Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نسبت به توقف کامل بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی انتقاد کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ میثم مظفر در جریان بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با انتقاد از توقف پوشش بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان اظهار کرد: متاسفانه باخبر شدیم که این مسئله کاملا متوقف شده است و این در حالی است که بنده در جلسات قبلی در ارتباط با این موضوع تذکر داده بودم و انتظار می‌رفت که معاونت حمل و نقل و ترافیک به این موضوع بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیش از این 15 هزار از 80 هزار نفر از رانندگان تاکسی از بیمه تکمیلی درمان استفاده می‌کردند، گفت: متاسفانه این تعداد نیز از پوشش بیمه تکمیلی حذف شده‌اند و این در حالی است که باید به مسائل درمانی این گروه از جامعه توجه ویژه‌ای شود و این اتفاق ناگواری است که صورت گرفته است.

مظفر ادامه داد: البته بنده پیش از این این مسئله را به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گوشزد کرده بودم اما متاسفانه اعتنایی به این موضوع نشده بود.

وی همچنین به حل نشدن منع تردد تاکسی‌های دفاتر ویژه و اعمال جریمه توسط پلیس راهور اشاره کرد و گفت: علی‌رغم اینکه این تاکسی‌ها برای ارائه خدمات نیاز به تردد در اطراف تهران دارند اما متاسفانه با اعمال جریمه توسط پلیس راهور روبرو می‌شوند.

عضو شورای شهر تهران گفت: در روزهای گذشته نیز رانندگان تاکسی نسبت به این موضوع گلایه‌های شدیدی را مطرح کردند و این در حالی است که بنده در رابطه با مشکلات این گروه از جامعه مکاتباتی را با رئیس دفتر شهردار تهران، وزارت کشور و ... داشته‌ام ولی هنوز پاسخی به این تذکرات و گلایه‌ها داده نشده است.

تخریب باغات محله وردآورد با مصوبه شورای گذشته!/ مشمول‌شدن اعضای شورای شهر تهران در مصوبه تعارض منافع

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران رانندگان تاکسی بیمه تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ گمرک به انتقاد رانندگان از توقف طولانی در مرز سِرُو

ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی در زمینه انتشار کلیپی از خبرگزاری تسنیم مبنی بر طولانی بودن صف تریلی‌ها و کامیون‌ها جهت صادرات محصولات به کشور ترکیه در مرز سِرُو توضیحاتی را ارائه کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، روز شنبه این هفته بود که این رسانه کلیپی از معطلی صدها تریلی که به مقصد کشور ترکیه بارگیری شده بودند، در مرز سرو استان آذربایجان غربی منتشر کرد. همین موضوع سبب شد که گمرکات این استان به این گزارش واکنش نشان دهد و خالد جنگجو ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی در این زمینه توضیحاتی را ارائه کند.

معطلی 10 روزه رانندگان در مرز سِرُو آذربایجان غربی

خالد جنگجو ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: اواخر اسفند ماه سال گذشته یک نشستی بین رؤسای گمرکات ایران و ترکیه برگزار شد و توافقات خوبی در راستای تسهیل و روان‌سازی و افزایش تجارت دو کشور صورت گرفت؛ کشور ترکیه از لحاظ صادرات و واردات ارتباط خوبی با کشور ما دارد و حتی ترکیه یک کریدوری برای گذر محصولات کشورمان به قاره اروپا است.

وی ادامه داد: یک توافقاتی صورت گرفت و یک برنامه عملیاتی در چند بند  امضا شد؛ توسعه و تجاری‌سازی مرزهای آذربایجان غربی هم جزو این توافقات بود و خوشبختانه باید عرض کنم که اتفاقات خوبی در راه است. ولی از آنجایی که فقط چند روز از توافقات گذشته و در تعطیلات نوروزی قرار داریم طبیعی است نواقصات رفع نشده باشد. وضعیت محوطه مرز سرو از طرف کشور ترکیه بسیار کوچک است و ظرفیت گذر این حجم از تریلی و کامیون ندارد. از سوی دیگر با توجه به اینکه در فصل صادرات میوه قرار داریم، ترکیه باید محصولات ما را برای نمونه‌گیری به آزمایشگاه ارسال کند که اتفاقاً یکی از درخواست‌های ما همین موضوع بود که سازمان‌های مجوز دهنده در مرز مستقر شوند و امیدوارم برنامه‌های عملیاتی که در نشست رؤسای گمرکات دو کشور ایران و ترکیه تصویب شد، سبب تسهیل در امورات شود.

ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی تشریح کرد: در نشست بین رؤسای گمرک دو کشور، یک موضوع خوبی که از سوی طرف ایرانی مطرح شد، این بود که به طرف "مدیریت ریسک" حرکت کنیم. این موضوع یعنی اینکه دیگر نیازی نیست تمام تریلی‌ها روی دستگاه ایکس‌ری بروند و یا از سوی دیگر نیازی نیست تمام بارها برای نمونه‌‍گیری به آزمایشگاه‌ها ارسال شود.

راهداری باید محوطه مرز سِرُو را بزرگ کند

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه در مرز سِرُو چند لاین ورودی و خروجی داریم و اگر کم است چرا در این سال‌ها تلاشی برای افزایش آن نشده است، گفت: در مرز سِرُو فقط یک لاین ورودی خروجی داریم ولی محوطه مرز سِرُو کوچک است ولی مقرر شده است که سازمان راهداری در زمینه بزرگ کردن محوطه مرز اقدام کند و همین موضوع در کارگروه شورای مبادی خروجی و ورودی که در خود سرو برگزار شد، مورد تصویب قرار گرفت.

افتتاح دستگاه ایکس‌ری کامیونی تا پایان فروردین

جنجگو افزود: از سوی دیگر ساختمان دستگاه "ایکس‌ری" کامیونی مرز سرو از مرداد سال گذشته آغاز شده و تا پایان فروردین امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و همین موضوع در روان‌سازی ترافیک و تسهیل اقدامات تشریفاتی مرز سِرُو مؤثر است؛ هم مقامات استانی و هم رئیس گمرک کشورمان به افتتاح هرچه زودتر این ساختمان به قید فوریت تأکید دارند.

ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی در پایان متذکر شد: خوشبختانه در حال حاضر روزانه حدود 100 تا 120 دستگاه تریلی و کامیون از مرز سرو عبور می‌کنند و طبیعی است با این روند، صف‌هایی در مرز سِرُو تشکیل شود ولی امیدواریم این مشکل در آینده حل شود.

سیستم نوبت‌دهی با راهداری است

این مسئول در پایان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه برخی رانندگان بابت رشوه دادن رانندگان ترکیه‌ای در سیستم نوبت‌دهی گلایه داشتند، گفت: سیستم نوبت‌دهی در اختیار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و گمرک هیچ دخل و تصرفی در سیستم نوبت‌دهی ندارد؛ به عبارتی دیگر ساماندهی استقرار تریلی‌ها به محوطه گمرک بر عهده این سازمان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/برنامه ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • پاسخ گمرک به انتقاد رانندگان از توقف طولانی در مرز سِرُو
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • (ویدیو) توقف کامل تجارت دریایی آمریکا با انسداد کامل تنگه باب المندب توسط یمن!
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
  • استقبال تهران از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش بس در غزه
  • واکنش تهران به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه
  • افزایش سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان