Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- تیک‌تاک به تازگی نرم‌افزار تلویزیون خود را برای کاربران امریکایی و کانادایی تلویزیون‌های اندرویدی و تلویویزیون‌های برندهای ال جی و سامسونگ عرضه کرده است. تیک تاک به تازگی نرم‌افزار تلویزیون خود را برای کاربران امریکایی و کانادایی تلویزیون‌های اندرویدی و تلویویزیون‌های برندهای ال جی و سامسونگ عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی تیک تاک سال گذشته از سیستم تلویزیونی فایر تی وی امازون برای تست عرضه نرم‌افزار خود برای صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر استفاده کرد و ماه گذشته نیز به صورت رسمی نرم‌افزار خود برای برای کاربران آمریکایی و کانادایی این تلویزیون‌ها عرضه کرد.
 
با این حال این شبکه اجتماعی ویدیو محور کار را در اینجا رها نکرده است و دسترسی به این نرم‌افزار را افزایش داده و آن را برای کاربران گوگل تی وی و سایر دستگاه‌های مجهز به اندروید تی وی به همراه تلفن‌های هوشمند ال جی و سامسونگ نیز عرضه کرده است.
     
البته این نرم‌افزار در حال حاضر ویدیوها را در حالت عمودی اصلی خود پخش می‌کند و دلیل این امر هم آن است که کلیپ‌های تیک تاک به صورت پیشفرض برای کاربران موبایلی ضبط می‌شوند. با این حال این سرویس به گونه‌ای طراحی شده است که امکان تجربه مشاهده ویدیو در تلویزیون‌های خانگی نیز فراهم باشد.
 
عناصری که به هنگام استفاده از نسخه موبایل تیک تاک روی ویدیو قرار می‌گیرند، در نسخه تلویزیونی به نحوی مرتب سازی شده اند که بتوان از صفحه نمایش بزرگ‌تر و دید افقی تلویزیون‌ها بیشترین بهره را برد. شما با استفاده از نسخه تلویزیونی همچنان می‌توانید به بخش هایی نظیر For You و Following مانند نسخه موبایل دسترسی داشته باشید.همچنین در صفحه Discover نیز می‌توانید ویدیوهایی از افرادی که دنبال نمی‌کنید را مشاهده کنید.
 
نیک ترم به عنوان مدیر بخش بازاریابی جهانی تیک تاک در زمان اعلام تست نرم‌افزار تلویزیونی این شبکه اجتماعی برای دستگاه‌های فایر تی وی در سال گذشته اظهار داشت که:«مردم در حال حاضر به دنبال اجتماعات هستند و تیک تاک نیز کاربران را به محتوا و افرادی که برای آنها طنین انداز و معنادار است، متصل می‌کند. ما به این فکر کرده ایم که استفاده از دستگاه‌های استریم مانند فایر تیوی برای ارتباط با کاربرانمان چه معنایی دارد و چگونه می‌توانیم به آنها تجربه‌ای پویا‌تر ارائه کنیم و احساس می‌کنیم که عرضه محتوا برای تلویزیون‌ها قدم طبیعی بعدی ما است.»
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: کانادا آمریکا تیک تاک تلویزیون نرم افزار تلویزیون برای کاربران تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایی برای خرید نرم افزار فروشگاهی رستورانی

راه‌اندازی رستوران شخصی و تبدیل آن به یک رستوران موفق، یک چالش خیلی بزرگ محسوب می‌شود. - اخبار بازار -

اداره رستوران چه بزرگ و چه کوچک با قلم و کاغذ کار چندان آسانی نیست و احتمال خطا در آن زیاد خواهد بود. در این راستا، تکنولوژی با نرم‌افزارهای پیشرفته فروشگاهی به کمک مدیران رستوران‌ها آمده است. مدیران می‌توانند با کمک راهنمای خرید نرم افزار رستورانی و تهیه آن، رستوران خود را به بهترین شکل ممکن اداره کنند و در نهایت، موفقیت را برای خود رقم بزنند.

ویژگی‌های نرم‌افزار فروشگاهی رستورانی خوب

یک نرم‌افزار فروشگاهی رستورانی خوب باید چندین ویژگی داشته باشد. در ادامه، به مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزارها اشاره می‌کنیم:

مدیریت موجودی انبار

مدیریت موجودی، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار رستورانی خوب همانند نرم افزار رایما است. با کمک این نرم‌افزار کاربردی می‌توانید بدون تعطیلی کسب‌وکار یا تداخل در سایر فعالیت‌ها، موجودی انبار را مدیریت کنید. قیمت نرم‌ افزار فروشگاهی  به تعداد خدماتی که ارائه می‌دهد، بستگی دارد. مدیریت موجودی انبار یک ویژگی خیلی مهم است که بر قیمت نهایی اپلیکیشن رستورانی تاثیر می‌گذارد.

امکان اتصال به کالر آی دی

یکی دیگر از ویژگی‌های مفید نرم‌افزارهای رستورانی خوب نظیر رایما، امکان متصل شدن نرم‌افزار به کالر آی دی است. با هربار تماس مشتری‌ها، شماره تماس و اطلاعات آن‌ها در نرم‌افزار ظاهر می‌شود. بنابراین وقتی یک مشتری برای بار دوم تماس می‌گیرد، برای شما تعریف شده خواهد بود.

پشتیبانی قوی

مهم‌ترین ویژگی که نرم‌افزار رایما به‌عنوان یک نرم‌افزار فروشگاهی رستورانی دارد پشتیبانی قوی آن است. این نرم‌افزار به کاربران خود اجازه می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای رفع سریع آن اقدام کنند. همچنین، نرم‌افزار فروشگاهی رستورانی خوب مثل رایما برای همه خدمات خود پشتیبانی ارائه می‌دهد. بنابراین مدیران رستوران‌ها می‌توانند با خاطری جمع از آن استفاده کنند.

امکان تعریف پرسنل

با کمک این راهنمای خرید نرم افزار رستورانی می‌توان بهترین اپلیکیشن را برای اداره هرچه بهتر و کارآمدتر رستوران انتخاب کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های اپلیکیشن رستورانی خوب داشتن امکان تعریف پرسنل است. با کمک این ویژگی، تمامی پرسنل و میزان پورسانتی که به آن‌ها تعلق می‌گیرد برای مدیر رستوران مشخص هستند. این امر به مدیریت صحیح درآمد رستوران و پرسنل کمک زیادی می‌کند.

مدیریت رزرو، ارسال فیش به آشپزخانه و تشخیص بیرون بر بودن سفارش

 فرقی نمی‌کند که رستوران شما کوچک باشد یا بزرگ، بیشتر مشتریان تمایل دارند میز خود را از قبل رزرو کنند. بنابراین شما باید به دنبال یک نرم افزار رستوران باشید که مدیریت رزرو را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

طبق این راهنمای خرید نرم افزار رستورانی ویژگی دیگری که باید یک اپلیکیشن رستورانی داشته باشد، امکان ارسال فیش به آشپزخانه و تشخیص بیرون بر بودن غذا است. بدین ترتیب، فاکتورها بهتر مدیریت می‌شوند و فرآیند آماده کردن غذا برای مشتری بهتر انجام می‌شود.

مدیریت فاکتورها

یک اپلیکیشن رستورانی خوب نظیر رایما باید یک ویژگی خیلی مهم دیگر داشته باشد و آن هم مدیریت فاکتورها و ثبت هزینه‌ها است. با خرید نرم افزار رستورانی می‌توانید برند خود را از طریق طراحی فاکتورهای جذاب نمایش دهید. همچنین با مدیریت فاکتور، امکان شخصی سازی رفتار با مشتری نیز وجود دارد. مشتری‌ها می‌توانند بدون نیاز به کارتخوان، صورت حساب خود را پرداخت کنند.

با کمک یک  برنامه حسابداری فروشگاه  رستورانی خوب می‌توان هزینه‌ها را ثبت و دسته‌بندی و مدیریت کرد. همچنین می‌توان قیمت‌گذاری را با کمک چنین اپلیکیشن کاربردی به راحتی انجام داد.

تنظیم گزارشات برای مدیریت

راهنمای خرید نرم افزار رستورانی به ما می‌گوید که امکان تنظیم تمام گزارشات به‌صورت دستی وجود ندارد! بنابراین به سیستمی نیاز خواهد بود که در کمترین زمان، گزارش‌ها را تنظیم و تجزیه‌وتحلیل کند. با کمک یک نرم‌افزار فروشگاهی رستورانی خوب مثل رایما می‌توانید گزارش‌ها را پیگیری کنید و علت کاهش یا افزایش فروش را متوجه شوید.

