Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: متولی اجرای طرح توزیع اینترنتی کالاهای اساسی، تعاون روستایی استان خواهد بود و این طرح در مرحله اول در شهر مشهد با توزیع مرغ و تخم‌مرغ خواهد بود و به تدریج در دیگر شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، ایرج ناصری‌مقدم در خصوص جزئیات توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در خراسان رضوی اظهار کرد: اجرای این طرح در مرحله اول در شهر مشهد با توزیع مرغ و تخم‌مرغ خواهد بود و به تدریج در دیگر شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: متولی اجرای طرح توزیع اینترنتی کالاهای اساسی، تعاون روستایی استان است و تاکنون در این خصوص اقداماتی از قبیل راه‌اندازی استارت آپ، باراندازها و روستا بازارها انجام شده است. مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی با بیان اینکه برای اجرای طرح توزیع اینترنتی کالاهای اساسی تاکنون ۵۷ روستا بازار در استان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: با راه‌اندازی باراندازها، بازار مرغ و تخم مرغ ساماندهی خواهد شد. ناصری‌مقدم ادامه داد: کالاهای اساسی درخواست داده شده ظرف مدت ۲۴ ساعت با قیمت مصوب به مشتریان تحویل خواهد شد. وی با اشاره بر اینکه سامانه روستا بازار کارآفرینان خراسان رضوی برای توزیع اینترنتی کالاهای اساسی راه‌اندازی شده است، گفت: اگر استارت آپ بارانداز روستا بازار در این هفته افتتاح شود کار توزیع  اینترنتی از هفته جاری شروع می‌شود و اگر افتتاح نشد اوایل هفته آینده طرح آغاز خواهد شد، ضمن این که مجوز راه‌اندازی ۱۱ بارانداز در استان گرفته شده است. مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی در خصوص دریافت هزینه بابت ارسال کالاها به درب منازل از افراد، عنوان کرد: طبق مصوبه و دستورالعمل قیمت کالاهای اساسی با قیمت مصوب، تحویل می‌شود. انتهای پیام منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کالای اساسی توزیع اینترنتی کالا تعاون روستایی توزیع اینترنتی کالاهای اساسی تعاون روستایی خراسان رضوی روستا بازار راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در معابر اصلی و محلات شهر با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سامان احمدزاده ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس افکارسنجی صورت گرفته، سال گذشته شهروندان تبریزی رضایتمندی بیشتری از عملکرد شهرداری تبریز در حوزه آسفالت و به نسبت سال‌های گذشته داشته و در همان نظرسنجی یکی ازمطالبه‌های اصلی شهروندان در سال ۱۴۰۳ آسفالت عنوان شده بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری تبریز برای تحقق مطالبات مردمی افزود: مدیریت شهری تبریز نیز در سال جاری و در راستای احترام به مطالبات شهروندان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه آسفالت هزینه می‌کند که ۶۰۰ میلیارد تومان در قالب آسفالت اساسی معابر اصلی و ۶۰۰ میلیارد تومان لکه‌گیری اساسی در قالب خدمات محله‌ای هزینه می‌شود.

احمدزاده با اشاره به توزیع ۳۲۲ هزار تن آسفالت در سال گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی اساسی معابر و محلات تبریز هزینه شده است که امسال با توجه به نیازسنجی صورت گرفته رشد قابل توجهی دارد.

وی اضافه کرد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در راستای ارتقای کیفیت و طول عمر آسفالت معابر، نظارت مستمری در مراحل مختلف تولید، انتقال و توزیع آسفالت دارد.

احمدزاده با اشاره به اولویت‌بندی توزیع آسفالت در معابر و محلات شهر تأکید کرد: معابر اصلی شهر و محلاتی که نیاز به آسفالت‌ریزی و یا لکه‌گیری دارند، توسط مناطق دهگانه و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز احصا شده و بر اساس اولویت و نیاز مناطق آسفالت‌ریزی می‌شوند.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، در فروردین ماه سل جاری و علی‌رغم شرایط جوی نامساعد، ۱۴ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در سطح شهر انجام شده است که پیش‌بینی می‌شود از اردیبهشت ماه و تا پایان سال، ماهانه جهش داشته باشد.

کد خبر 747901

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است