Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@10:43:25 GMT

فال روز: فال روز سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۸۸۸۲

فال روز: فال روز سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ فال روزانه را بخوانید.   به گزارش پول نیوز، مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی بهش داشته باش؟! اگر با این مثل موافق هستید می‌توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید.

فال شخصی برای متولدین ۹ آذر:

از آنجایی که همه می‌دانند می‌توانند روی شما و مسئولیت پذیر بودنتان حساب کنند همیشه در محل کارتان مسئولیت‌های مهمی به شما سپرده می‌شوند. امسال شما از لحاظ حرفه‌ای موفقیت‌های بسیاری را به دست خواهید آورد، فقط باید مواظب باشید که دچار خودخواهی، حسادت و اعتماد به نفس کاذب نشوید. فرصت‌های جدیدی سر راهتان قرار خواهند گرفت و اگر قصد تغییر دادن شغلتان را داشته باشید موقعیت این کار نیز برایتان فراهم خواهد شد و می‌توانید بسیار موفق هم باشید. فعالیت‌های اجتماعیتان شما را با افراد مهم و با نفوذی در ارتباط خواهند گذاشت که می‌توانند منافع زیادی برایتان داشته باشند. اگر قصد سفر به خارج از کشور برای اهداف تجاری و یا برای تفریح را دارید نقشه هایتان بسیار خوب پیش خواهند رفت و سفر موفقیت آمیزی خواهید داشت. اگر قصد ازدواج را دارید بهار و تابستان شانس بیشتری برای رسیدن به خواسته‌های خود خواهید داشت.
♈ فال روزانه متولدین فروردین
شاید در ابتدای روز این طور فکر کنید که تمام برنامه هایتان مشخص هستند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که همچون یک هنرپیشه‌ی حرفه‌ای نقشتان را بازی کنید، اما وقتی دست به کار می‌شوید انگار یک نفر تمام سناریو و صحنه و همه چیز را تغییر داده و تمام آماده سازی هایتان را بی اثر کرده است. بی خیال آنچه می‌خواسته اید انجام دهید شوید و خودتان را با شرایط جدیدی که پیش آمده است تطبیق دهید. آغوشتان را به روی ناشناخته‌ها باز کرده و اجازه دهید زندگی شما را با غافلگیری‌های خوشایندی که برایتان در نظر گرفته شگفت زده کند. به احتمال زیاد اوضاع خیلی بهتر از آنچه انتظار دارید پیش خواهد رفت. فکری که در سر دارید عملی کنید. دیگران شما را بر خلاف توقعتان بسیار یاری خواهند کرد. اتفاقی که منتظرش نیستید خواهد افتاد بهتر است به فکر آن باشید که بعد از آن چه باید بکنید. شما هیچوقت چیزی را ساده به دست نیاورده اید، خستگی ناپذیری تان کلید موفقیت تان خواهد بود.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت
امروز مشکلات و مسائل احساسی مربوط به گذشته دوباره به سراغ شما خواهند آمد، اما نباید اجازه دهید این موضوع باعث ناراحتی شما شود. به این وضعیت به چشم موقعیتی نگاه کنید که به شما اجازه خواهد داد خودتان را از بحران‌های گذشته که باعث محدودیت شما شده اند نجات دهید. غلبه به هر نوع محدودیتی، خواه عاطفی، معنوی و یا جسمانی، می‌تواند بسیار مفید و سازنده باشد. شما از احساسات منفی زیادی رها خواهید شد و پس از این تجربه‌ی جدید تمرکز بیشتری پیدا خواهید کرد. شما باید این واقعیت را بپذیرید که انسان‌ها با هم فرق دارند و ترس‌های یک نفر می‌توانند رویا‌های یک نفر دیگر باشند؛ به این تفاوت‌ها احترام بگذارید. با شخصی درد و دل می‌کنید و سبک می‌شوید، حواستان به این شخص باشد. در زمینه کار یا تحصیل موفقیت چشمگیر در انتظار شماست. این روز‌ها وارد مرحله‌ای پر اضطراب در زندگی تان شده اید، خوشبختانه با اندکی تدبیر به صلح و آرامش مورد نیاز تان دست پیدا می‌کنید. برای یک فروش باید چشمتان را ببندید و امضا بکنید.
♊ فال امروز متولدین خرداد
امروز از آن روز‌هایی است که شما می‌توانید نگاه درستی نسبت به آینده‌ی حرفه‌ای خود داشته باشید و در رسیدن به اهداف جاه طلبانه‌ای که امروز برای خود مشخص می‌کنید به احتمال زیاد موفق خواهید بود. شما انتظار دارید که یک روز عادی پیش رویتان باشد، اما آنچه پشت صحنه در جریان است آنقدر‌ها هم که انتظار دارید عادی و منطقی نخواهد بود و شرایط غیر منتظره‌ای برایتان پیش می‌آیند که شما را وادار به تغییر برنامه هایتان خواهند کرد. گاهی ما با مبارزه با تغییرات اوضاع را تنها بدتر می‌کنیم، مخصوصا اگر کنترل اوضاع از دستمان خارج باشد. سعی نکنید امروز را با این کار‌ها برای خودتان به یک روز استرس زا تبدیل کنید، شما می‌توانید از روزتان نهایت لذت را ببرید. روی کار روزگار حساب نکنید، امروز خوب و فردا بد است، هر بالا رفتنی یک فرود آمدنی دارد. برای گفتن یک حرف یا ارسال یک پیغام عجله نکنید، بهتر است دست نگه دارید و باز هم کمی فکر کنید. یادتان باشد همیشه حق با شما نیست. برای یک تصمیم گیری لزومی به مشورت با دیگران ندارید.   ♋ فال روزانه متولدین تیر
امروز وقت گذراندن با خانواده و دوستانتان آنقدر‌ها هم که خودتان انتظار دارید لذت بخش نخواهد بود. البته که خوش و بش کردن با آن‌ها خیلی خوب است، اما بحث‌هایی که بر سر سیاست، اتفاقات دنیا و موضوعات و مسائل مختلف پیش می‌آیند ممکن است اختلاف نظر‌ها و به دنبال آن درگیری‌هایی را ایجاد کنند که باعث اوقات تلخی شما و اطرافیانتان خواهد شد. با این حال این اتفاقات باعث خواهند شد شما شناخت جدیدی نسبت به شخصی که فکر می‌کرده اید او را خیلی خوب می‌شناسید پیدا کنید. نگرانی در مورد آینده‌ی روابط عاطفیتان امروز به شما انرژی و انگیزه‌ی زیادی داده است تا تمام تلاشتان را برای حل مشکلات موجود در رابطه‌ی خود به کار بگیرید. با خیال راحت به انجام کاری بپردازید که از مدت‌ها قبل در فکرش بوده اید، این کار برایتان موفقیت بزرگی به همراه خواهد داشت. برای اجتناب از بیراهه‌ها از تردید و دودلی را از خود دور کنید و در انتخاب دوست و هم نشین نهایت دقت را به عمل آورید. معامله، خرید یا فروش به نفع شماست.
♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد
انجام تمام کارهایتان در ابتدای روز زمانی را که برای شرکت در فعالیت‌های اجتماعی در ادامه‌ی روز نیاز دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. شاید موانع غیر منتظره‌ای سر راهتان قرار بگیرند و سرعت پیشرفتتان را کاهش دهند، اما داشتن پشتکار و اراده به شما کمک خواهد کرد تا کارهایتان را طبق برنامه تان پیش ببرید. البته این احتمال هم وجود دارد که کار‌های جدیدی به برنامه تان اضافه شوند و یا گزینه‌های جدیدی سر راهتان قرار بگیرند که ترجیح می‌دهید آن‌ها را امتحان کنید. دعوت‌هایی که امروز از شما می‌شوند را بپذیرید، چون به احتمال زیاد حسابی خوش خواهید گذراند و از مصاحبت حاضرین در این مهمانی لذت خواهید برد. شاهد تغییراتی در زندگی خانوادگی تان خواهید بود، این تغییرات در بلند مدت به نفع شماست. اوقاتی را با فرد مورد علاقه و شریک زندگی تان سپری کنید و برای خواسته‌ها و اولویت هایش احترام بیشتری قائل شوید. دوستی در انتظار دعوتی از سوی شماست. برای پیشرفت کاری مجبور می‌شوید خودتان یک تصمیم مهم را بگیرید.
