Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:17:01 GMT

فرماندار جدید چالدران معرفی شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۷۱۴۵

فرماندار جدید چالدران معرفی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار آذربایجان غربی شامگاه دوشنبه در این آیین با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام  همواره در تلاش هستند تا با ایجاد انواع توطئه ها مانع رشد و توسعه ایران اسلامی شوند، گفت: ملت ایران با وجود تهدیدات و فشارها از سوی استکبار جهانی پشتیبان نظام و ولایت هستند.

علی مصطفوی با اشاره به اینکه تمامی مسوولان وظیفه دارند خدمتگزار مردم باشند، ادامه داد: مدیران باید تلاش های لازم را در جهت پیشرفت مناطق مختلف از جمله منطقه محروم چالدران انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ظرفیت بالای شهرستان چالدران اشاره کرد و افزود: داشتن معادن غنی، مراتع سرسبز، انواع محصولات دامی و کشاورزی از جمله ظرفیت های بالقوه  این شهرستان است.

وی به رعایت شیوه های بهداشتی در خصوص مبارزه با کرونا و تزریق واکسن تاکید کرد و اظهار داشت: با تزریق واکسن کرونا و رعایت موارد بهداشتی می توان شاهد ریشه کنی کرونا در سطح کشور و دنیا بود.

حجت الاسلام علی محمدزاده امام جمعه چالدران نیز در این آیین با تاکید بر رفع محرومیت های موجود در این شهرستان، گفت: این منطقه با داشتن ظرفیت های بسیار مهم تاکنون نتوانسته به جایگاه اصلی خود برسد که انتظار می رود مسوولان در این خصوص  بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم محمدرضا عبدالله نژاد به عنوان سرپرست فرمانداری چالدران معرفی و از خدمات سه ساله حسن محمدزاده  فرماندار سابق شهرستان تجلیل و قدردانی شد.

چالدران از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی بوده و منطقه ای محروم به شمار می رود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی چالدران فرمانداران توسعه اقتصادی مناطق مرزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی چالدران فرمانداران آذربایجان غربی چالدران فرمانداران توسعه اقتصادی مناطق مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاه ماهی ۳۰۰ کیلویی به رود ارس برگشت

ماموران مرزبانی شهرستان پلدشت در شمال استان آذربایجان غربی ماهی ۳۰۰ کیلویی را که توسط صیادان غیر مجاز صید شده بود به رودخانه ارس رها کردند.

فرمانده هنگ مرزی شهرستان پلدشت گفت: این ماهی بزرگ که دیروز در تور صیادان غیرمجاز گرفتار شده بود توسط مرزبانان هنگ مرزی پلدشت آزاد شد. 

سرهنگ درستی خاطر نشان کرد: با توجه به فصل تولیدمثل و تخم ریزی آبزیان و پایان فصل صید، این ماهی در آب های رودخانه ارس رها شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان چالدران 
  • شاه ماهی ۳۰۰ کیلویی به رود ارس برگشت