Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-19@09:41:34 GMT

مدعی پیامبری در استهبان فارس دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۶۷۵۲

مدعی پیامبری در استهبان فارس دستگیر شد

به گزارش سرویس صدای فارس، پایگاه خبری صدای ایران، به نقل از خبرگزاری ایرنا استان فارس: سرهنگ حسین اکبرپور فرمانده انتظامی شهرستان استهبان استان فارس در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی در یکی از خیابان‌های استهبان خود را پیامبر معرفی می‌کند موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند و  فرد مورد نظر را در حالی که یک قبضه سلاح سرد در دست داشت دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.
مطلب دریافتی به نقل از فرمانده انتظامی استهبان حاکی است که فرد مدعی پیامبری دارای اختلالات روانی است و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
اکبرپور گفت: در بازرسی از منزل متهم ۶ قبضه سلاح سرد از نوع چاقو و ساتور و ۵۵ عدد فشنگ شکاری و جنگی برنو و کلاشنیکف کشف شد. 
استهبان در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز است.


پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران مدعی پیامبری در استهبان فارس دستگیر شد صدای ایران سرویس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل متواری در رودبار

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل فراری کمتر از ۲۴ ساعت در یکی استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب امروز ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر با اشاره به دریافت خبری در خصوص درگیری چند نفر و قتل یکی از این افراد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، اظهار کرد: با توجه به متواری شدن قاتل از محل ارتکاب جرم، ماموران پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی از اقدامات فنی و تحقیقات گسترده صورت گرفته و شناسایی محل اختفای متهم در یکی از استان‌های همجوار خبر داد و گفت: پس از اخذ نیابت قضایی، پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و متهم را ظرف کمتر ۲۴ ساعت دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه این فرد به ارتکاب قتل اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از این اقدام را اختلافات شخصی عنوان کرده، افزود: قاتل ۲۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است، گفت: احترام به قانون معرف منزلت اجتماعی و جایگاه رفیع شهروندان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در صومعه‌سرا/ ۱۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی در سمنان دستگیر شد
  • انهدام ۲۰ باند حرفه‌ای واردکننده سلاح در لرستان
  • اعطای مدرک کارشناسی به حافظ ۹ ساله قرآن کریم در استهبان + فیلم
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • گروگانگیری در نیکشهر؛ چهار متهم دستگیر شدند
  • گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند
  • خودروی سرقتی در توقیف پلیس اراک
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار
  • قتل به خاطر جای پارک خودرو / قاتل ۱۷ ساله دستگیر شد