Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی ادامه روند سازش و خیانت به آرمانهای فلسطین از سوی برخی از کشورهای عربی، «ایتان نائیه» اولین سفیر رژیم صهیونیستی در بحرین پس از توافق عادی سازی روابط بین دو طرف، دیروز (دوشنبه) وارد منامه شد.

به گزارش برنا از خبرگزاری «روسیا الیوم»، نائیه در صفحه توئیتر خود نوشت: من وارد منامه شدم، تا مأموریت خود را به عنوان سفیر اسرائیل در کشور بحرین آغاز کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خالد الجلاهمه» سفیر بحرین در سرزمینهای اشغالی فلسطین نیز اوت (مرداد ماه) گذشته به تل آویو وارد شد تا به عنوان اولین سفیر این کشور در اسرائیل، سمت خود را در دست بگیرد.

قرارداد سازش میان بحرین و رژیم صهیونیستی ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ با دلالی «دونالد ترامپ» رییس جمهوری سابق آمریکا امضا شد و این کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کرد.

به دنبال امضای این توافق در ۱۸ نوامبر گذشته وزرای خارجه رژیم اسرائیل و بحرین توافق کردند که سفارتخانه های خود را در منامه و تل آویو راه اندازی کنند.  

بحرین و اسرائیل توافق کردند که روابط دیپلماتیک خود را از طریق توافقنامه ۲۰۲۰ موسوم به «ابراهیم» که با میانجیگری ایالات متحده انجام شد، برقرار کنند.​

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا توئیتر بحرین فلسطین رژیم صهیونیستی رییس جمهوری حاشیه خلیج فارس ایالات متحده بحرین توئیتر رژیم صهیونیستی فلسطین کشورهای عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ محکم سفیر ایران در باکو به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی: دوره بازی مظلوم نمایی تمام شد پسر!

به گزارش همشهری انلاین، سیدعباس موسوی نوشت: دوره بازی مظلوم نمایی تمام شد پسر! ایران فرزند نامشروع و لوس غرب در منطقه را ادب کرد. از این‌ پس، کوچکترین شرارت شما پاسخ کوبنده ای دریافت خواهد کرد. مردم مسلمان آذربایجان هم برای آرمان فلسطین ایستادگی خواهند کرد. شما پشیمان خواهید شد.

کد خبر 845011 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • حزب‌الله: عملیات «وعده صادق» منطقه را وارد مرحله جدیدی کرد
  • واکنش سفیر ایران در سوریه به تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی
  • خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است
  • نخست وزیر ایرلند: اسرائیل انتقام را جایگزین منطق کرده است
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • سفیر ایران در رُم: اگر اسرائیل پاسخ دهد، واکنش ما بسیار شدیدتر خواهد بود
  • پاسخ محکم سفیر ایران در باکو به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی: دوره بازی مظلوم نمایی تمام شد پسر!
  • منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند