Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانلوییجی دوناروما پس از دریافت جایزه یاشین از سال رویایی که پشت سر گذاشته است صحبت کرد

جانلوییجی دوناروما برای نخستین بار موفق به کسب جایزه "یاشین" شد.

طرفداری | درخشش دوناروما در جریان یورو نقش بزرگی در قهرمانی تیم ملی ایتالیا در این رقابت ها داشت. علاوه بر آن، عملکرد قابل قبول این دروازه بان ۲۲ ساله در رقابت های باشگاهی هم زمینه ساز انتخاب او به عنوان دروازه بان برتر سال ۲۰۲۱ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوناروما پس از دریافت عنوان یاشین گفت:

سال فوق العاده ای برای من بود. شروع آن با بازگشت میلان به چمپیونزلیگ بود و سپس قهرمانی اروپا. شادی و سرور را به تمام ایتالیایی ها و البته خودمان تقدیم کردیم. بعد از به پاری سن ژرمن پیوستم و از این بابت احساس افتخار می کنم. 

پیوستن به پاری سن ژرمن بخشی از سرنوشت من بود. آن ها همیشه وضعیت من را دنبال می کردند بنابراین حضور در اینجا در سرنوشتم بود. از رئیس و مدیر باشگاه بابت اعتمادشان تشکر می کنم و امیدوارم که با کسب تمام جام های ممکن پاسخ این اعتماد را بدهم.  از خانواده ام تشکر می کنم. برادرم که هر روز در مسائل مختلف به من کمک می کند و از تمام کسانی که در مسیر تحقق این رویا به من کمک کرده اند هم متشکرم. همچنین می خواهم از مربیان سابق و فعلی ام تشکر کنم؛ آن ها باعث شده اند که هر روز قوی تر از قبل شوم.

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان حمایت راموس از پیروزی مسی در رقابت توپ طلا فوری؛ مهدی طارمی نامزد جایزه پوشکاش شد درگیری لفظی شدید روی کین و کرگر؛ رونالدو چرا به یونایتد بازگشته است؟ (زیرنویس فارسی) / فیلم برترین های قرن با فریدون موسوی: برای انتخاب هافبک ها در تیم قرن دچار افسردگی می شوم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مون پلیه 2-6 پاری سن ژرمن (لیگ 1 فرانسه - 2023/24)

فوق ستاره فرانسوی در شب دویستمین بازی خود در لوشامپیونه به رکورد 250 گل برای پی‌اس‌جی رسید. پاریسی‌ها بدون رقیب به قهرمانی در لیگ نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند.

دانلود (60.4MB)

دیگر خبرها