Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد، در پی تماس و درخواست کمک شهروندان از سازمان آتش نشانی مبنی بر وقوع آتش سوزی یک باب مغازه، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲ و ۹  به محل حادثه واقع در خیابان سفر اعزام شدند.

محل آتش سوزی یک باب مغازه با کاربری فروش موبایل و تجهیزات کامپیوتری به وسعت ۵۰ متر مربع بود که هنگام رسیدن آتش نشانان درحالی که درب آن بسته بود شعله ور و دود غلیظی از آن خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه، درب مغازه را باز کرده و ایمن سازی اولیه را انجام دادند و سپس با تجهیزات کامل و مجهز شدن به دستگاه‌های تنفسی، به کانون آتش سوزی درداخل مغازه نزدیک شده وبه وسیله یک رشته لوله آبدهی، مهار شعله‌های آتش را آغاز کرده و پس از گذشت دقایقی، شعله‌های آتش را فرونشانده واز گسترش بیشتر آن جلوگیری کردند.

این حادثه مصدوم و یا محبوس شده‌ای نداشت و علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران

سید جلال ملکی روز چهارشنبه گفت: «ساعت ۱۱:۱۳ امروز حادثه آتش‌سوزی در مجیدیه شمالی خیابان حسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت‌زمان چهار دقیقه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند.»

به گزارش ایرنا، وی افزود: در محل مشاهده شد در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه ۱۲ واحدی در یک واحد ۷۰ متری آتش سوزی روی داده و بدلیل وجود مواد ضایعاتی و همچنین ظروف حاوی بنزین و حشره کش همزمان با آتش سوزی چند انفجار کوچک بدلیل وجود این مواد در محل روی داده است.

ملکی ادامه داد: همزمان با خاموش کردن آتش جسم بی جان یک مرد حدود ۶۰ ساله توسط آتش نشانان کشف شد که تحویل عوامل انتظامی شد و پس از دقایقی نیز آتش بطور کامل خاموش شد.

وی علت این آتش‌سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش