Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه دوشنبه شب گفت: دستاوردهای ارتش و پیروزی مردم، توطئه ها و نقشه‌های آماده شده برای کشور ما را ناکام گذاشته است.

به گزارش برنا از تارنمای اینترنتی خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، المقداد که با شبکه ماهواره‌ای سماء گفت وگو می‌کرد، در این باره گفت که تمام وزیران امور خارجه و مسؤولان کشورهایی که طی این سال ها دیدار کرده ام بر اهمیت نقش سوریه در منطقه و لزوم بازگشت آن برای ایفای این نقش تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایستادگی شجاعانه سوریه در برابر تروریست‌ ها و دشمنان که ثبات و وحدت و تمامیت ارضی کشورمان را نشانه گرفته بودند، درسی برای جهانیان بوده است.

المقداد همچنین نسبت به نقش آفرینی جامعه جهانی برای کمک به سوریه برای بازسازی مناطق تخریب شده توسط تروریسم ابراز امیدواری کرد.

او گفت که اراده و عزم ارتش، مردم و دولت سوریه موجب شد که این کشور تسلیم توطئه ها و نقشه های دشمنان نشود.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا سوریه امور خارجه جامعه تروریسم دولت سوریه سوریه فیصل المقداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور

به منظور هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور و با حمایت بنیاد ملی نخبگان، معاونت علمی و صندوق نوآوری و شکوفایی، نخستین برنامه راهیان پیشرفت در خانه فناوری و نوآوری ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، خانه نوآوری و فناوری ایران با هدف ترویج و دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و آگاهی جامعه استعدادهای برتر و نخبگان، نخستین برنامه راهیان پیشرفت را برگزار می‌کند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، این رویداد، مسیر ارتباط و تعامل هرچه بهتر اقشار دانش آموز و دانشگاهی را با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور و نیز دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان هموار کرده و در ترسیم افق پیش روی نقش آفرینان اقتصاد کشور گام برمی‌دارد.

این فصل از رویداد راهیان پیشرفت با حضور جمعی از مدیران عامل و موسسان مدارس مجتمعی غیردولتی و مدیران مدارس هیات امنایی با بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران

(IHIT) زمینه را برای اطلاع‌رسانی و آشناسازی جامعه مخاطب با دستاوردهای فناورانه و دانش‌بنیان فراهم می‌کند.

گام نخست این برنامه با نقش آفرینی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها برای آشنایی دستاوردها و پیشرفت‌های فناورانه و نوآورانه شرکت‌های دانش‌بنیان از زمستان ۱۴۰۲ و در قالب برگزاری هفت برنامه بازدید از کنسرسیوم دیالیز ایران، نخستین شتاب‌دهنده زیست‌فناوری کشور، بزرگترین پارک فناوری غرب آسیا، شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه تبلیغات و برندینگ، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، گروه دارویی سیناژن و یک شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی برگزار شد.

در خانه نوآوری و فناوری ایران با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دستاوردهای دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف همچون مواد پیشرفته، صنایع خلاق، زیست‌فناوری و سایر محصولات و خدماتی که از ظرفیت صادراتی برخوردار هستند به نمایش درآمده است.

در جریان این بازدید، مدیران عامل و موسسان مدارس مجتمعی غیردولتی و مدیران مدارس هیات امنایی حاضر ضمن بازدید از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه، با توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • دستاوردهای ایران در کنترل مالاریا باوجود تحریم‌ها
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای