Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به ثبت تمامی اموال، کالاها و وسایل وارده به انبار اموال تملیکی این استان در سیستم نرم‌افزاری گفت: مطابق برنامه‌ریزی به‌عمل آمده در اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان لرستان ظرف سه ماه آینده تمامی اموال موجود در این انبار به فروش خواهد رفت و تعیین تکلیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، محمد رزم رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به تأکیدات اخیر رئیس قوه قضاییه مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف کالاهای دپو شده و ساماندهی انبارهای سازمان اموال تملیکی گفت: پیرو بازدید از انبارهای اموال تملیکی در آبان‌ماه سال گذشته و مشاهده وضعیت نامطلوب آن، دستورات لازم برای ساماندهی صادر شد و برای پیگیری موضوع مجددا در ۱۴۰۰.۰۸.۲۲ نیز در این انبارها حاضر شدیم.

وی گفت: اگرچه ایراد و اشکالاتی پیرامون وضعیت نگهداری انبار مشاهده و تذکرات لازم داده شد و تکالیفی بر عهده مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان لرستان گذاشته شد؛ اما تغییرات مثبت در فاصله یک سال سپری شده از بازدید قبلی کاملا مشهود و امیدوارکننده بود.

رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به ثبت تمامی اموال، کالاها و وسایل وارده به انبار اموال تملیکی استان لرستان در سیستم نرم‌افزاری اظهار کرد: در جریان این بازدید مشخص شد که نسبت به فروش عمده اموال قبلی اقدام شده‌است؛ به‌طوری‌که میزان فروش آن‌ها در سال گذشته ۲۳ میلیارد تومان و طی هفت ماه گذشته ۶۰ میلیارد تومان بوده‌است.

رزم در پایان تصریح کرد: مطابق برنامه‌ریزی به‌عمل آمده در اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان لرستان ظرف سه ماه آینده تمامی اموال موجود در این انبار به فروش خواهد رفت و تعیین تکلیف خواهد شد.

در استان لرستان تعداد ۲۱ شعبه در حوزه‌های قضایی تابعه به‌عنوان شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی را عهده دار هستند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان لرستان استانی سیاسی جمع آوری و فروش اموال تملیکی اموال تملیکی استان لرستان تمامی اموال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به‌منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

وی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و چهار مال‌خر خبر داد.

فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر دراین‌رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح چهار اراذل‌واوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شدند.

سردار الهی، گفت: در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

کد خبر 6086532

دیگر خبرها

  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • مهمترین اخبار سوم اردیبهشت/فروش نخی سیگار،ممنوع
  • تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف‌شده در اموال تملیکی بوشهر
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • رونق بازار ارومیه با فروش سبزی های کوهی
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی