Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@07:22:12 GMT

لیست قیمت گوشی شیائومی ۸ آذر ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۶۷۶۰

لیست قیمت گوشی شیائومی ۸ آذر ۱۴۰۰

 

روزانه در سایت «نبض فناوری» گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون اخبار فناوری، استارتاپ‌ها و رویدادهای حوزه تکنولوژی تهیه و منتشر می‌گردد.

گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض فناوری» ( https://nabzefanavari.ir ) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

  لیست قیمت گوشی شیائومی ۸ آذر ۱۴۰۰

 

صعود ارز‌های دیجیتالی/ قیمت رمزارز‌ها در ۸ آذر ماه

 

جهان مجازی "متاورس" کجاست؟

 

واتس اپ ویژگی جدیدی را برای قابلیت واکنش‌ها به پیام توسعه می‌دهد

 

اپل همچنان روی شارژر بی‌سیم با پشتیبانی از چند دستگاه و فناوری شارژ از راه دور کار می‌کند

 

هوش مصنوعی چگونه صنعت فضایی را دگرگون می‌سازد؟  


 

 

اخبار تکنولوژی و فناوری قیمت گوشی اخبار ارز دیجیتال

 

 .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: یوسف نوری آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین قیمت گوشی شیائومی قیمت گوشی شیائومی قیمت ارز های دیجیتال رمزارز بیت کوین قیمت بیت کوین ارز دیجیتال جهان مجازی متاورس واتس آپ اپل شارژر بی سیم هوش مصنوعی صنعت فضایی نبض فناوری یوسف نوری آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی سنگ به تن ساختمان پُرُو می‌شود؛ جلوگیری از ضایعات مصالح با فناوری

خبرگزاری علم و فناوری آنا - حسین بوذری؛ رویداد «استارت‌آپ دموی سنگ و صنایع وابسته» هفته گذشته با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در سالن بازار فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد.

حسین سروش دبیرکل کانون سنگ ایران در این رویداد به ارائه فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی صنعت سنگ به‌خصوص در شهر محلات پرداخت و در ادامه استارت‌آپ‌های فعال در حوزه سنگ ایده‌ها و معرفی محصولات خود را ارائه دادند و در نهایت استارت‌آپ اپلیکیشن طراحی و محاسبه سنگ مورد نیاز ساختمان‌ها، استارت‌آپ تولید سنگ مصنوعی و اپلیکیشن تغییر زاویه برش سنگ به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم رویداد را کسب کردند.

مهدی بنی‌جمالی سرپرست تیم استارت‌آپ «اپلیکیشن طراحی و محاسبه سنگ» که مقام نخست رویداد «استارت‌آپ دموی سنگ و صنایع وابسته» را کسب کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در تشریح چگونگی فعالیت این تیم استارت‌آپی اظهار کرد: تکنولوژی واقعیت افزوده یا AR تلفیقی از دنیای دیجیتال و واقعی است که در آن تصویر، صوت یا متن با دنیای واقعی اطراف ادغام می‌شود و اطلاعات یا قابلیت ویژه‌ای را به مخاطب ارائه می‌دهد و دید او را از دنیای واقعی غنی‌تر می‌کند.

وی اضافه کرد: در این تکنولوژی نوآورانه و سودده با تلفیقی روی هم قراردادن نماها، اطلاعات بیشتری از شیء درک می‌شود، امروزه از این تکنولوژی در حوزه‌ها و صنایع بسیاری از پزشکی و گردشگری گرفته تا آموزش و تجارت و خودروسازی و الکترونیک استفاده می‌شود و این تکنولوژی در سال‌های اخیر به کمک کسب و کار‌ها آمده و موجب سهولت زندگی کاربر و بهبود وضعیت کسب و کار‌ها شده است.

سرپرست تیم استارت‌آپ «اپلیکیشن طراحی و محاسبه سنگ» یادآور شد: کاربران و صاحبان مشاغل از این تکنولوژی برای نمایش محصولات، تبلیغ، فروش و اطلاع‌رسانی بیشتر استفاده می‌کنند و استفاده از واقعیت افزوده علاقه و میل به خرید را افزایش داده و به جذب مشتری و کاهش هزینه‌ها هم کمک بسیاری کرده است.

بنی‌جمالی، اهداف طراحی نرم‌افزار محاسبه سنگ را اینگونه برشمرد: یکی از حوزه‌هایی که می‌توان از این تکنولوژی استفاده کرد، ساختمان‌سازی، معماری و طراحی داخلی ساختمان است و در همین رابطه و در نخستین رویداد استارت‌آپی حوزه سنگ و معدناستان مرکزی که ۲۲ اسفند سال ۱۴۰۲ برگزار شد، تیم هسته فناور بهمن از دانشگاه آزاد اسلامی اراک متشکل از مهدی بنی جمالی، مهدی قربانی، علی فتحیان و محمد رضایی‌نیک با ایده ساخت نرم‌افزار محاسب و واقعیت افزوده در صنعت سنگ، طرحی را ارائه کردند که در نهایت از سوی هیئت داوران به عنوان طرح برتر انتخاب شد.

وی، هدف از طراحی و ساخت این نرم‌افزار محاسبه سنگ را استفاده از فناوری AR برای انتخاب صحیح سنگ، متناسب با نوع کاربری و محل اجرای آن به لحاظ زیبایی قبل از خرید نهایی اعلام کرد و ادامه داد: محاسبه دقیق مصالح موردنیاز و جلوگیری از ضایعات مصالح از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نرم‌افزار است.

سرپرست تیم استارت‌آپ «اپلیکیشن طراحی و محاسبه سنگ» در ادامه توضیح داد: با کمک این فناوری می‌توان معادن سنگ کشور را معرفی و با ارائه مشاوره برای انتخاب صحیح در نوع و میزان سنگ از ضایعات آن جلوگیری کرد. با توجه به چندزبانه بودن این نرم‌افزار و امکان دانلود از پلتفرم‌های ارائه نرم‌افزار، امکان معرفی و تبلیغ معادن سنگ کشور در سایر کشور‌ها نیز میسر خواهد شد.

کاربرد‌های واقعیت افزوده در طراحی داخلی و بیرونی ساختمان

بنی‌جمالی در پاسخ به این سؤال که ایده این استارت‌آپ چگونه به ذهن‌تان رسید؟ بیان کرد: احساس پشیمانی ناشی از انتخاب و خرید اشتباه، همواره موجب ایجاد نگرانی در خرید می‌شود، به همین دلیل ایده ساخت نرم‌افزاری به ذهنمان رسید که قبل از خرید بتوان سنگ را به تن ساختمان پرو کرد، به اینصورت که اگر قصد انتخاب سنگ برای نما، دیوار یا کف ساختمان داریم، بتوانیم سنگ‌های متنوع را روی سطح مورد نظر با استفاده از فناوری واقعیت افزوده شبیه‌سازی و امتحان و متناسب با سلیقه و کاربری با طیب خاطر انتخاب و خرید کرد.

وی یادآور شد: وقتی که محتوای AR را در دنیای واقعی مشتری قرار می‌دهیم، تجربه به یاد ماندنی و منحصربه‌فردی را برای او رقم می‌زنیم و به این ترتیب یک رابطه عاطفی میان او و کسب و کار برقرار می‌کنیم.

سرپرست تیم استارت‌آپ «اپلیکیشن طراحی و محاسبه سنگ» مطرح کرد: در این حالت علاقه و میل به خرید افزایش می‌یابد، تصمیم‌گیری راحت‌تر می‌شود و اعتماد و وفاداری نیز در مشتری شکل می‌گیرد، بنابراین وقتی به کاربر امکان پرو و امتحان محصول، بدون نیاز به خروج از خانه را بدهیم، در کاهش هزینه‌ها هم به او کمک کرده‌ایم.

بنی‌جمالی تأکید کرد: قبل از این تکنولوژی افراد به‌خصوص معماران و طراحان داخلی منازل برای مشاهده نتیجه کار خود مجبور بودند هفته‌ها و ماه‌ها منتظر بمانند، اما اکنون شما با استفاده از این فناوری می‌توانید از هر زاویه‌ای از محل که قصد سنگ‌کاری آن را دارید، عکس یا فیلم بگیرید و سپس محصول دلخواه را به آن اضافه کنید تا سریع و ارزان و بدون زحمت به طرح ایده‌آل خود برسید، جزئیات را پیشاپیش ببینید و در همان لحظه تغییراتی را در آن اعمال کنید.

وی مطرح کرد: با این فناوری فرصت‌های بیشتری برای آزمایش دکوراسیون‌های مختلف یک خانه به وجود می‌آید و می‌توان قبل از شروع به کار، حالت نهایی کار را مشاهده کرد.

سرپرست تیم استارت‌آپ «اپلیکیشن طراحی و محاسبه سنگ» عنوان کرد: واقعیت مجازی مزایای بسیاری به همراه دارد و استفاده از آن نیز به راحتی صورت می‌گیرد و تقریباً در هر سیستم عاملی می‌توان از آنها استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی ردمی نوت 13 4G بدانید (+عکس)
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو پلاس + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۲۸ اسفند)
  • وقتی سنگ به تن ساختمان پُرُو می‌شود؛ جلوگیری از ضایعات مصالح با فناوری
  • کدام یک از گوشی‌های ارزان بازار ایران برای شما مناسب است؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲/ کف قیمت پرچمدار سامسونگ چقدر است؟
  • poco x5 pro 5g + قیمت،‌بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro
  • قیمت شیائومی ردمی نوت ۱۱ امروز (۲۷ اسفند) + بررسی مشخصات و مقایسه با سامسونگ گلکسی A22
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز (۲۷ اسفند)
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو پلاس + مشخصات Redmi note 12 pro5g (۲۶ اسفند)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲/ گوشی جدید سامسونگ ارزان شد