Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ستاره باشگاه و تیم ملی به عنوان بهترین بازیکن سال 2021 از دید نشریه فرانس فوتبال انتخاب شد و توپ طلا را کسب کرد. 
به گزارش آریا، لیونل مسی، مهاجم باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین به هفتمین توپ طلای خود دست پیدا کرد. مسی پیش شش مرتبه (2009،2010،2011،2012،2015،2019) توپ طلا برده بود و حالا هفتمین جایزه خودش را هم کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
عناوین لیونل مسی در سال 2021
قهرمانی در کوپا دل ری
آقای گل لالیگا
قهرمانی کوپا آمریکا
آقای گل کوپا آمریکا
بهترین بازیکن کوپا آمریکا
بعد از گمانه‌زنی‌های زیادی که در مورد برنده توپ طلای سال 2021 وجود داشت، نهایتاً دقایقی پیش مشخص شد که لیونل مسی برنده این جایزه شده است. فوق ستاره آرژانتینی برای هفتمین بار این جایزه مخصوص نشریه فرانس فوتبال را از آن خود کرد تا فاصله خود با رقیب همیشگی‌اش یعنی کریستیانو رونالدو را به دو توپ طلا برساند. 
این توپ طلا در حالی به لیونل مسی رسید که رقابت نزدیکی بین او و ستاره لهستانی باشگاه بایرن مونیخ یعنی روبرت لواندوفسکی وجود داشت اما نهایتاً این فوق ستاره آرژانتینی در این رقابت تنگاتنگ به پیروزی رسید. همچنین بعد از مسی و لواندوفسکی نیز جورجینیو به عنوان سومین بازیکن برتر جهان از نگاه فرانس فوتبال انتخاب شد. 
رده بندی کامل توپ طلای سال 2021 به شرح زیر است.
1- لیونل مسی
2- روبرت لواندوفسکی
3- جورجینو 
4- کریم بنزما
5- انگولو کانته 
6-کریستیانو رونالدو
7-محمد صلاح
8- کوین دی بروین
9- کیلیان امباپه
10- جان لوئیجی دوناروما

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیونل مسی توپ طلا لیونل مسی توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت لیونل مسی در دو دیدار دوستانه آرژانتین در آمریکا

لیونل مسی به دلیل مصدومیت در بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال آرژانتین در ماه مارس شرکت نمی‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Ole؛ لیونل مسی مهاجم باشگاه اینترمیامی و تیم ملی فوتبال آرژانتین به دلیل مصدومیت در بازی‌های دوستانه کشورش در ماه مارس شرکت نخواهد کرد.

بر اساس این گزارش؛ لیونل مسی 36 ساله از ناحیه همسترینگ پای راست دچار آسیب‌دیدگی شده و از ناحیه کمر نیز احساس ناراحتی می‌کند. تیم ملی فوتبال آرژانتین هفته آینده دو بازی دوستانه در آمریکا برابر تیم‌های ملی الساوادور و کاستاریکا برگزار خواهد کرد.

اعلام دلیل غیبت لیونل مسی در بازی اینتر میامی

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • لیونل مسی به دلیل مصدومیت از لیست آرژانتین خط خورد
  • هفتمین اردوی کتابخوانی در منطقه عشایری قیروکارزین
  • رسمی؛ رونمایی از پیراهن‌های برزیل برای کوپا آمریکا 2024
  • سطر سطر زندگی با آیه‌ها/مسابقه هفتمین روز ماه رمضان در کردستان
  • اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه برگزار شد
  • لیونل مسی به الهلال عربستان می‌رود؟
  • لیونل مسی در خطر از دست دادن بازی‌های ملی ماه مارس
  • غیبت لیونل مسی در دو دیدار دوستانه آرژانتین در آمریکا
  • مسی دو بازی تیم ملی آرژانتین را از دست داد
  • فوری: هادی چوپان فاتح آرنولدکلاسیک انگلیس