♍ فال امروز متولدین شهریور شما دلتان می‌خواهد که امروز را به تفریح و خوش گذرانی اختصاص دهید، اما کار‌های زیادی در انتظارتان هستند که باید انجام شوند. شما با نا امیدی تمام در تلاش هستید تا تعادلی مناسب بین فعالیت‌های اجتماعی و مسئولیت‌های روزمره تان پیدا کنید، اما این کار به سادگی برایتان میسر نخواهد شد. با کمی سیاست و برنامه ریزی شما مجبور نخواهید بود از بین این دو تنها یکی را انتخاب کنید و می‌توانید هم به کار و هم به تفریحتان برسید. هر پروژه‌ی جدیدی که امروز آغاز کنید، حتی با وجود موانعی که سر راهتان قرار خواهند گرفت برای شما موفقیت آمیز خواهد بود، به ویژه کار‌هایی که در ارتباط با فعالیت‌های خلاقانه و هنری باشند. از شنیدن حرفی متعجب خواهید شد، جبهه نگیرید و موضوع را از زاویه دیگر بررسی کنید. به کار اشتباه شخصی در اطرافتان بی توجهی نشان ندهید و سکوت نکنید. از زیر انجام دادن کاری که به گردنتان است، طفره نروید این کار هرچه بیشتر طول بکشد انجامش سخت‌تر می‌شود.
♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر
شما دارید تمام کار‌ها و اهداف خود را در محدوده‌ی امنی که برای خودتان ساخته اید و همه چیز در آن طبق نقشه‌ها و تخیلات شما انجام می‌شود پیش می‌برید. درست است که این امنیت برای شما اهمیت بسیاری دارد و ترجیح می‌دهید کارهایتان را بر اساس نقشه‌ها و برنامه‌هایی که از قبل داشته اید پیش ببرید، اما گاهی باید از این خط فرضی که به دور خودتان کشیده اید فراتر بروید. تغییری که در جریان کار‌ها ایجاد می‌شود شاید در ابتدا برایتان آزاردهنده باشد، اما خیلی زود خواهید دید که تجربه‌های بهتری را برایتان رقم خواهد زد. اجازه ندهید وابستگی به روند همیشگی کارهایتان جلوی داشتن روزی فوق العاده را بگیرد. از کسی درخواست کمک خواهید کرد و جواب منفی خواهید شنید، تمرین کنید تا بر احساسات تان مسلط باشید و با یک کشمش گرمی و یک مویز سردی تان نکند. دیگران می‌توانند به شما نه بگویند. برای انجام کاری علی رغم میل تان به جایی دعوت خواهید شد، قضاوت و عجله نکنید، این جلسه به نفع شما خواهد بود.
♏ فال روزانه متولدین آبان
شما امروز دوست دارید کاری کنید که همه احساس کنند با آن‌ها مانند یک پادشاه یا ملکه رفتار می‌شود، اما این رفتار شما می‌تواند برای خودتان تبدیل به یک منبع استرس شود. خوشبختانه سیاستمدار درونتان پیچیدگی‌های نیاز‌های افراد مختلف را درک می‌کند، اما شما اصرار دارید که می‌شود نقطه‌ی مشترکی بین آن‌ها یافت و حس برادری و برابری را بین آن‌ها ایجاد کرد. بهتر است یک بار دیگر به انگیزه‌ی خودتان فکر کنید و ببینید که آیا واقعا آنچه برایتان اهمیت دارد خوشحالی دیگران است یا می‌خواهید خوشحالی را با همان معنایی که برای خودتان دارد به آن‌ها تحمیل کنید. سعی کنید آن‌ها را راحت بگذارید و از ایجاد تنش بیهوده جلوگیری کنید. نگرانی تان بابت ایجاد توازن بین امور کاری و خانگی به زودی برطرف می‌شود. شنیدن یک جمله از کسی که برایتان مهم است تاثیر مهمی روی تصمیم تان خواهد گذاشت. برای اشتباه نکرده عذرخواهی نکنید وگرنه همیشه به طرف مقابلتان بدهکار خواهید بود. نیتتان را ادا کنید.
♐ فال روزانه متولدین آذر
امروز شما نمی‌توانید جلوی خودتان را بگیرید و دائم سوار بر قطار خاطرات در حال سفر به گذشته هستید. این خاطرات می‌توانند برایتان بسیار شیرین باشند، اما به خاطر آوردن اتفاقاتی که آرزو می‌کنید‌ای کاش هرگز پیش نیامده بودند هم می‌تواند به همان اندازه برایتان آزار دهنده باشد. صحبت کردن در مورد روز‌های خوش گذشته با افرادی که در آن روز‌ها با شما همراه بوده اند می‌تواند مرهم زخم‌های گذشته باشد، فقط باید مواظب باشید چنان در گذشته غرق نشوید که زمان حال را فراموش کنید. اگر قصد پیدا کردن شغل جدیدی را دارید از همین امروز دست به کار شوید، شاید حتی همین امروز موفق شوید، چون بخت با شما یار است. در مکانی آرام و به دور از هیاهو گذشته خود را مرور کنید و اقدام به برنامه ریزی مجدد کنید. در خوشی‌ها دوستان و نزدیکان خود را از یاد نبرید و آن‌ها را هم شریک کنید. دور اندیش باشید و اجازه ندهید روزهایتان به بطالت بگذرد. از استعدادتان در انجام کار خیری بهره خواهید گرفت.
