Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: برای حل مشکل آلودگی هوا باید تصمیمات بزرگی گرفته شود، تنها با اعمال قانون تعداد محدودی خودروی دودزا نمی‌شود معضل آلودگی هوا راحل کرد.

وی افزود: انجام معاینه فنی کمک بسیار بزرگی به حل معضل آلودگی هوا می‌کند، همه شهروندان باید با رعایت الگوی رفتاری مناسب تا هفت برابر بر کاهش آلودگی هوا تأثیر مستقیم بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: از سال ۹۴ تاکنون شاهد کاهش ۹۵ درصد اسقاط خودرو‌های فرسوده در استان اصفهان و کاهش ۹۱ درصدی این خودرو‌ها در کشور بوده‌ایم.

وی افزود: این امر نشانگر این موضوع است که خودرو تولید می‌شود ولی به موضوع اسقاط خودرو توجه چندانی نمی‌شود.

منبع:ایمنا

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی آلودگی هوا خودروهای دودزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت

سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در صومعه سرا، بلوار شهید سرشاد خبر داد که بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که راکب موتورسیکلت به علت حرکات نمایشی (تک چرخ زدن) نقش بر زمین شد که کامیونت نیسان که قصد فرار را داشت به جدول وسط بلوار برخورد و پس از واژگون شدن از قسمت بار بر روی راکب جوان افتاد.

رئیس پلیس راهور گیلان ادامه داد: در این حادثه شدید متأسفانه راکب موتورسیکلت که جوانی ۲۱ ساله بوده و فاقد گواهینامه بوده به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان می‌سپارد.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را ماده ۲۰۹ آئین نامه راهنمایی و رانندگی، انجام هرگونه حرکات نمایشی (تک چرخ زدن در خیابان‌ها و معابر) از سوی راکب موتورسیکلت تشخیص دادند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: رانندگان باید هنگام رانندگی از حرکات نمایشی دوری کنند و حتماً در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند تا هم جان خود و جان دیگران را به خطر نیندازند.

کد خبر 6088216

دیگر خبرها

  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان
  • هزینه ای جدید برای شماره گذاری خودرو در ایران