Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@17:29:23 GMT

چمران: نمایشگاه‌های درون‌شهری برچیده شود

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۸۵۳۷

چمران: نمایشگاه‌های درون‌شهری برچیده شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران اظهار داشت: به نظرم باید نمایشگاه‌های درون‌شهری برچیده شود تا مشکلات ناشی از آن برطرف شود.

وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب لازم است که دوباره احیا شود و شورای شهر این موضوع را پیگیری می‌کند و ان‌شاءالله به نتیجه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌ها در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها سالانه بسته می‌شود و در زمان‌های گذشته ما برای اینکه نمایشگاه رونق بگیرد در افتتاحیه آن هم شرکت می‌کردیم ولی اکنون این مجموعه به نوعی خوابیده و این در حالی است که همه از موضوع ترافیک و آلودگی هوا گلایه داریم.

ادامه دارد..

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس شورای شهر تهران نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی‌های درون‌شهری مصوب و برای تایید نهایی به فرمانداری ابلاغ شده و تا قبل از اعلام نهایی، دریافت هرگونه مبلغ بیش‌تر از مسافران، تخلف است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان؛ سجاد کاظمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مصوبه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برای افزایش کرایه مسیرهای درون شهری تک مسیره از ۳ به ۴ هزار تومان، ۲ مسیره از ۵ به ۷ هزار تومان و سه مسیره از ۷ هزار به ۱۰ هزار تومان به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده است و به محض تأیید در مناطق مختلف شهر اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، شماره پلاک یا کد خودروی مورد نظر را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۱۸۰۳۴ به واحد رسیدگی به شکایات و یا واحدهای گشتی مستقر در میدان امام حسین (ع) میدان ۲۲ بهمن، میدان شهدا و چهارراه بانک اعلام کنند.

کد خبر 745530

دیگر خبرها

  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند
  • افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها برای ورود واگن‌های مترو
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • افزایش سفرهای اتوبوس‌های درون‌شهری یزد