا در باشگاه‌ها وجود ندارد و مربیان اصلا اجازه نمی‌دهند کمیته فنی شکل بگیرد تا بتوانند نظارت و کنترل بر مربیان داشته باشند.

کارشناس فوتبال در مورد پست مجید جلالی در تیم ملی و فدراسیون ایراد وارد کرد و گفت: به نظر من مجید جلالی آن صلاحیت را ندارد که در کمیته آموزش باشد به خاطر اینکه آقای جلالی ۲۰ سال از کمیته آموزش دور بوده اصلا تدریس نکرده کسی که در کمیته آموزش تکنیکال دایرکتور می‌شود باید حداقل کلاس‌های مربیگری را آموزش داده باشد حداقل الاین سنس را برگزار کرده باشد با شیوه آموزش آشنا باشد.

اقبالی با انتقاد از فدراسیون فوتبال ادامه داد: تقصیر آقای جلالی نیست مقصر کسانی هستند که به ایشان حکم دادند. در خیلی از زمینه‌ها افرادی داریم که نیروهای متخصص نیستند. من ۴۵ سال در کمیته آموزش بودم و حداقل ۱۵ تا رئیس فدراسیون دیدم و با همه آنها می‌دانم چه کار کردم. از سال ۵۸ که در فوتبال بودم در اولین کلاسم حمید درخشان جزو شاگردان من بوده است.

مدرس فوتبال تصریح کرد: به لیگ نگاه کنید ۱۶ تیم و ۱۶ مربی داریم که بدون ارزشیابی فقط جابه جا می‌شوند به این دلیل که در فدراسیون فوتبال کمیته فنی نداریم در باشگاه‌ها تکنیکال دایرکتور نداریم بنابراین مربی‌ها فقط براساس رابطه جا به جا می‌شوند نه بر اساس ضابطه.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حمله به فدراسیون فوتبال روی آنتن زنده؛ این شخص صلاحیت ندارد!
  • جریمه یک میلیاردی برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس
  • اعلام آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • جریمه یک میلیاردی برای تیم های استقلال و پرسپولیس
  • محکومیت عباس جدیدی با شکایت دبیر تایید شد
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر /اتهام: توهین به رییس فدراسیون کشتی
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت دبیر
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر
  • حذف داريوش مصطفوي از كميته صدور مجوز حرفه‌اي
  • یک ایرانی نایب رییس کمیته کونگ‌فو فدراسیون جهانی ووشو شد