Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: مهندسان و جهادگران قرارگاه خاتم الانبیا (ص) فصل نوینی از سازندگی و رشد اقتصادی را برای آذربایجان رقم خواهند زد.

عابدین خرّم پس از بازدید از پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در تبریز، اظهار کرد: هولدینگ‌های راه‌ و شهرسازی، معدن و آب این قرارگاه، در پروژه‌های ریز و درشت استان، اقدامات جهادی انجام می‌دهند و مردم ما خاطره خوشی از این مجموعه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه‌هایی که قرارگاه در دست اجرا دارد عمدتا زیرساخت‌هایی است که می‌تواند مبنای رشد اقتصادی، توسعه و ارتباطات منطقه‌ای و بین‌المللی را پی‌ریزی کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به وجود یک هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام در استان، گفت: رویکرد و اهتمام دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و اجرای پروژه‌های مهم و حیاتی است و این دولت بنا ندارد پروژه جدیدی را شروع کند.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از پروژه‌های مهم و ملی در استان توسط قرارگاه خاتم اجرا می‌شوند، افزود: اگر این پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گیرد، تمام کشور از آنها بهره خواهد برد و رشد اقتصادی حاصل از آنها برای کل کشور رقم می‌خورد.

خرّم با بیان اینکه قرارگاه خاتم، جلوتر از تعهد خود پروژه‌ها را پیش برده و این رویکرد هم از لحاظ زمانی و هم از لحاظ منابع مالی بی‌نظیر است، افزود: با اعتبارات دولتی، پیشرفت پروژه‌ها بسیار زمان‌بر است، لذا تمام اهتمام خود را جمع کرده‌ایم تا از منابع درون استانی بهره ببریم.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ منسجمی از سوی کارشناسان و معاونت عمرانی استانداری انجام می‌گیرد تا منابع درونی و درآمدهای درون استان احصا شده و از راه‌های قانونی برای تامین منابع مورد نیاز استفاده کنیم.

خرّم خاطرنشان کرد: همچنین راهکارهای تهاتر، مجوزهای قانونی برای تامین درآمد و جذب سرمایه‌گذاری، مورد توجه دولت و دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی پروژه‌های رینگ جنوبی تبریز، آزادراه تبریز- مرند، سد پیغام‌چای کلیبر، بزرگراه صوفیان- شبستر- سلماس و بزرگراه مشکین‌شهر- اهر را از جمله پروژه‌های اولویت‌دار استان ذکر کرد و تمرکز قرارگاه خاتم برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها را خواستار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آذربایجان شرقی قرارگاه خاتم پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اکبریان شامگاه یکشنبه در دیدار با سردار استکی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با اشاره به پیشرفت پروژه جهاد آبرسانی در دهستان‌های کوهستان و بهارستان شهرستان نائین که با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در حال پیشرفت است، اظهار داشت: این پروژه با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجرا است.

وی افزود: در این پروژه تا کنون ۶۰ کیلومتر خطوط انتقال آب اجرا شده و سه باب مخزن ذخیره آب با حجم ۲۵۰۰ متر مکعب با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد و پنج باب مخزن دیگر نیز در مرحله احداث قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده ۱۳ روستای این مجتمع به آب شرب پایدار متصل شوند.

در ادامه این نشست سردار جواد استکی، فرمانده قرار منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با ارائه گزارشی از روند اجرایی پیشرفت پروژه و شرح مشکلاتی در مسیر اجرا، ضمن قدردانی از همکاری همه‌جانبه مجموعه آبفای استان اصفهان در پیشبرد عملیات اجرایی پروژه تقدیر و بر رفع موانع اعتباری تاکید کرد.

کد خبر 6084875

دیگر خبرها

  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی