Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی عراق، «سید عمار حکیم» در این پیام نوشته است که گرامیداشت روز بین‌المللی همبستگی با ملت فلسطین این حقیقت را ثابت می‌کند که مساله این ملت صبور، مساله‌ای انسانی و عادلانه و ثابت در وجدان عربی و اسلامی و انسانی است و مشمول مرور زمان نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه تاکید کرد که ملت مظلوم فلسطین از حق مطلق در سرزمین و تاریخ و آینده نسل‌هایش برخوردار است و این حقِ به یغما رفته را جز با نصرت و حمایت از آن در سطح عربی و اسلامی و انسانی و با وحدت کلمه فلسطینیان و تعیین قطب نمایشان به سمت رویارویی با رژیم صهیونیستی و کنار گذاشتن اختلافات داخلی نمی‌توان بازیافت.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه این پیام آورده است: به همین مناسبت بر موضع مخالف خود با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی و حق ملت فلسطین در داشتن کشوری برخوردار از کرامت و حاکمیت و همچنین حقوق آوارگان فلسطینی در بازگشت به سرزمینشان تاکید می‌کنیم.

حکیم تاکید کرد که عراق و مرجعیت دینی و ملت غیور و همه طیف‌های آن مدافع آرمان ملت فلسطین، مخالف هرگونه تلاش برای سلب هویت ملی آنان و محروم کردن فلسطینی‌ها از سرزمین‌هایشان و مصادره آزادی و کرامتشان هستند.

 انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شولتس خواهان توافق آتش‌بس دائم در غزه شد/ نتانیاهو تهدید به نابودی حماس کرد

صدراعظم آلمان از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواست درباره تبادل اسرا و آتش‌بس دائم در غزه به توافق برسد و نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز جنبش حماس را تهدید به «نابودی» کرد.

به گزارش ایسنا، «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان پس از دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، در نشست خبری مشترک خواهان دستیابی به توافق درباره تبادل اسرای غزه و آتش‌بس دائمی شد.

روزنامه رای الیوم امروز یکشنبه نوشت شولتس در این نشست خبری تاکید کرد تنها راه برقراری صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی راهکار تشکیل دو دولت است.

وی گفت: تضمین صلح برای اسرائیل از طریق فلسطینی‌ها حاصل می شود که باید بر اساس راه‌کار دو دولت باشد.

شولتس ادامه داد: ما به راه حلی نیاز داریم که صلح پایدار را از طریق چشم‌اندازهای مثبت در هر دو طرف فلسطینی و اسرائیلی تضمین کند، تشکیلات خودگردان فلسطین نیز باید تغییر ساختار دهد و باید برای اصلاح آن تلاش کرد.

صدراعظم آلمان درباره وضعیت انسانی غزه هم گفت نمی‌توان مردم غزه را گرسنه رها کرد، کمک‌ها باید افزایش یابد. هرچقدر جنگ طولانی شود شمار تلفات انسانی هم بالا می‌رود. وضعیت فاجعه بار شده است.

وی بر دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا تاکید کرد و گفت در عملیات نظامی احتمالی رژیم صهیونیستی در رفح باید جنبه انسانی مد نظر قرار بگیرد.

روز جمعه، دفتر نتانیاهو با وجود هشدارهای بین‌المللی، موافقت خود را با طرح‌های عملیات نظامی احتمالی در رفح در جنوب نوار غزه اعلام کرد.

شولتس امروز پس از دیدار با پادشاه اردن در این کشور عازم فلسطین اشغالی شد.

نتانیاهو نیز در این نشست خبری بار دیگر بر اهداف ادعایی خود در جنگ غزه تاکید کرد و گفت «حماس باید نابود شود.» حماس نه می‌تواند پس از حوادث هفتم اکتبر رژیم صهیونیستی را تهدید کند و نه می‌تواند بخشی از قدرت در نوار غزه باشد.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه و تخریب گسترده زیرساخت‌ها، ده‌ها هزار قربانی غیرنظامی بر جای گذاشته است که بیشتر آنها کودک و زن هستند. همین امر موجب شده این رژیم برای اولین بار از زمان تشکیل خود به اتهام «نسل‌کشی» در دادگاه بین‌المللی دادگستری حاضر شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رژیم اسرائیل مسئول هماهنگی ورود کمک‌ها به غزه را به شهادت رساند
  • ادعای جنجالی ترامپ درباره ایران
  • ادعای ترامپ : اگر رییس جمهور بودم, بی تردید ایران را وارد توافق ابراهیمی می کردم
  • شولتس خواهان توافق آتش‌بس دائم در غزه شد/ نتانیاهو تهدید به نابودی حماس کرد
  • حکیم: آمریکا مرتکب اشتباهی بزرگ شد
  • آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی مرتکب اشتباهی بزرگ شد
  • حکیم: آمریکا با گسترش جنگ به یمن مرتکب اشتباه شد
  • حکیم: آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی مرتکب اشتباهی بزرگ شد
  • حکیم: آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی و گسترش دامنه جنگ به یمن مرتکب اشتباهی بزرگ شد
  • مورخ صهیونیست: بی‌برنامگی اسرائیل مانند شکست است