♑ فال روز متولدین دی
با وجود این که هر از گاهی دلتان می‌خواهد روزتان را به تنهایی بگذرانید، امروز زمان خوبی برای فرو رفتن در لاک تنهاییتان نخواهد بود. شما اهداف و کار‌های زیادی در ذهنتان دارید که باید انجام شوند و به هیچ عنوان حاضر نیستید بیخیال انجام آن‌ها شوید. در واقع امروز روز بسیار خوبی برای شروع هر کار و پروژه‌ی جدیدی خواهد بود و تقریبا در انجام هر کاری می‌توانید موفق باشید، پس بهتر است به پیله‌ی تنهاییتان حتی فکر هم نکنید. شما به صحبت کردن در مورد رویاهایتان با دوستان و اطرافیانتان علاقه‌ی بسیار زیادی دارید، اما امروز آن‌ها حامیان خوبی برای شما نخواهند بود. بهتر است فقط نتیجه‌ی کار را به آن‌ها نشان دهید و فعلا تا عملی نشدن نقشه هایتان سکوت کنید. در حال حاضر با استرس‌ها و تنش‌های پیش بینی نشده در محل کار، تحصیل یا زندگی تان مواجه و تا حدی خشمگین و دلزده هستید، خوشبختانه به زودی با ثباتی نسبی و خوشایند مواجه خواهید شد. از زمان حال، حتی مشکلات آن لذت ببرید. به اولویت بندی امور در ذهنتان اقدام کنید.
♒ فال متولدین بهمن
شما علاقه‌ای به اتفاقاتی که باعث می‌شوند اطمینان خاطرتان را از دست بدهید ندارید، اما اغلب اولین نفری هستید که در برابر اتفاقات غیر منتظره با رفتاری مثبت واکنش نشان می‌دهید. اگر شرایطی که فراتر از کنترل شما هستند برنامه هایتان را به هم ریختند هم فرصتاین را خواهید داشت که مداخله کرده و روزتان را نجات دهید. مهارت‌های مدیریتی شما در سطح بالایی قرار دارند و دیگران هم در وقتی موقعیتی پیش بیاید که به هماهنگی و مدیریت نیاز داشته باشد به راحتی به شما و قدرت تشخیصتان اعتماد می‌کنند. به جای این که نگران باشید که مبادا کار اشتباهی انجام دهید نظر‌های خودتان را پیشنهاد دهید و ببینید دیگران چه فکری در مورد آن‌ها دارند. یک خبر کوچک لبخند به روی لبتان می‌آورد. این روز‌ها درگیر مشکلات مادی هستید، پی یک راه حل درست باشید وگرنه با این وضع راه به جایی نمی‌برید. از حرفی که شنیده اید دلگیر شده اید، دلگیری تان را بیان کنید یا این همه با خودتان مرورش نکنید. برای انجام کاری مورد تشویق دیگران قرار خواهید گرفت.
♓ فال روزانه متولدین اسفند
امروز شما در ابتدای روز انتظار دارید که اوضا ببین شما و طرف مقابلتان روبراه باشد، اما اوضاع در یک چشم به هم زدن تغییر پیدا خواهد کرد. تنش‌های عاطفی که تا به حال مخفی نگه داشته شده بودند در یک لحظه همچون رعد و برق و با سر و صدای زیاد به میان کشیده خواهند شد. شاید گفتن حقیقت باعث شود که احساس آرامش و راحتی کنید، اما همه چیز تا پایان روز به همین خوبی باقی نخواهد ماند و شاید حتی از گفته هایتان پشیمان شوید. پس سعی کنید تا جای ممکن احتیاط کنید و هر حرفی که به ذهنتان می‌رسد را به زبان نیاورید. بهترین راه برای پیش بینی آینده‌ی رابطه تان این است که خودتان آن را بسازید. برای پیشرفت تان باید درست برنامه ریزی کنید. برای بزرگ شدن باید افق‌های دورتر را دید نه جلوی پا. در مورد مسئله عاطفی تان کمی صبور باشید تا نتیجه بگیرید، با پیگیری و بحث مدام کار را مشکل‌تر می‌کنید. خودتان بی خبرید، اما دیگران شما را به خاطر پشتکار تان تحسین می‌کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: فال روز فال امروز فال روزانه فال روزانه متولدین انتظار دارید برای خودتان انجام کار اید انجام خواهید شد ی خودتان برای خود فال روز ی زیادی نقشه ها اگر قصد ی جدیدی روز ها کار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد ؛ از پزشک عمومی تا جراح و سزارین

