Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- پس از معرفی گوشی‌های جدید Google Pixel 6، بسیاری از علاقمندان و کارشناسان توجه خود را به این مسئله معطوف کردند که این گوشی‌ها چه جایگاهی در میان پرچمداران هم رده خود، در زمینه عملکرد دارند. برای پاسخ به همین سوال ما در اینجا قصد داریم تا نتایج عملکرد این گوشی جدید گوگل را بر اساس پایگاه‌های معیار رسمی ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، Pixel 6 جدیدترین گوشی هوشمند ارائه شده توسط Google است که هوش مصنوعی را با سخت افزار قدرتمند ترکیب می‌کند تا تجربه کاربری مطلوبی را به ارمغان بیاورد. برخلاف گوشی‌های هوشمند قبلی سری پیکسل، این گوشی به تراشه کاملاً جدید Tensor مجهز شده تا ضمن ارائه تجربه‌ای عالی، عملکرد و کارایی را نیز افزایش دهد. در این میان وبسایت gizmochina معیار‌های عملکرد پیکسل ۶ را گردآوری کرده تا نمای کلی از قدرت این گوشی هوشمند نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند پرچمدار، به شما ارائه دهد.

معیار گرافیکی 3DMark گوگل پیکسل ۶

پردازنده گرافیکی پیکسل ۶ عملکرد بهتری نسبت به تمام تراشه‌های پرچمدار از جمله اسنپدراگون ۸۸۸ دارد. به گفته یکی از کاربران Reddit، پیکسل ۶ در تست 3DMark امتیاز ۶۶۶۶ را به دست آورد. نکته جالب توجه اینکه اسنپدراگون ۸۸۸ امتیاز ۵۵۹۹ و اگزینوس ۲۱۰۰۰ امتیاز ۵۶۶۸ را در همین معیار به دست آورده اند. در تست Wild Life Extreme 3DMark، گوگل پیکسل ۶ امتیاز ۲۰۲۸ را کسب می‌کند در حالی که اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ به ترتیب در امتیاز ۱۴۹۴ و ۱۷۹۳ قرار دارند. عملکرد این برنامه‌های معیار همچنین تأیید می‌کند که این گوشی بالاترین میانگین فریم در ثانیه، با ۱۲.۱۰ را کسب می‌کند.

معیار AnTuTu گوگل پیکسل ۶ پرو

در بنچمارک AnTuTu، پیکسل ۶ پرو، با امتیاز ۱۷۷۸۹۰ در پردازنده، امتیاز ۲۸۷۳۴۲ در GPU، امتیاز ۹۹۶۸۴ در MEM و ۱۴۴۸۵۲ در UX، در مجموع ۷۰۹۷۶۸ امتیاز کسب کرده است. در همین حال، Red Magic 6 با اسنپدراگون ۸۸۸ و سیستم خنک کننده اختصاصی، با مجموع امتیاز ۸۵۸۷۳۴ بالاتر از گوشی گوگل قرار دارد.

معیار Geekbench گوگل پیکسل ۶ پرو

تراشه Google Tensor عملکردی برابر با Exynos ۲۱۰۰ دارد که روی Galaxy S21 Ultra 5G اجرا می‌شود. پیکسل ۶ در تست تک هسته‌ای ۹۴۳ و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۲۵۵۸ را کسب کرده است. از سوی دیگر، گلکسی اس ۲۱ اولترا 5G امتیاز ۱۰۰۱ را در تک هسته‌ای و ۳۱۵۰ را در تست چند هسته‌ای کسب کرده است. با این حال، عملکرد Mi 11T Pro مبتنی بر اسنپدراگون ۸۸۸ تنها ۷۷۰ امتیاز در تست‌های تک هسته‌ای و ۲۰۶۳ در تست‌های چند هسته‌ای کسب می‌کند.

تست Genshin Impact گوگل پیکسل ۶

تست Genshin Impact شاخص‌های عملکرد دنیای واقعی را برای تراشه‌ها ارائه می‌دهد. پیکسل ۶ پرو که تراشه Tensor را در خود جای داده است، به امتیاز ۳۰ فریم در ثانیه و میانگین ۳۲ فریم در ثانیه با ۴۳.۵ درجه سانتی گراد دست یافته است. البته در حین کار با فن، فریم در ثانیه بلافاصله به ۵۰ می‌رسد.

معیار GeekBench ML گوگل پیکسل ۶

بر اساس آزمایش CPU و GPU، پیکسل ۶ امتیاز ۱۷۰۰+ را به دست آورد که بهتر از Red Magic 6S Pro و S21 Ultra با امتیاز زیر ۱۷۰۰ است. به نظر می‌رسد Google Tensor با سریعترین عملکرد NNAPI، پیشرفتی عظیم داشته باشد.

