Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس سازمان صمت استان ایلام گفت: حدود ۴۰‌درصد از بازرسان سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت ایلام تا پایان سال به سازمان‌ جهاد کشاورزی مامور شدند تا ضمن ارائه تجربیات بازرسی خود، همکاری لازم را با کارشناسان جهاد کشاورزی انجام دهند.

«رضا محمدرحیمی» در نشستی که به منظور اجرایی شدن واگذاری بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی و فرآورده‌های دامی به وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس قانون انتزاع همه وظایف و تکالیف مرتبط با تنظیم و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و پروتئینی از تولید و تأمین تا نظارت بر توزیع بر عهده وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جهت موضوع تفویض امر بازرسی و نظارت بر کلیه واحدهای تولیدی و صنفی گروه‌های هدف به بازرسان سازمان جهاد کشاورزی منتقل شد تا زنجیره تأمین، توزیع، تنظیم و نظارت در این خصوص یکپارچه و کامل شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه نیروهای بسیج نیز همواره در طرح‌های نظارتی و شرایط سخت بازار با بازرسان سازمان همکاری می‌کنند، تصریح کرد: همچنین به منظور افزایش سطح نظارت‌ها در حوزه‌های مرتبط با سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت از توان و ظرفیت نیروهای بسیج اصناف نیز استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون

                                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ لیلی عاصم آبادی اظهار داشت: یک‌هزار و ۶۵۳ نفر فروردین ماه امسال برای اهدای خون و فرآورده‌های خونی به این پایگاه مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار و ۴۰۷ نفر واجد شرایط اهدای خون شدند.

وی افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، میزان مراجعان ۱۴.۷۱ درصد رشد و میزان خونگیری نیز ۲۳.۲۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل پایگاه انتقال خون استان ایلام اضافه کرد: بر اساس شاخص‌های انتقال خون، اهداکنندگان به سه گروه عمده مستمر، باسابقه و بار اولی تقسیم می‌شوند که در فروردین امسال تعداد اهداکنندگان مستمر ۸۰۵ نفر بوده که در مقایسه با فروردین پارسال ۱۹.۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

عاصم آبادی ادامه داد: ۴۱۱ نفر از اهداکنندگان باسابقه در فروردین ماه امسال اهدای خون داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰.۴۷ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ۱۹۱ نفر در فروردین ماه امسال برای اولین بار اقدام به اهدای خون کردند، عنوان کرد: در این مدت میزان مشارکت بانوان در امر اهدای خون، رشد ۴.۴۷ درصدی داشته است.

مدیرکل پایگاه انتقال خون استان ایلام یادآور شد: همچنین در طرح نذر خون که از اول تا پایان ماه رمضان بود یک هزار و ۲۵۲ نفر برای اهدای خون مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار و ۶۰ نفر موفق به اهدای خون شدند که ۱۱۰ نفر از این اهداءکنندگان مربوط به شب‌های قدر بوده است.

عاصم‌آبادی ادامه داد: بخشی از خون برای مجروحان سوانح و حوادث و سهمی از آن نیز برای بیماران نیازمند دریافت خون و فرآورده‌های خونی مصرف می‌شود.

وی تاکید کرد: بانک خون استان ایلام همواره به اهدای خون و فرآورده‌های خونی در گروه‌های مختلف مثبت و منفی نیاز دارد و بنابراین از مردم در گروه‌های مختلف تقاضا می‌شود که برای اهدای خون خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم
  • شخم اولیه ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان
  • واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد
  • تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلفاتی در حوزه بازار کالاهای اساسی لرستان
  • آغاز طرح تشدید نظارت بر عرضه کالا‌های اساسی در لرستان
  • آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی از مراکز تامین، تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی درآذربایجان شرقی
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لرستان