به روزرسانی ساده قیمت کالا و خدمات

یک نرم‌افزار رستورانی خوب باید ویژگی به روزرسانی قیمت‌ها و خدمات را داشته باشد. با کمک این ویژگی دیگر نیازی نیست که قیمت‌ها به صورت دستی به روزرسانی شوند. این کار نه تنها زمان زیادی می‌گیرد بلکه امکان انجام آن به صورت روزانه وجود نخواهد داشت. برای همین به منظور اینکه قیمت کالاها و خدمات تازه و به روز باشند باید حتما از یک اپلیکیشن رستورانی کارآمد مثل رایما کمک گرفته شود.

وقتی قیمت‌ها به سادگی و با چند کلیک به روز شوند، مشتری با خیال راحت‌تری می‌تواند خرید و حساب‌‌وکتاب کند. این امر اعتبار رستوران شما و مصداقیت آن را چندین برابر بالاتر می‌برد.

چرا نرم افزار فروشگاهی رستورانی رایما

نرم افزار فروشگاهی رستورانی رایما در سه نسخه پایه، متوسط و پیشرفته برای عزیزان ارائه می‌شود. صاحبان رستوران می‌توانند بنا به شدت نیاز خود، هرکدام از نسخه‌ها را خریداری کنند. نرم‌افزار رایما توسط شرکت رایورز تولید شده و تنها از طریق همین وبسایت قابل خریداری است.

امکان تنظیم فاکتور، به‌روزرسانی اطلاعات، نمایش تصاویر کالاها و منو در بخش جستجوی کالا، پشتیبانی انبار، ایجاد بارکد، ثبت هزینه‌ها و درآمد، پشتیبان‌گیری از اطلاعات و بازیابی آن‌ها و امکان صدور سند تنها بخش کوچکی از مزایا و امکانات نرم افزار رایما شمرده می‌شوند. براساس راهنمای خرید نرم افزار رستورانی، برخی دیگر از مزایای اپلیکیشن فروشگاهی رایما به شرح زیر هستند:

محاسبه پورسانت در فاکتور فروشچاپ فاکتور با نام برند و در تعداد موردنیازانبار گردانی و تعدیل موجودی انبارصدور شماره فاکتور به صورت اتوماتیکامکان پرداخت به روش‌های مختلفپشتیبانی از عملیات چکنمایش موجودی کالاگزارش گردش مالی صندوقدار و طرف حساببه‌روزرسانی اطلاعات به صورت آفلاین و آنلاینامکان تعریف و مدیریت منابع انسانیامکان شخصی سازی سیستم مطابق با نیاز مشتری

 

جمع‌بندی

نرم‌افزار فروشگاهی رستورانی برای هر مدیری که صاحب رستوران است یا قصد راه‌اندازی رستوران دارد، حائز اهمیت است. با کمک این نرم‌افزار، مدیر می‌تواند همه چیز را زیر ذره‌بین مدیریتی خود قرار دهد و به پیشرفت کسب‌وکار خود کمک کند. در این راستا، نرم افزار رایما می‌تواند به دلیل داشتن همه ویژگی‌های موردنیاز، گزینه‌ ایده‌آلی برای شما باشد. طبق راهنمای خرید نرم افزار رستورانی، این اپلیکیشن دارای ویژگی‌های مهمی همچون مدیریت فاکتورها، منابع انسانی، موجودی انبار، هزینه‌ها و گزارشات است.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • اگر آمریکا تیک‌تاک را ممنوع کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟
  • نرم افزار حسابداری ابری رایگان، مدیریت مالی بر بستر ابر
  • این جنگ افزار، یکی از عجیب ترین تانک های جنگ جهانی دوم است(+عکس)
  • راهنمایی برای خرید نرم افزار فروشگاهی رستورانی
  • ترفند جدید تیک‌تاک برای پیروزی در مقابل سناتورهای آمریکایی
  • تیک‌تاک دست به دامن کاربران آمریکایی شد
  • توصیه عجیب پلیس تورنتو به شهروندان کانادایی + فیلم
  • مصوبه ممنوعیت استفاده از تیک‌تاک در آمریکا چه معنایی دارد؟
  • آزادی فدای امنیت!
  • معرفی نهال گردو با باردهی ۲۰ تن در یک هکتار