معیار PC Mark Android گوگل پیکسل ۶

در دیگر تست بنچمارک، PC Mark Android یعنی به نظر می‌رسد که سری پیکسل ۶ نسبت به گلکسی اس ۲۱ اولترا، ردمجیک ۶ اس پرو و اسنپدراگون اینسایدر مبتنی بر اسنپدراگون ۸۸۸ عملکرد پایین تری داشته باشد. در واقع با تراشه پرچمدار اسنپدراگون می‌توانیم تا ۳۷ درصد تفاوت عملکرد را مشاهده کنیم.

نتیجه

به نظر می‌رسد گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۶ نسبت به نسخه قبلی خود ارتقاء عملکردی به مراتب بالاتری را ارائه دهد. از نظر کارایی و عملکرد، تراشه Google Tensor در برخی جنبه‌ها مانند هوش مصنوعی بهتر از Snapdragon ۸۸۸ عمل می‌کند، با این همه هنوز نمی‌توان آن را بالتر از دیگر تراشه‌های پرچمدار تلقی کرد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوگل پیکسل 6 گوگل پیکسل 6 پرو فریم در ثانیه گوگل پیکسل ۶ پیکسل ۶ پرو هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه 28 فروردین  1403/ سکه بهار پرچمدار کاهش قیمت شد

به گزارش صدای ایران، قیمت طلا و سکه در شروع معاملات روز دوشنبه همزمان با افت هزار تومانی قیمت دلار در روند کاهشی قرار گرفت. این روند کاهشی باعث تغییر کانال بیشتر قطعات سکه شد و حباب سکه نیز در برخی قطعات افت میلیونی داشت.

معامله‌گران همچنان روند تقاضا در بازار طلا را کاهشی می‌دانند و معتقدند دلار و افت تنش‌های سیاسی لیدر اصلی تعیین قیمت طلا و سکه است. آنها معتقدند با فروکش کردن تنش‌های سیاسی بازار طلا از اوج قیمت فاصله گرفته اما شرایط رکودی در این بازار همچنان پابرجاست.

گفتی است اونس جهانی طلا در روند افزایشی قرار دارد و با رقم ۲۳۵۳ دلاری در حال معامله است.


سکه بهار پرچمدار کاهش قیمت شد
سکه امامی روز دوشنبه ۲۷ فروردین با قیمت ۴۳ میلیون و ۵۸۴ هزار تومانی معامله شد و کاهش ۹۱۱ هزار تومانی نسبت به روز یکشنبه داشت. سکه‌ بهار با یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان افت به کانال ۴۰ میلیونی تومانی برگشت و با رقم ۴۰ میلیون و ۳۳۰ هزار تومانی معامله شد.

گفتنی است در سومین روز معاملاتی هفته نیم‌‌سکه افت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی داشت و ربع‌سکه با کاهش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی به‌ترتیب با قیمت ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی و ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی معامله شدند. سکه گرمی نیز با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی روی رقم ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی ایستاد.


قیمت طلای ۱۸ عیار کاهش یافت
قیمت طلا روز دوشنبه کاهش پیدا کرد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۲۵۴ هزار تومان ارزان شد و کانال ۱۶ میلیونی را از دست داد و با رقم ۱۵ میلیون ۹۲۳ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۶۲ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۶۷۶ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز سه میلیون و ۶۲۷ هزار تومان شد.

حباب سکه روز دوشنبه در تمام قطعات کاهش پیدا کرد. حباب سکه امامی ۳۴۰ هزار تومان، سکه بهار ۶۶۰ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۸۲۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۶۷ هزار تومان و سکه گرمی ۴۳۵ هزار تومان کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • پرچمدار جدید گوگل با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای
  • پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه 28 فروردین  1403/ سکه بهار پرچمدار کاهش قیمت شد
  • رشد جا به جایی مسافران شهری و حومه ای راه آهن
  • موبایل های گوگل به اینترنت ماهواره ای متصل می شوند
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • ارتباط با ماهواره‌؛ قابلیت هیجان‌انگیز گوشی جدید گوگل
  • عملکرد جالب شاسی بلند جدید کره ای بازار را در تصادف ببینید
  • گوشی پیکسل ۹ احتمالاً سیستم ارتباط ماهواره‌ای و مودم جدید خواهد داشت
  • ۴۹ امتیاز از ۳۲ هفته؛ بدترین عملکرد ناپولی در سری آ طی ۱۲ فصل اخیر
  • از نویدکیا تا مورایس؛ مقایسه تعصب و تجربه