Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@15:24:18 GMT

سومین واکنش رئیس صداوسیما به بازگشت فردوسی پور

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۹۶۶۹

سومین واکنش رئیس صداوسیما به بازگشت فردوسی پور

فرارو: نبودن عادل فردوسی پور در شبکه سه سیما، گزارش نکردن او و از همه مهمتر جمع کردن برنامه نود که قریب به بیست سال با عادل فردوسی پور اجرا می‌شد، یکی از عجیب‌ترین اتفاقاتی است که در سازمان صداوسیما در سال‌های اخیر رخ داده است.

به گزارش فرارو، بسیاری از این مورد به عنوان یک خودزنی نام می‌برند و می‌گویند تلویزیون با این تصمیم سعی در فراری دادن مخاطبانش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته عده‌ای هم عادل فردوسی پور را قربانی دو جناح تصمیم گیر در صداوسیما می‌دانند و می‌گویند فروغی، مدیر شبکه سه سیما، تاثیری ندارد و فقط مجری تصمیمات است.

با این حال از زمانی که ریاست صداوسیما تغییر کرده و پیمان جبلی روی کار آمده، مدام از این گفته که به نظر «ما» بازگشت عادل فردوسی پور ایرادی ندارد و می‌تواند به کارش ادامه دهد. این کلی گویی تا به حال دو بار از طرف رییس جدید سازمان صداوسیما مطرح شده، ولی هرگز درباره جزئیاتش حرفی زده نشده و حتی عنوان شده که این صحبت‌ها شبیه به حرف مدیرانی قبلی است که می‌گفتند از نظر ما عادل فردوسی پور مشکلی ندارد و می‌تواند به کارش ادامه دهد.

پیمان جبلی به تازگی در گفت و گویی که با فارس داشته برای سومین بار نسبت به بازگشت عادل فردوسی پور صحبت کرده و عجیب اینکه برای سومین بار درباره این موضوع کلی گویی کرده است. «تلویزیون ترکیبی از فکر و ایده و هنر و زیبایی و ظرفیت‌های انسانی است که در قالب‌های مختلف هنرمند هنرپیشه و مجری و عوامل دیگر از سرمایه‌های سازمان هستند و از هر کدام باید به بهترین شکل ممکن استفاده کرد که این پازل زیبا شکل بگیرد هیچ ظرفیتی را در دوره جدید هدر نمی‌دهیم و از تمام ظرفیت‌ها تا حد امکان صیانت می‌کنیم و بهره‌مند خواهیم شد. اینکه در مورد‌های مشخصی که اسم بردید (عادل فردوسی پور) قبلا هم‌گفته بودم تمام سرمایه‌های انسانی ما برای ما ارزشمند هستند و جایشان در رسانه ملی همیشه باز خواهد بود. اما اینکه در دوره تحولی جدید در ارتباط با چهره‌ها چه خواهیم کرد امیدواریم بتوانیم صیانت بهتری از چهره‌ها انجام دهیم. فرهنگ مردم داشته و سرمایه مردم است که در دست ما امانت است و باید حداکثر دقت را در وفای به این امانت داشته باشیم.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: عادل فردوسی پور صداوسیما عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

به گزارش جماران؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت: نقل است که روزی بنده خدایی برای تزریق پنسیلین رفته بود به درمانگاهی. پرستار تزریق کننده از او پرسید: «تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟» و او جواب داد: «بله» و پس از این پاسخ تزریق انجام شد و به فاصله کوتاهی بیمار تشنج کرد!

سریعا اقدامات پزشکی برای بهبود انجام شد و وقتی بیمار سر حال شد، پرستار پرسید: «مگر نگفتی پنیسیلین زدم؟» بیمار گفت: «بله، اونبار هم که زدم همین حالت رخ داد!»

حجاب حکم خداست، اما احتمالا از توحید جایگاه بالاتری ندارد، خدا به موسی برای دعوت به توحید دستور به سخن نیکو داد. گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز در تخلفات مالی کارگزاران، گزارشهای متعددی از تساهل علی علیه السلام در برخورد با مسلمین در تاریخ وجود دارد.

دیگر خبرها

  • عکسی خاص از علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی پور (عکس)
  • امضای پیراهن های نوستالژیک توسط عادل فردوسی پور / فیلم
  • رحماء بینهم/ شعری که افشین علا در واکنش به بازگشت گشت ارشاد سرود
  • واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها به سبک قدیم!
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری با عادل فردوسی‌پور
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری کنار عادل فردوسی‌پور
  • هجوم هواداران بدون بلیت به کنسرت معین در شهر وان (فیلم)