به گزارش همشهری آنلاین، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت در حاشیه نشست شورای معاونین وزارت بهداشت با اشاره به تعرفه ویزیت پزشکان در بخش خصوصی، افزود: تعرفه پزشکان عمومی در سال جاری، ۱۲۶ هزار تومان، پزشکان متخصص، ۱۸۹ هزار تومان، پزشکان فوق تخصص و فلوشیپ ۲۴۱ هزار تومان، متخصصان روانپزشکی ۲۵۱ هزار تومان، پزشکان فوق تخصص روانپزشکی ۲۸۶ هزار تومان است.

وی جز حرفه‌ای اعمال جراحی و خدمات را در بخش خصوصی ۱۰۱ هزار تومان و برای تمام وقت جغرافیایی و بخش دولتی، ۳۰ هزار تومان دانست و گفت: تعرفه‌های پزشکی امسال نسبت به سال گذشته به طور متوسط ۳۵ درصد افزایش داشته که جای قدردانی از دولت دارد چراکه در دوران گذشته هیچ گاه شاهد رشد ۳۵ درصدی تعرفه‌ها نبوده‌ایم.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به عقب ماندگی تاریخی در تعرفه‌های پزشکی نسبت به نرخ تورم، خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۰، یک واحد جز حرفه‌ای در بخش خصوصی، ۳۶ هزار تومان بوده و بعد از گذشت یک دهه و در سال ۱۴۰۰ به ۵۲ هزار تومان رسیده در حالی که در آن دهه تورم و ارزش پول ملی، تغییرات زیادی داشته است.

کریمی از جبران عقب ماندگی‌های تعرفه پزشکی توسط دولت مردمی در دو سه سال گذشته در مسیر حفظ نخبگان و افزایش انگیزه‌های کاری آنها خبر داد و گفت: از نمونه‌های توجه دولت به جبران عقب ماندگی‌ها می‌توان به افزایش یک واحد جز حرفه‌ای در بخش خصوصی از ۵۲ هزار تومان در سال ۱۴۰۰ به ۱۰۱ هزار تومان در سال جاری اشاره کرد.

وی، افزایش ضریب K از ۲۰ به ۳۰ هزار تومان را مبنای تعرفه گذاری خدمات پرستاری نیز عنوان کرد و افزود: پرستاران دریافتی پایین‌تری داشتند و با این مساعدت، کارانه گروه پرستاری تا حدودی ترمیم می‌شود.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به نرخ ۴۴ هزار تومانی ویزیت پزشکان عمومی در سال ۱۴۰۰، تاکید کرد: نرخ ویزیت پزشکان در سال جاری ۱۲۶ هزار تومان تصویب و نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود سه برابر افزایش یافته است، البته عدد ۱۲۶ هزار تومان نسبت به هزینه‌های کنونی، زیاد نیست اما جبران عقب ماندگی‌ها در این دولت، قابل توجه است.

کریمی با بیان اینکه تعرفه‌های پزشکی ابتدا در شورای عالی بیمه تصویب می‌شود که افزایش ۴۶ درصدی در نظر گرفته شده بود، گفت: پس از بررسی و تأیید این مصوبه در سازمان برنامه و بودجه و طرح آن در هیأت دولت، در نهایت افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌ها ابلاغ شده که مورد حمایت و پوشش بیمه‌ها نیز قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: اعمال جراحی بر اساس ضریب K ثبت می‌شود که به عنوان نمونه عمل آپاندیسیت، ۳۱ K، آب مروارید ۳۲ K، سزارین ۴۰ K و زایمان طبیعی ۵۰ K است و K که واحد دستمزد و به جز حرفه‌ای معروف است و هر سال توسط هیأت دولت ابلاغ می‌شود که مبنای قانونی پرداخت است. در بخش خصوصی K از ۳۶ هزار تومان در سال ۱۳۹۰ به ۵۲ هزار تومان در سال ۱۴۰۰ و ۱۰۱ هزار تومان در سال جاری رسیده است.

معاون وزیر بهداشت، از ابلاغ سراسری تعرفه‌های پزشکی سال ۱۴۰۳ توسط معاونت درمان وزارت بهداشت، در روز جاری خبر داد.

کد خبر 844630 منبع: مهر برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان خبر مهم تعرفه پزشکی

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد/ پزشک متخصص ۱۸۹ هزار تومان
  • فال شمع روزانه امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • طرح/ وعده صادق
  • جزییات تعرفه ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد ؛ از پزشک عمومی تا جراح و سزارین
  • فال شمع روزانه امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • بازدید ۱۴۰۰ گردشگر خارجی از دره ستارگان قشم
  • بیش از ۱۴۰۰ مدرسه سیار و کوچ‌رو وجود دارد
  • فال شمع روزانه امروز یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • تکمیل و افتتاح بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکن محرومین در گیلان