Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر نمایندگان مازندران در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، جام سردار دل‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

لبنیات هراز آمل پس از کسب برد مقابل شهرداری ورامین در هفته دهم رقابت ها، از ساعت ۱۶ فردا در سالن فدراسیون والیبال به دیدار تیم فولاد سیرجان ایرانیان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آملی‌ها می‌خواهند با کسب برد مقابل فولاد سیرجان ایرانیان به جمع صدرنشینان بپیوندند.

لبنیات هراز آمل در ۱۰ بازی گذشته خود، ۶ برد، ۴ باخت کسب کرده و با ۱۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

تیم هورسان رامسر دیگر نماینده مازندران هم از ساعت ۱۶ فردا در سالن ورزشی شهیدصدر، میزبان مس رفسنجان است.

هورسانی‌ها به دنبال کسب چهارمین برد در خانه برابر تیم رده دوازدهمی مس رفسنجان هستند تا از رتبه‌های پایین جدول رقابت‌ها فاصله بگیرند.

این تیم هم اکنون با ۳ برد، ۷ باخت و ۱۰ امتیاز، رتبه یازدهم را در جدول مسابقات به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لبنیات هراز آمل لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است