Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@08:11:28 GMT

طرح ارتقا ایمنی راکبان موتورسیکلت در قم اجرا شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۶۷۰۳

طرح ارتقا ایمنی راکبان موتورسیکلت در قم اجرا شد

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، حمید سالاری با اعلام خبر فوق افزود: به منظور ارتقا ایمنی راکبان موتورسیکلت و وانت بارها، ده‌ها دستگاه کلاه ایمنی، ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه شبرنگ و ۵۰۰ قلم بسته فرهنگی در سطح راه‌های استان توزیع شد.

وی ادامه داد: طبق تمهیدهای به عمل آمده، مقرر شده بود این طرح در قالب برنامه‌هایی متنوع تر در آخرین روز آبان‌ماه، روز جهانی یادمان قربانیان ترافیکی، اجرا شود که به دلیل شرایط متغیر جوی، این امر در هفتم آذرماه به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری قم در ادامه به اماکن استقرار اکیپ‌های اجرایی طرح نیز اشاره و افزود: با توجه به ابعاد فرهنگی این طرح که همان ارتقا سطح فرهنگ ترافیک جاده‌ای و آموزه‌های سمعی بصری آن است، در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه، عوارضی آزادراه‌ها، محوطه بیرونی مجتمع‌های خدماتی بین راهی و گلوگاه‌های جاده‌ای اجرا شد.

سالاری با یادآوری این مهم که مخاطب فرهنگی طرح ارتقا ایمنی راکبان موتورسیکلت و وانت بارها، شامل تمامی کاربران جاده‌ای اعم از رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه بوده است تصریح کرد: به همین منظور و در راستای اجرای طرح در خصوص برگزاری مسابقه‌ای پیامکی با مضمون آموزه‌های ترافیکی، اقدام و سوال‌ها به صورت کتبی در اختیار کاربران جاده‌ای قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقه به منظور ارتقا سطح آموزه‌های پایه، شرکت کنندگان می‌توانند  به ارسال پاسخ‌های خود به شماره سامانه پیامکی اعلامی اقدام کنند.

سالاری بیان داشت: پس از بررسی پاسخ‌های دریافتی ، به قید قرعه به ۵۰ تَن از کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کنند جوایزی در قالب اقلام فرهنگی اهدا می‌شود.

همچنین در پایان ضمن قدردانی از مجریان طرح یادآور شد: در ضمن اجرای طرح ارتقا ایمنی راکبان موتور سیکلت و وانت بارها، تعداد متنابهی اقلام فرهنگی با مضمون آموزه‌های ترافیکی که مخاطبان آن کودکان و نوجوانان هستند، توزیع شد./

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قم خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قم خودرو سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قم خودرو ارتقا ایمنی راکبان جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش چشم به راهیم برای ایمنی سفر‌های نوروزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما  رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پویش چشم به راهیم با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای به ویژه در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی برگزار می‌شود. طبق آمار پلیس، تلفات جاده‌ای در کشور، امسال حدود ۵ درصد در مقایسه با پارسال افزایش یافته است . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از تقاطع‌های غیرهمسطح تبریز بر اساس روزشمار تعیین شده
  • روان‌سازی ترافیک غرب تبریز با افتتاح تقاطع غیرهمسطح قراملک
  • پویش چشم به راهیم برای ایمنی سفر‌های نوروزی
  • ۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی بوشهر آماده مسافران نوروزی است
  • پویش فرهنگی –ایمنی «چشم به راهیم» در مازندران آغاز به کار کرد
  • اهداف پویش «چشم به راهیم» در استان سمنان تشریح شد
  • آغاز به کار پویش فرهنگی ایمنی «چشم به راهیم» در گلستان
  • توان عملیاتی و اشراف اطلاعاتی مرزبانی ارتقا می‌یابد
  • پلیس : پارکینگ‌ و کفی‌ها حق ندارند هیچ پولی از مالکان موتورسیکلت‌ دریافت کنند
  • حوادث ترافیکی دومین عامل مرگ و میر و اولین عامل مصدومیت در ایران است