Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:56:47 GMT

ازدواج زن کامبوجی با یک گاو!

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۷۰۲۹

ازدواج زن کامبوجی با یک گاو!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی زندگی مشترک زن کامبوجی با یک گوساله خبرساز شده است. «کهیم هانگ» ۷۴ سال دارد بر این باور است که شوهر مرده اش در این حیوان تناسخ پیدا یافته است. خانم هانگ که در شمال شرقی استان کراتی کامبوج زندگی می‌کند می‌گوید با این گاو ازدواج کرده، چون همیشه دوست دارد با وی باشد و رفتاری مشابه همسر متوفی اش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از تاصویر منتشر شده هانگ در اتاق خود در حالی که با این گاو نشسته دیده می‌شود. او در داخل خانه اش یک تخت بزرگ برای این گاو ساخته است. مراسم ازدواج این زن با این گاو در تصاویر منتشر شده نشان داده نمی‌شود، اما روستائیان مدعی هستند که در مراسم ازدواج این زن شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید

ازدواج همزمان مرد هندوستانی با دو زن!

او اغلب این گاو را شسته، سپس آن را به اتاق خود و روی تخت هدایت می‌کند. این زن همان بالش‌هایی را که شوهرش «تول کهوت» از آن استفاده می‌کرد روی تخت قرار داده تا این گاو سرش را روی آن بگذارد. کهیم هانگ در این باره گفت: «وقتی این گاو پیشانی ام را بوسید و به دنبال من به طبقه دوم آمد متقاعد شدم که روح همسرم است که در این حیوان تناسخ سافته است. من معتقدم این گوساله همسر قبلی من است، زیرا هر کاری که انجام می‌دهد دقیقا به همان روشی است که همسرم در زمان زنده بودنش انجام می‌داد.»

این در حالی است که پسر هانگ نیز گفته‌های مادرش را باور دارد و کاملا مطمئن است و می‌گوید می‌تواند روح پدرش را در این گاو حس کند. هانگ پس از مرگش، فرزندانش را فروش یا بدرفتاری با این گاو منع کرده و از آن‌ها خواسته تا مراقب پدر خود باشند. او تاکید کرده پس از مرگ این گاو، این حیوان باید مانند یک انسان تشییع و دفن شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج عجیب جشن ازدواج ازدواج کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم است. او با آیت الله شهید مصطفی خمینی ازدواج کرده و عروس ارشد حضرت امام خمینی (س) است.

به گزارش جماران، خانم معصومه حائری در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند، ایشان در ابتدا علاقه‌ای به ازدواج نداشتند، اما با توجه به شرایط آن دوران به توصیه پدرشان و بعد از ملاقات حاج آقا مصطفی به ازدواج با ایشان رضایت می‌دهند، و بعد از گذشت یک سال به عقد ایشان در می‌آیند. 

حاصل ازدواجشان ۴ فرزند بود، دو تن از فرزندانشان در کودکی از دنیا رفته اند، و یک پسر به نام حسین و یک دختر به نام مریم دارند. ایشان در دوران تبعید حضرت امام (س) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشتند، و همسر گرامیشان را همراهی می‌کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نگاهی به خانواده شهید سید مصطفی خمینی اولین مصاحبه با همسر سید مصطفی خمینی/ مدرن و امروزی بود و سر حجاب بر من سخت نمی‌گرفت

دیگر خبرها

  • معصومه حائری، عروس امام خمینی درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • عروس امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید