Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اگر دانش‌آموزی علائم بیماری کرونا دارد در ابتدا توصه می‌شود که در مدرسه حضور پیدا نکند و حتما تست PCR بدهد تا معلوم شود که مبتلا شده یا نه.

محمود معزی در گفت‌وگو با ایسنا، با توصیه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی دانش‌آموزان برای حضور در مدرسه، اظهار کرد: دانش‌آموزانی که بیماری‌های زمینه‌ای و بیماری‌های خاص مثل نقص سیستم ایمنی و قلبی یا تنفسی دارند، برای حضور در مدرسه نیاز به گواهی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توصیه ما به همه والدین این است دانش‌آموزانی که دارای علائم سرماخوردگی یا آنفلوآنزا و یا مشکوک به کرونا هستند را حتما به پزشک مراجعه کنند، والدین از فرستادن فرزندان بیمار خود به مدرسه جلوگیری کنند تا زمانی که کاملا بهبود یابند.  

معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه دانش‌آموزان از ایجاد ازدحام و تجمع جدا پرهیز کنند، گفت: اگر دانش‌آموزی علائم بیماری کرونا دارد در ابتدا توصه می‌شود که در مدرسه حضور پیدا نکند و حتما تست PCR بدهد تا معلوم شود که مبتلا شده یا نه.

وی افزود: دانش‌آموزانی که در مدرسه حضور پیدا می‌کنند حتما ماسک بزنند و همراه خود دو یا سه ماسک دیگر نیز داشته باشند. حتما وسایل بهداشت فردی نیز داشته باشند و از ژل و مایع ضدعفونی استفاده کنند.  

معزی بیان کرد: دانش‌آموزان برای مدت کوتاهی که در مدرسه حضور دارند حتما لیوان شخصی، آب بسته‌بندی و خوراکی خشک و بسته‌بندی به همراه داشته باشند. از دست دادن و بغل کردن یکدیگر پرهیز کنند و بلافاصله پس از پایان کلاس درس، با خانواده به منزل برگردند.

وی افزود: دانش‌آموزان از لوازم‌التحریر شخصی خود و ماژیک وایت ‌برد شخصی استفاده کنند و با توجه به اینکه به زمستان نزدیک می‌شویم، مراقب سلامت خود باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس کرونا در ایران بازگشایی مدارس مدرسه حضور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاک برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها ابلاغیه وزارت علوم است / تمامی کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود

سخنگوی وزارت علوم گفت: ملاک برگزاری کلاس‌های آموزشی در ایام ماه رمضان ابلاغیه‌ای وزارت علوم است که به دانشگاه‌ها ابلاغ کردیم.

علی شمسی پور، سخنگوی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به این سوال که تکلیف دانشگاه‌ها در برگزاری کلاس‌های آموزشی در ایام ماه رمضان به چه صورت است آیا کلاس‌ها به صورت حضوری است یا مجازی، گفت: ملاک برگزاری کلاس‌های آموزشی ابلاغیه وزارت علوم است که از سوی وزیر علوم به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و تمامی کلاس‌ها باید به صورت حضوری برگزار شود.

وی افزود: اینکه دانشگاهی اعلام کند که تمامی کلاس‌ها به صورت مجازی است و دانشگاه تعطیل است، تخلف است.

 

دیگر خبرها

  • تقدیر از نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در انتخابات
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • آمادگی بیش از هزار کلاس برای میزبانی از فرهنگیان
  • برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌ها در شهرستان محلات
  • میدان انتخابات در نتیجه اراده انسان‌های معتقد به نظام شکل گرفت
  • آغاز ساخت چهار مدرسه در خنداب
  • حسادت خنده دار دانش آموزان پسر به شوهر معلمشان
  • ملاک برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها ابلاغیه وزارت علوم است / تمامی کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود
  • نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید